Gå til innhold

Hvilken "rar" lukt liker du best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nope 22år, akuratt som meg. :) Han er i tillegg kjempe søt og har ett smil som får selv heterofile, strengt muslimske menn til å rødme. :fnise:

Haha, glemmer aldri min sjef, en 45år gammel mann fra Iran som alltid er skikkelig alvorlig og streng. Når han fortalte meg at han hadde ansatt en ny mann og jeg spurte hvordan han var, han svarer: "Han, vel han ar veldig trivelig, lignar litt po Lionardio Dicapro, han derre fra Titanic skjonnar do!" mens han ser drømmende ut i lufta. HAHAHAHA. :fnise:

Ha ha priceless, jeg vil å ha så kjekke kollegaer. Har liksom bare 1 som er kjekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varme kopiark. Altså ark som nettopp er tatt ut fra kopimaskina

Hver gang jeg printer ut en bunke ark på jobben, må jeg kjenne på bunken med kinnet mitt og lukte på papirene. Varmen fra nyprintet papir er faenmeg det fineste som er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg printer ut en bunke ark på jobben, må jeg kjenne på bunken med kinnet mitt og lukte på papirene. Varmen fra nyprintet papir er faenmeg det fineste som er.

På plakat printeren på jobb lukter blekket som eddik, å det er litt ekkelt å kose med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På plakat printeren på jobb lukter blekket som eddik, å det er litt ekkelt å kose med.

Ånei :(

Printeren på jobben min er bare vanlig papir-printer, liksom. Sånn som max kan printe A3. Jeg er usikker på hva det lukter som, men det lukter hvertfall ikke vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :(

Printeren på jobben min er bare vanlig papir-printer, liksom. Sånn som max kan printe A3. Jeg er usikker på hva det lukter som, men det lukter hvertfall ikke vondt.

Skriver ut A0 her så må mye blekk til, men vi har vanlig printer å så vi kan kose med arkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanding av røyk, rødvin og konjakk.

Fyrstikker

Anonymous poster hash: c3b17...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om dette er rart nok, men når jeg kjøper en ny bok, stikker jeg nesa langt inni den og lukter i flere minutter før jeg begynner å lese. Og jeg fortsetter med det med jevne mellomrom helt til "ny bok"-lukten er borte. :P

Trodde jeg var alene! Hahaha!!

For ikke lenge siden kjøpte jeg en bok KUN for lukten.. Den boken var på salg da, og lukten er ennå fersk nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Neglelakk
Neglelakkfjerner
Oljemaling
Terrassebeis
Diverse lim
Korrekturlakk
Spylervæske
Kjellerlukt (Funker også veldig bra på enkelte t-banestasjoner. Mmm - mugg)
"Nyslukket" fyrstikk
Tennvæske
Nylagt asfalt
Sprittusj

Og når jeg er inne på sprittusj... For alle som liker den lukten så anbefaler jeg på det sterkeste å ta en tur på en byggvarehandel og lukte på Herdins lakkbeis samt Mykejens. Himmel på jord - disse luker godt!

Endret av Calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solvarme tjørebredde båter , gjerne med lyden av en totakts motor også :-) sommerminner

søkkvåte sauer etter regn (er allergisk mot lanolin som finnes i ulla og lukter deilig etter regn)



Anonymous poster hash: a4ebb...ca3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limstift

Nylagde stensiler



Anonymous poster hash: a4763...d91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av yndlingsluktene mine:

- Kumøkk (spredt ute om våren)

- Fjære

- Moped- og båteksos

- Nyvaskede manne-t-skjorter som er tørket ute

:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjokkert over at TRE personer har svart "utflod".

Det er vel det at den lukter tysk tørr hvitvin som fenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye handleposer

Nye hvite ark (+ nye bøker)

Batterisyre, når du lukter på batterier eller den lukten fra ladehullet i iPhone.

Også sånn neglelakk-greier som damer bruker lukter digg.

Endret av Pentagram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katten min. Særlig når han har vært ute i kulden. Da lukter ørene hans så godt og rent!

Bensin

Nytent sigarett

Sprittusj

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakk og bensin er jo slagere. :)

Liker også lukten av myr og våt skogbunn.

Anonymous poster hash: b0e39...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinlukt må være den beste lukten som finnes. Skulle nesten ønske det fantes røkelse med kraftig bensinlukt eller bensinparfyme, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svetten til kjæresten min! (ikke gammel svette da, men sånn ny "akkurat kommet hjem fra løpetur svette") :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...