Gå til innhold

Hvilke(n) kroppsdel(er) får du flest komplimenter for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I ansiktet: hår, "colgate smil" (må isåfall være det guleste jeg har sett og lepper.

På resten av kroppen: lårene og puppene.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Rumpa og smilet. Siste er kanskje ingen kroppsdel da :)

Egentlig får jeg som regel kompliment for kroppen generelt (og stort sett bare fra kvinner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpa... Selv om det er den tingen jeg ikke liker særlig selv :sjokkert: Er mer fornøyd med resten, men synes rumpa har blitt dvask, så må begynne å trene mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Har brune øyne, og det er det visst mange jenter som liker, så har fått en del spesielt der :)

2. Det, pluss at jeg er bredskuldra, om det teller som KROPPSDEL.

3. Høyde. Igjen, hvis det teller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt

Hår

Rumpe

:) Sistnevnte litt mer i seksuelle settinger da. Som komplimenter fra ikke-partnere, beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Har brune øyne, og det er det visst mange jenter som liker, så har fått en del spesielt der :)

2. Det, pluss at jeg er bredskuldra, om det teller som KROPPSDEL.

3. Høyde. Igjen, hvis det teller :P

Hvis du likner aldri så lite på Sebastian Back skal du i hvertfall ikke klage. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Jeg får mye komplimenter på øynene, leppene og rumpa, men aller mest helhetlige komplimenter. Ellers får jeg høre av fremmede hele tiden at jeg ligner veldig på Taylor Swift... Tror det er de smale øynene som gjør det :P

Ok...Da er du iallefall grisepen! :blomst:;) Det må vel være hyggelig?

....Selv om jeg ikke liker musikken hennes :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Eksen min, min nåværende kjæreste og noen av våre felles venner er hellig overbevist om at jeg har den beste rompa i mils omkrets ... Jeg er ikke like sikker på det (fatter virkelig ikke hvorfor den er så spennende), men det er nå koselig lell :P

Får også komplimenter for pene føtter fra en kompis (ja, han er fotfetisjist ...).

Og det hender jeg får komplimenter for ryggen. Har visstnok en veldig fin svai i korsryggen når jeg ligger på magen.

Det kommer nok mye av den fine stumpen din serru ;) Når enden er god, blir hele "svaien" råfin....Det spørs om ikke de typene du nevner er inne på noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Man roper ikke komplimenter etter tilfeldige på gata, det er IKKE hyggelig. De jeg får høre sånt fra er venner, venners venner, kolleger osv. Altså folk jeg har et visst forhold til. Evnt. fulle folk på byen.

Ja det er nettop det som er grunnen til at jeg aldri har gjort det. Noen ganger tenker jeg på at om en villt fremmed dame hadde slengt ut en sånn komentar til meg, ville jeg syntes det hadde vært veldig veldig kult :D Jeg tar imot komplimenter fra hvem som helst jeg :skratte:

...men jeg er gutt da...ser at det blir litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Stumpen. Noe jeg ikke har ett fnugg av forståelse for :fnise:

Damerumpe er og blir damerumpe ;) Vakkert nesten uansett form og farge....

Jeg så en dame i en butikk her om dagen...å HERRE MIN SKA.........Klarer ikke beskrive følelsen! Måtte skjerpe meg for ikke å glo åpenlyst. Det værste er at der ute var det nok en eller annen heldiggris som får kose med den :grine:

Er en grunn til at så mange gutter elsker doggy vetu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du likner aldri så lite på Sebastian Back skal du i hvertfall ikke klage. ;)

Bach* :)

Gjør nok ikke det du ;) Skulle gjerne ligna på han da han var ung gitt!

Har fått høre at jeg ligner på Richard Gere i sine yngre dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre jeg har et pent/søtt ansikt. Det morsomste var da noen sa "Du har så myk hud i ansiktet at man vil kose med deg hele tiden" etterfulgt av skvising i ansiktet mitt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bach* :)

Gjør nok ikke det du ;) Skulle gjerne ligna på han da han var ung gitt!

Har fått høre at jeg ligner på Richard Gere i sine yngre dager :P

Jammen der visste jeg da (h!). Ung Richard Gere er heller ikke å forakte. I det hele tatt, brune øyne.... :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...