Høstblader Skrevet 25. april 2014 #181 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Er dere åpne om vektnedgangen deres til andre? Får dere da eventuelt spørsmål rundt hvorfor dere tar andre valg enn før? Opplever dere støtte fra de rundt dere? Jeg er bare litt nysgjerrig. Jeg har kun ei venninne jeg er helt åpen med det om, og hun er den eneste jeg har fortalt hva jeg veier til. Hun er en god støtte og tilbyr at hun selv heller ikke skal spise noe usunt når hun er sammen med meg (hun er slank og kan spise hva som helst uten å legge på seg - edit: hun har ikke selv behov for å gå ned i vekt), men jeg foretrekker faktisk at folk rundt meg ikke tar spesielle hensyn så lenge de respekterer at jeg ikke spiser / spiser mindre av visse ting. Til andre sier jeg bare at jeg har startet å spise litt sunnere og har startet å trene igjen om de spør. For et par år siden gikk jeg ned 10-15 kg i løpet av noen måneder (før sukkeravhengigheten kom og stjal meg tilbake til den mørke siden) og folk på jobben startet å spørre om jeg hadde gått ned i vekt. Jeg vet at mange blir glade for å bli spurt om det, men jeg synes det bare er grusomt. Føler det som en ekstra påminnelse om hvor stor jeg var istedenfor en anerkjennelse av at jeg har gått ned. Skulle ønske jeg kunne viske bort minnene av meg som overvektig hos folkene rundt meg etterhvert som vekten reduseres. Hva med deg? Endret 25. april 2014 av Høstblader 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 25. april 2014 #182 Del Skrevet 25. april 2014 Æsj får ikke veid meg i dag, så jeg tar det i morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #183 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har kun ei venninne jeg er helt åpen med det om, og hun er den eneste jeg har fortalt hva jeg veier til. Hun er en god støtte og tilbyr at hun selv heller ikke skal spise noe usunt når hun er sammen med meg (hun er slank og kan spise hva som helst uten å legge på seg), men jeg foretrekker faktisk at folk rundt meg ikke tar spesielle hensyn så lenge de respekterer at jeg ikke spiser / spiser mindre av visse ting. Til andre sier jeg bare at jeg har startet å spise litt sunnere og har startet å trene igjen om de spør. For et par år siden gikk jeg ned 10-15 kg i løpet av noen måneder (før sukkeravhengigheten kom og stjal meg tilbake til den mørke siden) og folk på jobben startet å spørre om jeg hadde gått ned i vekt. Jeg vet at mange blir glade for å bli spurt om det, men jeg synes det bare er grusomt. Føler det som en ekstra påminnelse om hvor stor jeg var istedenfor en anerkjennelse av at jeg har gått ned. Skulle ønske jeg kunne viske bort minnene av meg som overvektig hos folkene rundt meg etterhvert som vekten reduseres. Hva med deg? Det er ingen som kan spise så mye de vil uten å legge på seg. Hun spiser rett og slett for lite til å gå opp i vekt. Anonymous poster hash: 02a8b...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. april 2014 #184 Del Skrevet 25. april 2014 Det er ingen som kan spise så mye de vil uten å legge på seg. Anonymous poster hash: 02a8b...168 Hvorfor ikke? Kanskje de ikke har lyst på mer mat enn det som gjør at de holder vekta stabil? Hun spiser rett og slett for lite til å gå opp i vekt. Ja. Noen er i aktivitet konstant, og/eller de spiser bare av og til. Alle blir feite av å sitte på sofaen og spise hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 25. april 2014 #185 Del Skrevet 25. april 2014 Startvekt for denne tråden: -58,2- Mål før sommeren: 54 April 2014 25. april, uke 17 (1): -58,2- Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): -- (-kg) 9. mai, uke 19 (3): -- (-kg) 16. mai, uke 20 (4): -- (-kg) 23. mai, uke 21 (5): -- (-kg) 30. mai, uke 22 (6): -- (-kg) Juni 2014 6. juni, uke 23 (7): -- (-kg) 13. juni, uke 24 (8): -- (-kg) 20. juni, uke 25 (9): -- (-kg) Prøver igjen... Plan: - fortsette med alle gode vaner jeg har fra før - finne en treningspartner på ett eller annet vis - være sukkerfri så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #186 Del Skrevet 25. april 2014 Hvorfor ikke? Kanskje de ikke har lyst på mer mat enn det som gjør at de holder vekta stabil? Ja. Noen er i aktivitet konstant, og/eller de spiser bare av og til. Alle blir feite av å sitte på sofaen og spise hele dagen. Ja men nå snakker jeg om ubegrenset med mat. Trodde du forsto den. Anonymous poster hash: 02a8b...