Gå til innhold

Muslimer konspirerer for å overta det britiske skolesystemet


Jus sanguinis

Anbefalte innlegg

Helt klart, og du mener jo så, ifølge din kausalitets-forklaring, at dersom jeg ikke låser døren, da er det min skyld dersom noen går inn å stjeler mine eiendeler.

Ja, og det samme vil nok både politi og forsikringsselskap mene. Tyver leter alltid etter en anledning, og gir du dem den, så vil de benytte seg av det. Det kunne like gjerne vært en naturlov.

Du har kanskje ikke gjort noe galt men du har gjort noe dumt, og for resultatet, nemlig en leilighet rensket for verdisaker, så er det ingen forskjell.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og det samme vil nok både politi og forsikringsselskap mene. Tyver leter alltid etter en anledning, og gir du dem den, så vil de benytte seg av det. Det kunne like gjerne vært en naturlov.

Du har kanskje ikke gjort noe galt men du har gjort noe dumt, og for resultatet, nemlig en leilighet rensket for verdisaker, så er det ingen forskjell.

Er det min skyld?

Hvis en jente ikke lukker vinduet sitt og en mann kravler inn å voldtar henne, da er det hennes skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan komme opp med som rasjonell forklaring er overdreven frykt for islam og muslimer og manglende vilje til grensesetting.

Overdreven frykt for islam? Jeg fatter ikke en gang hvordan du kan forestille deg noe slikt, annet enn som et offer for politisk korrekt propaganda. Frykt for islam er høyst rasjonelt, noe vi daglig kan observere overalt i det Europa som er mest utsatt for muslimsk ekspansjon. Noe vi ikke minst kan rasjonelt observere i denne saken i seg selv.

Islam er ganske enkelt et problem for Norge, Europa, det norske folk og de europeiske folkeslag. Jeg mener hallo, muslimer konspirerer faktisk for å overta det britiske skolesystemet uten at noen griper inn. Hvordan i alle dager kommer "overdreven frykt for islam" inn i det bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdreven frykt for islam? Jeg fatter ikke en gang hvordan du kan forestille deg noe slikt, annet enn som et offer for politisk korrekt propaganda. Frykt for islam er høyst rasjonelt, noe vi daglig kan observere overalt i det Europa som er mest utsatt for muslimsk ekspansjon. Noe vi ikke minst kan rasjonelt observere i denne saken i seg selv.

Islam er ganske enkelt et problem for Norge, Europa, det norske folk og de europeiske folkeslag. Jeg mener hallo, muslimer konspirerer faktisk for å overta det britiske skolesystemet uten at noen griper inn. Hvordan i alle dager kommer "overdreven frykt for islam" inn i det bildet?

Tøytigeren kommer nok sikkert til å korrigere deg selv, men hvorfor skal han ha all moroa? Når han sier "overdreven frykt for islam.... og manglende vilje til grensesetting" så mener han (ganske åpenbart) den overdrevne frykten for å skulle bli anklaget for å være "islamofob" eller rasist dersom man uttaler seg kritisk om islam og muslimer, eller iverksetter en kritisk gransking av noe som muslimer har foretatt seg. Som å kuppet skolestyrene i offentlige skoler. Og det til tross for at selv muslimske foreldre syntes det gikk for langt og forsøkte å varsle myndighetene om utglidningen. Det er verdt å merke seg at selv etter at gransking ble iverksatt, så ble resultatet av granskingen forsøkt hemmeligholdt. Man ville ganske enkelt ikke at det skulle bli kjent at en relativt liten gruppe ekstremister hadde forsøkt å omdanne offentlige britiske skoler til madrasaer der britiske barn ble utsatt for forskjellsbehandling, der hatefull omtale av det britiske samfunn og vesten generelt nærmest var en del av pensum, og der man prioriterte pilgrimsreiser til Mekka fremfor pålagt undervisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er at vi lever i en rettsstat, som bygger på noen sentrale prinsipper, deriblant religionsfrihet og likhet for loven. Vi kan altså ikke ha en lov som sier at det er greit å starte religiøs skole dersom man er kristen, men ikke dersom man er muslim, og man kan ikke heller la statsrådene sitte og styre ved dekret i enkeltsaker. Så da sitter man der, da, med skjegget i postkassen og balla i klem mens man blir sodomert på det groveste.

Rettstatens prinisipper er ikke i veien for å vurdere konkrete søknader, og da må man legge vekt på ideologiens innhold. La oss si det var greit å starte politiske privatskoler. Da ville man avslått nazistiske skoler. Man trenger ikke godkjenne nazistiske skoler selv om andre privatskoler blir godkjent.

Ingen av rettsstatens prinsipper blir glemt ved ta man ikke tillater nazister, islamister, kommunister og tilhengere av andre ekstreme ideoligier å hjernevaske barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdreven frykt for islam? Jeg fatter ikke en gang hvordan du kan forestille deg noe slikt, annet enn som et offer for politisk korrekt propaganda. Frykt for islam er høyst rasjonelt, noe vi daglig kan observere overalt i det Europa som er mest utsatt for muslimsk ekspansjon. Noe vi ikke minst kan rasjonelt observere i denne saken i seg selv.

Islam er ganske enkelt et problem for Norge, Europa, det norske folk og de europeiske folkeslag. Jeg mener hallo, muslimer konspirerer faktisk for å overta det britiske skolesystemet uten at noen griper inn. Hvordan i alle dager kommer "overdreven frykt for islam" inn i det bildet?

Helt enig.

Jeg så akkurat på BBC nå kl 13.00 det handlet om alle problemene Islamisme har skapt i Afrika og hvordan den øker. Det gjelder fra vestkysten i Nigeria, til sentral Afrika og hele veien til Øst-Afrika (Somalia-Kenya).

Det spesielle er at de har en betydelig oppsluttning blant Europeiske muslimer og de mottar milliard støtte fra afrikanske innvandrere som bor i Europa. Når man bor i et fritt land i Europa og støtter slike organisasjoner, har man ikke noe her å gjøre.

Når Frankrike og England frykter at det kan ha en spillover effekt til Europa. Er man da rar om man frykter at det kan gjelde Skandinavia også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rettstatens prinisipper er ikke i veien for å vurdere konkrete søknader, og da må man legge vekt på ideologiens innhold. La oss si det var greit å starte politiske privatskoler. Da ville man avslått nazistiske skoler. Man trenger ikke godkjenne nazistiske skoler selv om andre privatskoler blir godkjent.

Ingen av rettsstatens prinsipper blir glemt ved ta man ikke tillater nazister, islamister, kommunister og tilhengere av andre ekstreme ideoligier å hjernevaske barn.

Vannvittig bra observert og uttrykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettstatens prinisipper er ikke i veien for å vurdere konkrete søknader, og da må man legge vekt på ideologiens innhold. La oss si det var greit å starte politiske privatskoler. Da ville man avslått nazistiske skoler. Man trenger ikke godkjenne nazistiske skoler selv om andre privatskoler blir godkjent.

Ingen av rettsstatens prinsipper blir glemt ved ta man ikke tillater nazister, islamister, kommunister og tilhengere av andre ekstreme ideoligier å hjernevaske barn.

Ja, for den gjennomsnittlige islamist er jo ikke smart nok til å komponere en søknad om opprettelse av privat skole som kommer gjennom DET nåløyet. Har det noen sinne foresvevd deg at det er mulig å skrive en søknad som ikke er HELT i overensstemmelse med de faktiske intensjonene til søkeren, særlig ikke et par år frem i tid? :sarkasme:

Vi ser jo i dag at den samme kretsen som i sin tid drev Urtehagen skole, har fått løyve til å opprette skole på ny.

Eller er Trond Ali Lindstad blitt mer stueren i det siste?

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for den gjennomsnittlige islamist er jo ikke smart nok til å komponere en søknad om opprettelse av privat skole som kommer gjennom DET nåløyet. Har det noen sinne foresvevd deg at det er mulig å skrive en søknad som ikke er HELT i overensstemmelse med de faktiske intensjonene til søkeren, særlig ikke et par år frem i tid? :sarkasme:

Vi ser jo i dag at den samme kretsen som i sin tid drev Urtehagen skole, har fått løyve til å opprette skole på ny.

Eller er Trond Ali Lindstad blitt mer stueren i det siste?

Det siste spørsmålet kan du jo, som sjefs-apologet, svare på selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste spørsmålet kan du jo, som sjefs-apologet, svare på selv!

Her er det vel du som tar apologetens rolle, siden du støtter opprettelsen av livssynsskoler i privat regi, og derigjennom også Urtehagen, del 2

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel du som tar apologetens rolle, siden du støtter opprettelsen av livssynsskoler i privat regi, og derigjennom også Urtehagen, del 2

Du har altså fremdeles ikke fattet hva som er galt med islamistenes kupping av de britiske skolene?

Livsynsskoler er ikke problemet per se.

(Det er all den hjelpen jeg vil gi deg) :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å lest litt om saken synes jeg det er interessant at det gikk lenge rykter om det som skjedd, men ingen turde gjøre noe før det nådde pressen.

Det viser litt om hvordan UK er gjennom syret av politisk korrekthet og frykt for muslimenes reaksjoner. Faktisk har muslimer i UK udemokratisk mye makt fordi samfunnet er så redde for reaksjonen deres.



Anonymous poster hash: 3abd6...69f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å lest litt om saken synes jeg det er interessant at det gikk lenge rykter om det som skjedd, men ingen turde gjøre noe før det nådde pressen.

Det viser litt om hvordan UK er gjennom syret av politisk korrekthet og frykt for muslimenes reaksjoner. Faktisk har muslimer i UK udemokratisk mye makt fordi samfunnet er så redde for reaksjonen deres.

Anonymous poster hash: 3abd6...69f

Det tror jeg stemmer. Britene ser ut til å være veldig engstelige for å bli anklaget for noe slags fordomsfullhet eller "islamofobi". Man ser det på mange andre områder, også, og i hele unionen. Paradeeksemplet er halal-slakting, som nå er tillatt og mer og mer utbredt i alle europeiske land. At det er gitt tillatelse er et mysterium, for veternærmyndighetene fordømmer praksisen unisont i alle uttalelser de gir. Men EU-politikere er mer opptatt av å ikke være "diskriminerende", enn av hensynet til om dyra får en noenlunde human død eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...