Gå til innhold

Rannveig har tatt tilbake eksen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er utroskap virkelig så utilgivelig? Jeg undrer meg over holdningene til dette...har absolutt ikke sansen for Rannveig, men for å snakke generelt så synes jeg faktisk det er godt gjort å gi forholdet en ny sjanse. Alle kan tabbe seg ut. Kanskje var dette det de trengte for å kunne ta tak i problemene sine og begynne å jobbe med forholdet. Hun har jo selv sagt at hun ønsket seg ut av forholdet men ikke turde å ta spranget. Synes det er litt feil å gjøre mannen til syndebukk "bare" fordi han var utro. Ikke sikkert Rannveig har jobbet noe selv for å gjøre ting bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ser ikke noen likheter. Isåfall kun de lange tynne spinkle bena.



Anonymous poster hash: e7700...173
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og har man ikke råd til å ta lappen, så er man vitterlig trailer park white trash...

Anonymous poster hash: 81601...e32

:klaske:

Hvor finner du disse 'trailer parkene' hen, er det mye av det der du ferdes eller?

For jeg har ikke sett noen.

Eller bor du i Amerika kanskje. :filer:

Anonymous poster hash: cb949...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama virker jo nesten litt tilbakestående på den videobloggen hun har lagt ut. Må være en kombinasjon av den nasale stemmen og den nølende, konstant gapende munnen som gir meg sånne assosiasjoner, men seriøst, hun ser jo helt blåst ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Hvor finner du disse 'trailer parkene' hen, er det mye av det der du ferdes eller?For jeg har ikke sett noen. Eller bor du i Amerika kanskje. :filer:Anonymous poster hash: cb949...ab5

Jeg finner heller ingen trailer parker... Og jeg er trailersjåfør... :ler:

Anonymous poster hash: 8408b...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På larkollen camping er der mye



Anonymous poster hash: 81601...e32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...