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 25. april 2014 #187 Del Skrevet 25. april 2014 Kan jeg få være med selv om jeg datt ut av den forrige tråden? Høyde: 161 cm Startvekt for denne tråden: 68 kg (grøss) Mål til 20. juni: 60 kg April 2014 25. april, uke 17: 68 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. april 2014 #188 Del Skrevet 25. april 2014 Ja men nå snakker jeg om ubegrenset med mat. Trodde du forsto den. Anonymous poster hash: 02a8b...168 Ja da, jeg ville bare være vanskelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstblader Skrevet 25. april 2014 #189 Del Skrevet 25. april 2014 Det er ingen som kan spise så mye de vil uten å legge på seg. Hun spiser rett og slett for lite til å gå opp i vekt. Anonymous poster hash: 02a8b...168 Hehe, nå mente jeg det ikke fullt så bokstavelig. Mener ikke at hun kan spise 6000 kcal hver dag uten å gå opp i vekt. Poenget var egentlig at hun ikke trenger å passe på hva hun spiser i den grad som en person som skal ned i vekt gjerne må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 #190 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har lyst til å være med, men jeg har ikke lyst til å oppgi vekt i tall...Er det greit at jeg bare skriver ned vektnedgang fra uke til uke, eller er ikke det "lov" i denne tråden...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 25. april 2014 #191 Del Skrevet 25. april 2014 Startvekt fra tidligere: 70 på det mesteHøyde (valgfritt): 168/169 cm (de lærde strides) Startvekt for denne tråden: 66,5Mål til 20. juni: Under 60Kroppens trivselvekt, alt over 68. Faller alltid tilbake på 68. Forbanna 68April 2014 21. april, uke 0: 66,525. april, uke 1: 65,4 Mitt første forsøk. Jeg startet 2. påskedag jeg, var så drittlei av påskesnop og uønsket fett her og der at jeg bare startet! Gikk på skikkelig tilbud-godt-bom, og handlet 6-7 kg smågodt. HERREGUUUD. Så nå er jeg på streng diett (ok, ikke så streng, litt streng). Skal ikke spise godteri, chips, usunn kjeks, kake, brus osv før jeg reiser til syden som er 3 juli, tror jeg. Når er det faen meg på tide, fyttikatta. Jeg har vært syk lenge (musklene bare svant vekk), så har akkurat startet treningen igjen, forløpig 4 ganger i uken. Har et opptakskrav i juni som jeg må være klar til, så kommer vel til å komme en del muskler her egentlig. Så kanskje jeg går opp i vekt Men det går vel fint, kanskje jeg skal ta mål av midje (ok, kjærlighetshåndtak da) + jeg tar sammenligningsbilder. Skal bli sykt boler, lover ass. Som dere kan lese så har jeg null peiling på hva jeg vil, sånn egentlig. men plan: spise sunt, kanskje gå ned i vekt, få megastore muskler og bli sterk. +bestå alle eksamene mine. + få meg en ny jobb. Readyyyy, break. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 25. april 2014 #192 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har lyst til å være med, men jeg har ikke lyst til å oppgi vekt i tall...Er det greit at jeg bare skriver ned vektnedgang fra uke til uke, eller er ikke det "lov" i denne tråden...? Det er fullt lovlig, feks -0,5 kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 #193 Del Skrevet 25. april 2014 Det er fullt lovlig, feks -0,5 kg Takk! Da er jeg med! Veier meg fra neste fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #194 Del Skrevet 25. april 2014 Elanore: Det var trist å høre at helsen din ikke god for tiden! Håper det bedrer seg raskt. Min vekt i dag, etter litt for mange utskeielser i påsken, var 61,6. Målet er er som i den tidligere tråden: 57. SS Anonymous poster hash: 7c6ce...