Gjest lillelarve Skrevet 22. april 2014 #41 Skrevet 22. april 2014 Skjønner ikke hvordan, hvor eller hvorfor denne trenden starta. Jeg trener for å komme meg i form og for å bli sunn. Jeg tar knebøy selv, men det er fordi det er i treningsopplegget mitt; ikke for å få en fin rumpe eller fordi jeg "må" gjøre det. (Og så kan man få fin rumpe ved å gjøre andre øvelser, ikke bare knebøy. Bare så det er sagt... til alle disse mennene, og kvinnene, som tror knebøy er så forferdelig viktig for en spretten rumpe. Men det er en flott øvelse, er ikke det). 1
maria b Skrevet 22. april 2014 #42 Skrevet 22. april 2014 Man kan jo trene knebøy uten at man nødvendigvis er så fokusert på å få spretten rumpe av det. Jeg trener selv en del knebøy fordi jeg slanker meg. Prøver å fokusere en del på øvelser som aktiverer de store musklene, nettopp for å demme opp for tap av muskelmasse. 1
radioactive Skrevet 22. april 2014 #43 Skrevet 22. april 2014 Er så lei alt pratet om squats og og at alle skal stille i bikini fitness..... 6
King in the North Skrevet 22. april 2014 #44 Skrevet 22. april 2014 (endret) Enig med både steamboat, og de som lar seg irritere over den superharry'e seksualiseringen av seriøs trening. Men menn er glad i knebøyrumper, og finner det sikkert ''morsomt'' å nevne hvis flørten deres sier de skal på trening. Endret 22. april 2014 av King of the North
Mermaid Blues Skrevet 22. april 2014 #45 Skrevet 22. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=0BPB7HAKvWo Se fra 02.30 Er det eneste jeg hører når folk snakker om squatting Hahahaha, jeg tenkte akkurat det samme 1
Gjest earthquake Skrevet 22. april 2014 #46 Skrevet 22. april 2014 Jeg syntes det er skikkelig usjarmerende og sleezy. Blir egentlig bare skikkelig sur. "Knebøy-fokuserte" jenter (Som da ikke har annet i tankene enn giga-rumpe) ødelegger for oss andre som faktisk trener seriøst ellers Aner ikke hvor mange menn jeg har måtte si til litt strengt pga sånne kommentarer..... Jamen gigarumpe er dritsexy
Apocalypse Skrevet 22. april 2014 #47 Skrevet 22. april 2014 Men det jeg reagerer på er de som skal bry seg med andre form uten at det har noen innvirkning på dem. En kamerat satt forleden å la ut om jenter som ikke trener riktig eller hardt nok på treningssenteret. I stedet for å bry seg med sin egen trening, satt han og stirret på en kvinne som, slik han fortalte det, nesten ikke svettet i det hele tatt. Greit, du trenger ikke date henne. La henne trene som hun vil. Rett og slett ekkelt at man ikke skal få lov til å trene på senter uten å risikere å bli vurdert av sånne duster. Jeg må innrømme at dette er noe av grunnen til at jeg ikke har satt min fot på et treningssenter på en god stund. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #48 Skrevet 22. april 2014 Ser flere sånne inspo-bilder med "Do you squat!!?". Må le hver gang. Knebøy er en grei rumpeøvelse, men det er langt i fra den beste. For meg er knebøy mer som en lår-øvelse. Så nei gutter...Trening handler ikke bare om squatting og flott ræv... Anonymous poster hash: 77b37...350
Gjest Geit Skrevet 22. april 2014 #49 Skrevet 22. april 2014 Dette bildet møtte meg på newsfeeden på FB her om dagen Javel. Da vet vi det. Og her er ansiktsuttrykkene mine når jeg ser alvorlig teite og selvforherligende fitnessbilder fra nyfrelste kroppsnarsissister på FB: 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #50 Skrevet 22. april 2014 Æsj så ekkelt!Anonymous poster hash: 2bccf...0d2
Fiolinisten Skrevet 23. april 2014 #53 Skrevet 23. april 2014 Sitter her å lurer på hvor i all verden dere finner disse folka. Er dette et Oslo fenomen eller hva? Tror jeg aldri har hørt noen bruke ordet "squats" her omkring. Vel, annet enn amerikanern, men han er unnskyldt. Her går det i knebøy, eller knæbøy som en sier. Har heller aldri opplevd at noen har kommet med slike kommentarer. Klart, om situasjonen tilsier det så blir det litt snakk om det. Her om dagen hørte jeg; "Ja, men snuppa, jenter skal da ikke bruke så tunge håndvekter," Ja vel? Når ble 10 kilo så mye? Har blitt en del av slike kommentarer opp gjennom åra. Er ikke rart kvinner foretrekker å bare løpe på tredemølla når en får slengt kommentarer etter seg.
Nuttery Skrevet 23. april 2014 Forfatter #54 Skrevet 23. april 2014 Jeg skjønner ikke hvor de kommer fra men jeg tror seriøst jeg bare må slutte å si jeg trener til folk. Eller, fikk de samme kommentarene da jeg ikke trente. Kill me now det er så grusomt provoserende.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #55 Skrevet 23. april 2014 Det er en grunn til at jeg bare trener tidlig om mårran. Føler meg som et dyr i bur når jeg står i knebøystativet, eller løfter vekter generelt. Skjønner ikke hvorfor det er så spennende å se på og sirkle rundt meg som et rovdyr. Jeg trener, forbanna dipshit, dra til deg øynene. Anonymous poster hash: 30214...9f6 3
Gjest bustyvel Skrevet 23. april 2014 #56 Skrevet 23. april 2014 Jeg er heldigvis så dvask og utrent at folk ikke ser på meg når jeg står i knebøyracken 3
Nuttery Skrevet 23. april 2014 Forfatter #57 Skrevet 23. april 2014 Det er en grunn til at jeg bare trener tidlig om mårran. Føler meg som et dyr i bur når jeg står i knebøystativet, eller løfter vekter generelt. Skjønner ikke hvorfor det er så spennende å se på og sirkle rundt meg som et rovdyr. Jeg trener, forbanna dipshit, dra til deg øynene. Anonymous poster hash: 30214...9f6 Agreed. Pleide å dra på trening rundt 5-6 tiden på morgenen, før skole/jobb. Hadde jeg bare orket dette nå.. Får nesten begynne å legge meg tidligere tror jeg.
Asso Skrevet 24. april 2014 #58 Skrevet 24. april 2014 Enig.. Begynner å få litt kav av hashtagen #squat #asstothegrass osv... Det er jo like ille å være hektet på rumpa som en flat mage... Det har tatt litt av med dette fitnesshysteriet..
Chloe- Skrevet 25. april 2014 #59 Skrevet 25. april 2014 IMG_4378.PNG IMG_4379.PNG IMG_4381.PNG IMG_4382.PNG Oh happy day. Love it!!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå