Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner meg ikke helt på den nye trenden. Skal det liksom være fint å ha en rumpe så stort som et berg?

Anonymous poster hash: bf3b5...04d

Skal det liksom være fint å ha en rumpe liten som en ert?

Poenget er i mange tilfeller ikke størrelsen på rumpa, men formen.

Anonymous poster hash: 30214...9f6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor folk tar knebøy, og hvorvidt de gjør det er vel en ting. Jeg er i allefall heftig lei av å få sånne kommentarer av de som absolutt ikke har noen innsikt i treningen min.

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Jeg har hørt det fra menn som aldri har sett meg.

En date som kom med en rumpekommentar, helt uhørt.

Man står selvsagt fritt til å føle seg støtt, men man får et bedre liv om man ikke tolker alt i verste mening.

• Liker 7
Skrevet

Man står selvsagt fritt til å føle seg støtt, men man får et bedre liv om man ikke tolker alt i verste mening.

Date? Hun sa folk hun aldri hadde møtt. Det skjer med meg også. Eller folk jeg ikke har sett på årevis som ikke har peilig på at jeg trener, og som ikke har sett meg siden jeg veide 20 kg mer enn det jeg gjør nå. sært at det liksom skal være greit.

• Liker 2
Skrevet

Rumpa mi er forresten flott.

Men sånne kommentarer kan ikke leses på annen måte enn "håper du jobber med rumpa di frem til vi treffes." Personlig ville jeg aldri oppfordret en ukjent mann til å forbedre noe som helst.

• Liker 7
Skrevet

Men sånne kommentarer kan ikke leses på annen måte enn "håper du jobber med rumpa di frem til vi treffes." Personlig ville jeg aldri oppfordret en ukjent mann til å forbedre noe som helst.

Ah jeg digger deg. High five, sister :danse::danse::danse:

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner meg ikke helt på den nye trenden. Skal det liksom være fint å ha en rumpe så stort som et berg?

Anonymous poster hash: bf3b5...04d

:fnise:

http://i43.tinypic.com/35ap4yx.jpg

Anonymous poster hash: aa73a...89a

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Date? Hun sa folk hun aldri hadde møtt.

Ja og om du leser innlegget over så ser du at det var daten hun snakket med på tekstmelding.

Selvsagt håper han på det, men igjen det er jo fordi han faktisk tror du squatter uansett. Han hadde ikke sendt meldingen til "ikke glem å squatte" som svar på "nettopp vært på mcdonalds og konsumert to store menyer".

• Liker 1
Skrevet

Ja og om du leser innlegget over så ser du at det var daten hun snakket med på tekstmelding.

Selvsagt håper han på det, men igjen det er jo fordi han faktisk tror du squatter uansett. Han hadde ikke sendt meldingen til "ikke glem å squatte" som svar på "nettopp vært på mcdonalds og konsumert to store menyer".

Jeg skrev også: "Jeg har hørt det fra menn som aldri har sett meg."

Om han antar det eller ikke, det er uansett feil å skulle oppfordre andre til utseendeforbedring av kropp.

• Liker 2
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Jeg skrev også: "Jeg har hørt det fra menn som aldri har sett meg."

Om han antar det eller ikke, det er uansett feil å skulle oppfordre andre til utseendeforbedring av kropp.

Hvem som aldri har sett deg har kommet med squattekommentarer?

Jeg har fått beskjed om å klippe meg kort oftere. Men jeg er et oppegående menneske så jeg tar det ikke som om andre forlanger at jeg skal utseendeforbedre kroppen min. Jeg tar det positivt.

Endret av Steamboat
  • Liker 1
Skrevet

Hvem som aldri har sett deg har kommet med squattekommentarer?

Velkommen til kvinners nettdatingunivers.

• Liker 7
Skrevet

Mennene har så lave krav til muskler på kvinner at det eneste de bryr seg om er at rumpa er god. Resten ordner seg ved å være passe slank og ha en grei kroppsholdning. Det hadde vært fantastisk om jeg kunne hatt en kjempegod kropp i øynene til kvinner som bryr seg om muskler ved å gjøre én øvelse.

Synes ikke dette temaet er noe å klage på. Det er en stor fordel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er fryktelig irriterende med hele treningspresset for tiden jeg. Både for menn og damer! Hver dag dukker det opp poster på facebook og artikler i blader og aviser om at du må trene sånn og sånn for å bli sexy, og at om du ikke er fit så er du enten beinrangel eller så er du tjukk og det vil ikke menn ha. Menn må løfte så og så mye, ellers er de pingler osv. I tillegg skal alt man spiser være helt tappet for sukker, og om du må bruke noe skal det være sukrin gold, fiberhusk og alle disse rare tingene som har blitt "vanlig" å bruke. Alt skal inneholde proteinpulver og annet dritt. Nei, takke meg til vanlig mat, og vanlig aktivitet jeg syns er gøy! Man må ikke løfte vekter for å se bra ut, og det gjelder både for menn og kvinner. Verken jeg eller kjæresten driver med slikt, men vi går turer og står på ski osv for å holde oss sunne og friske, og vi er begge veldig fornøgde med hverandres utseende.

Anonymous poster hash: b728f...897
  • Liker 6
Skrevet

Mennene har så lave krav til muskler på kvinner at det eneste de bryr seg om er at rumpa er god. Resten ordner seg ved å være passe slank og ha en grei kroppsholdning. Det hadde vært fantastisk om jeg kunne hatt en kjempegod kropp i øynene til kvinner som bryr seg om muskler ved å gjøre én øvelse.

Synes ikke dette temaet er noe å klage på. Det er en stor fordel.

Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal være en stor fordel.... Altså, hvis man ikke har annet fokus enn å få stor rumpe varmer det sikkert skikkelig å få sånne komplimenter.. Men når man trener seriøst og fokuserer på muskelmasse, teknikk, hvor mye man klarer å øke i vekt på øvelser osv, og det eneste komplimentet er på hvordan man ser ut etter å ha utført en mengde squats... noooo thanks.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i dette. Jeg er helt for at man kan kreve at partner holder seg i form. Jeg er ikke en av disse som får trusa i tvist når jeg leser at en kvinne har fått en kommentar fra sin ektemann etter å ha lagt på seg 20 kilo. Når man lar seg ese ut og det går utover tiltrekningen i forholdet har man seg selv å takke.

Men det jeg reagerer på er de som skal bry seg med andre form uten at det har noen innvirkning på dem. En kamerat satt forleden å la ut om jenter som ikke trener riktig eller hardt nok på treningssenteret. I stedet for å bry seg med sin egen trening, satt han og stirret på en kvinne som, slik han fortalte det, nesten ikke svettet i det hele tatt. Greit, du trenger ikke date henne. La henne trene som hun vil.

Menn som slår om seg med "husk å squatte jenter!" er litt som "size queens". Size queens er kvinner som legger ut om viktigheten av penisstr, hele tiden snakker om at "pikken hans var så stor" eller "han har sikkert liten pikk". Jeg kjenner noen slike kvinner, og fellesnevnerne er 1. de har aldri hatt bra sex (sier ikke at det er en korrelasjon, men at dette er noe de har åpnet seg om etterhvert), 2. de er uberfeminister, hater kroppspresset kvinner opplever og vil "jevne det ut" ved å legge ekstra kroppspress på menn.

Det handler i det hele tatt om å få andre til å bli usikre på kroppen sin, jekke dem litt ned, slik at de kanskje blir villige til å date deg (ettersom vedkommende som regel er under deres liga).

Jeg holder rumpa i form selv, men jeg blir helt kvalm når jeg ser facebookoppdateringer fra menn som legger ut et bilde av en rumpe med "husk squattingen jenter". Det er et universelt klyse/taper symbol.

Menn jeg ikke dater kan trene, ikke trene, eller holde på som de vil. Jeg oppfordrer ikke noen til å begynne med X eller Y for at de "skal ha en sjanse hos meg" - for det er slik det fremstår.

Anonymous poster hash: 1a19e...fb6
  • Liker 6
Skrevet

Jeg er så enig, og når jeg får det spørsmålet tenker jeg "Du vet ikke hva du snakker om engang", også svarer jeg "Nei, faktisk ikke".

Jeg gjør det da, men nå syns jeg knebøy er oppskytt som rumpeøvelse, og den er ikke en del av rumpe-øvelsene mine, men en av beinøvelsene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er imponert over hvor mange som tror at grunnen til at kvinner overhodet gidder å bevege seg, er at andre skal få noe fint å se på.

Jeg har danset siden jeg var fem, altså i 20 år, og får spørsmål om jeg gjør det fordi man får fin rumpe av å danse. :klo:

• Liker 15
Skrevet

Jepp.. Du tenkte nok på det den gangen, at hvis du begynte å danse da kom gutta til å løpe løpsk etter stumpen din :laugh: godt tenkt!

• Liker 3
Skrevet

neste gang får får det spørsmplet skal jeg spørre "sudkouer du?" tilbake.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...