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riosoto Skrevet 25. april 2014 #195 Del Skrevet 25. april 2014 Phew, hatt en travel dag! Men nå skal jeg endelig få notert ned tallene mine :-) Gikk på vekten i dag tidlig og noterte på en lapp :-) Jeg ble litt overrasket da jeg veide meg i dag, for jeg var 66,5 kilo på tirsdag.. Litt "kunstig" at jeg da skal være 900 gram lettere i dag. Så jeg frykter jeg ikke kommer til å gå ned så mye til neste uke! Men vi prøver Prøver å ha et realistisk mål, sånn at jeg ikke blir så skuffet om jeg ikke klarer det! Jeg var 61-62 kilo sommeren 2013, og da var jeg ganske fornøyd med kroppen! Så da prøver vi å komme oss dit igjen ;-) Her er mine tall: Startvekt fra tidligere: 72kg på det meste (sensommer 2012)Høyde (valgfritt): 172 cmStartvekt for denne tråden: 65,6 kiloMål til 20. juni: 62 kiloApril 2014 25. april, uke 1: 65,6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 25. april 2014 #196 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg gjorde nettopp det dummeste ever.. Begynte å lete på en gammel harddisk etter et dokument jeg laget i 2010 da jeg ble veldig slank en periode, mener jeg skrev ned nøyaktige mål i cm over lengre tid også. Hadde vært interessant å se hva det lå på, hvor standarden var. Jeg fant selvfølgelig ikke dokumentet, men jeg fant en del bilder og noe video, og guri hvor slank jeg var da sammenlignet med nå... Vil ha tilbake! Og selv den gangen var jeg ikke fornøyd, herregud hva tenkte jeg med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuksia Skrevet 25. april 2014 #197 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg er hjemme på ferie enda, så får ikke veid meg før neste fredag. Litt usikker på hva jeg vil satse på som mål for denne tråden. før påske veide jeg 120 kg, gikk ned hvertfall 5 kg siden jul. Jeg har egentlig fokusert mest på trening til nå, for jeg synes det er enklere å forandre på enn kostholdet, men nå som jeg har komt inn i trenings rutinen bør jeg vel begynne å fokusere mest på kostholdet. Jeg skal prøve å holde meg unna alt av snop og chips, og lage det aller meste av maten selv. Skulle ønske det var så lett som det høres ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. april 2014 #198 Del Skrevet 25. april 2014 Startvekt fra tidligere: 70 på det mesteHøyde (valgfritt): 168/169 cm (de lærde strides) Startvekt for denne tråden: 66,5Mål til 20. juni: Under 60Kroppens trivselvekt, alt over 68. Faller alltid tilbake på 68. Forbanna 68April 2014 21. april, uke 0: 66,525. april, uke 1: 65,4 Mitt første forsøk. Jeg startet 2. påskedag jeg, var så drittlei av påskesnop og uønsket fett her og der at jeg bare startet! Gikk på skikkelig tilbud-godt-bom, og handlet 6-7 kg smågodt. HERREGUUUD. Så nå er jeg på streng diett (ok, ikke så streng, litt streng). Skal ikke spise godteri, chips, usunn kjeks, kake, brus osv før jeg reiser til syden som er 3 juli, tror jeg. Når er det faen meg på tide, fyttikatta. Jeg har vært syk lenge (musklene bare svant vekk), så har akkurat startet treningen igjen, forløpig 4 ganger i uken. Har et opptakskrav i juni som jeg må være klar til, så kommer vel til å komme en del muskler her egentlig. Så kanskje jeg går opp i vekt Men det går vel fint, kanskje jeg skal ta mål av midje (ok, kjærlighetshåndtak da) + jeg tar sammenligningsbilder. Skal bli sykt boler, lover ass. Som dere kan lese så har jeg null peiling på hva jeg vil, sånn egentlig. men plan: spise sunt, kanskje gå ned i vekt, få megastore muskler og bli sterk. +bestå alle eksamene mine. + få meg en ny jobb. Readyyyy, break. Du skriver morsomt! Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. april 2014 #199 Del Skrevet 25. april 2014 Denne tråden har allerede motivert meg. Jepp, manglende viljestyrke allerede første dag... Var sliten etter jobb. Etter middag hadde jeg så lyst til å plante ræva mi i sofaen og bli værende resten av kvelden. Men nei- jeg kledde meg om og tok med bikkja på en 5 km skogstur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carmabell Skrevet 25. april 2014 #200 Del Skrevet 25. april 2014 Startvekt for denne tråden: -50,9- Mål før sommeren: 46 April 2014 25. april, uke 17 (1): -50,9- Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): -- (-kg) 9. mai, uke 19 (3): -- (-kg) 16. mai, uke 20 (4): -- (-kg) 23. mai, uke 21 (5): -- (-kg) 30. mai, uke 22 (6): -- (-kg) Juni 2014 6. juni, uke 23 (7): -- (-kg) 13. juni, uke 24 (8): -- (-kg) 20. juni, uke 25 (9): -- (-kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå