Gjest HarryDotter Skrevet 22. april 2014 #41 Skrevet 22. april 2014 (endret) Jeg er sammen med en som holder ut lenge i tillegg til å være klar igjen etter ca 20 min. Han er i begynnelsen av 40-årene. For min del er dette en unik kombinasjon sammenliknet med mine tidligere partnere. For meg er det ikke et krav at mannen må få den opp å gå igjen etter utløsning. Det viktigste er at han ikke da er "ferdig" hvis han kommer først. Det er skikkelig nedtur. YES! Det finnes fortsatt noen kloke damer Nå er jeg litt motsatt egentlig...Jeg kommer raskt, men kan gi mange runder og får lett tissen stiv igjen etter orgasmen. Endret 22. april 2014 av HarryDotter 1
Stilongs Skrevet 23. april 2014 #42 Skrevet 23. april 2014 YES! Det finnes fortsatt noen kloke damer Nå er jeg litt motsatt egentlig...Jeg kommer raskt, men kan gi mange runder og får lett tissen stiv igjen etter orgasmen. Tror det fins mange kloke damer For meg er ikke penetrering det viktigste. Har hatt masse bra sex uten en stiv en også. Engasjement er nøkkelordet
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #43 Skrevet 23. april 2014 Helt enig! Foretrekker absolutt unge og friske menn. Anonymous poster hash: d9c70...5b0 Ingen vil vel ha ekle, gamle griser... Anonymous poster hash: d6a76...e43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå