AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #21 Skrevet 21. april 2014 Ikke jente, men rimelig sikker på at dette med "god i senga" henger mest sammen med hvor gøy han synes det er å tilfredstille jenter, eventuelt den bestemte jenta. Selv har jeg ingen spesiell interesse av å bli god i senga og resultatet er sikkert tilsvarende. Anonymous poster hash: 1c361...961
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #22 Skrevet 21. april 2014 Oppskrytt!Anonymous poster hash: 29835...998 Skrevet av en ung og usikker ung gutt? Anonymous poster hash: b7633...7c7 2
Gjest Lille-pus Skrevet 21. april 2014 #23 Skrevet 21. april 2014 Det var mange svar som fikk meg til å undres litt i denne tråden... De voksne ('eldre') menn i 40-50 årene som jeg kjenner (riktignok en begrenset mengde... det må sies) de er svært gode. Men, så er begge parter både mentalt og fysisk tilstede, oppmerksomme på hverandre, har et etablert og godt vennskap i bunnen. Kort sagt så synes vi om hverandre med alle våre alderspreg, og ønsker å gjøre hverandre godt. Og, det er ingen problemer med flere runder på en kveld altså. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #24 Skrevet 21. april 2014 Dette er menn som har begynt å få begrenset fysikk, kondisen er dårligere og de har et begrenset antall ereksjoner, men har ikke helt tilpasset seg dette mentalt, så de går for hardt ut og feilberegner sin egen kapasitet. I tillegg er de gjerne nyskilte/kommer rett ut fra lengre forhold, og henger litt fast i mønstre og vaner fra exen. Fra slutten av førtiåra/tidlig femti går det som regel bedre, de begynner å forholde seg mer realitisk til disse begrensningene, lærer å porsjonere ut ereksjoner Anonymous poster hash: fb039...b96 Dævver av teknisk beskrivelse :ler: Anonymous poster hash: 28175...6dd 1
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2014 #25 Skrevet 21. april 2014 Hvordan er eldre menn i senga iforhold til de som er yngre/på samme alder som deg? Anonymous poster hash: d9ada...76c Hmm, har ikke så mye erfaring med "eldre menn" at jeg kan si noe om det faktisk.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #26 Skrevet 21. april 2014 Skrevet av en ung og usikker ung gutt?Anonymous poster hash: b7633...7c7 Nei, skrevet av en voksen kvinne. Anonymous poster hash: 29835...998
Gorgonzola Skrevet 21. april 2014 #27 Skrevet 21. april 2014 (endret) Det handler neppe om alder, snarere om tenning og kjemi to (eller flere for den saks skyld) mennesker imellom. Samtidig er det ikke helt vilt å anta at voksne menn med seksuell erfaring som strekker seg ut over barndomskjæresten og interesse for kvinnekroppen som sådan og begrenset ego i senga nok vil være en bedre partner enn de som ikke har det samme i bagasjen. Uten at det er noen garanti. Det hjelper ikke å være feinschmecker om den du skal begeistre er en sacco sekk som håper på det beste og forventer at du ordner opp og fikser lykka i livet. Endret 21. april 2014 av Gorgonzola 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #28 Skrevet 22. april 2014 Det svakeste leddet kan like gjerne være kvinnen.Anonymous poster hash: 173c6...a87 Poenget mitt er at det svakeste leddet kan være den som det blir klaget på også. Det er ingen automatikk i at noen som kaller folk dårlig i senga, selv er det svakeste leddet, slik du fremstilte det i innlegget jeg svarte på. Anonymous poster hash: fb039...b96 1
SuperFace Skrevet 22. april 2014 #29 Skrevet 22. april 2014 Liker dem best unge og friske. Eldre menn klarer ikke å holde ut så lenge.. Da tenker jeg ikke på om han holder i 10 min eller 30 min, men hvor mange ganger han kan kjøre på iløpet av en kveld. Jeg blir aldri sliten, og da må man jo ha noen som kan kjøre på flere ganger 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #30 Skrevet 22. april 2014 Liker dem best unge og friske. Eldre menn klarer ikke å holde ut så lenge.. Da tenker jeg ikke på om han holder i 10 min eller 30 min, men hvor mange ganger han kan kjøre på iløpet av en kveld. Jeg blir aldri sliten, og da må man jo ha noen som kan kjøre på flere ganger Helt enig! Foretrekker absolutt unge og friske menn. Anonymous poster hash: d9c70...5b0
Gjest Malanthor Skrevet 22. april 2014 #31 Skrevet 22. april 2014 De er vel ikke noe spesielt. De har vel formodentlig praktisert lengre og har muligens litt mere selvtilit, på den annen side så har de vel mere potensproblemer og dårligere kondis -generelt sett da.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #32 Skrevet 22. april 2014 Da vil jeg spørre dere kvinner som har erfaring med partnere som kan holde på i flere runder. Hvor vanlig vil dere si at det er at menn kan ha sex flere ganger etter hverandre, hvor lang tid går det mellom hver gang (5 min eller 1 time) og er dette et viktig krav fra deres side? Selv kan jeg holde ut lenge før jeg kommer, men trenger en stund før jeg er klar for sex (blir kåt igjen). Slik har det alltid vært og henger ikke sammen med alderen (i begynnelsen av 30 årene). Anonymous poster hash: 95283...986
Mike Waters Skrevet 22. april 2014 #33 Skrevet 22. april 2014 (endret) Helt enig! Foretrekker absolutt unge og friske menn. Anonymous poster hash: d9c70...5b0 I motsetning til resten av verden som foretrekker de syke og gamle? En eldre mann for en kvinne på 20 kan være en ung mann for en kvinne på 50, uten at det sier noe som helst om hvor syke og/eller friske de er. Man mener kansje viril her? Endret 22. april 2014 av Mike Waters
Gjest Malanthor Skrevet 22. april 2014 #34 Skrevet 22. april 2014 Får litt bad vibes av endel kommentarer her. Blir litt som feite gamle gubber som vil ha spreke unge jenter føler jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #35 Skrevet 22. april 2014 I motsetning til resten av verden som foretrekker de syke og gamle? En eldre mann for en kvinne på 20 kan være en ung mann for en kvinne på 50, uten at det sier noe som helst om hvor syke og/eller friske de er. Man mener kansje viril her? Det er jo en del jenter som vil ha gamle, daffe gubber. Så fins det de som vil ha stramme, unge karer. Meg, blant annet. Anonymous poster hash: d9c70...5b0
Mike Waters Skrevet 22. april 2014 #36 Skrevet 22. april 2014 Det er jo en del jenter som vil ha gamle, daffe gubber. Så fins det de som vil ha stramme, unge karer. Meg, blant annet. Anonymous poster hash: d9c70...5b0 Det finnes daffe unge mennesker og det finnes veltrente eldre mennesker, men det spørs jo hva man legger i ordet "eldre" og "gubbe". Daff er forøvrig ikke noe personlighetstrekk de fleste kvinner foretrekker, ikke menn heller for den saks skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #37 Skrevet 22. april 2014 Det finnes daffe unge mennesker og det finnes veltrente eldre mennesker, men det spørs jo hva man legger i ordet "eldre" og "gubbe". Daff er forøvrig ikke noe personlighetstrekk de fleste kvinner foretrekker, ikke menn heller for den saks skyld. Snakk om å analysere det jeg skriver. Jeg skriver bare at jeg foretrekker også unge, friske menn, slik som hun jeg siterte skrev. Er det noe gale med det? Anonymous poster hash: d9c70...5b0 1
Mike Waters Skrevet 22. april 2014 #38 Skrevet 22. april 2014 Snakk om å analysere det jeg skriver. Jeg skriver bare at jeg foretrekker også unge, friske menn, slik som hun jeg siterte skrev. Er det noe gale med det? Anonymous poster hash: d9c70...5b0 Neida, selv foretrekker jeg kvinner som er både friske og levende så vi (og stort sett resten av verden) er forholdsvis enig i den biten, det bare virket noe banalt å påpeke det
Stilongs Skrevet 22. april 2014 #39 Skrevet 22. april 2014 Da vil jeg spørre dere kvinner som har erfaring med partnere som kan holde på i flere runder. Hvor vanlig vil dere si at det er at menn kan ha sex flere ganger etter hverandre, hvor lang tid går det mellom hver gang (5 min eller 1 time) og er dette et viktig krav fra deres side? Selv kan jeg holde ut lenge før jeg kommer, men trenger en stund før jeg er klar for sex (blir kåt igjen). Slik har det alltid vært og henger ikke sammen med alderen (i begynnelsen av 30 årene). Anonymous poster hash: 95283...986 Jeg er sammen med en som holder ut lenge i tillegg til å være klar igjen etter ca 20 min. Han er i begynnelsen av 40-årene. For min del er dette en unik kombinasjon sammenliknet med mine tidligere partnere. For meg er det ikke et krav at mannen må få den opp å gå igjen etter utløsning. Det viktigste er at han ikke da er "ferdig" hvis han kommer først. Det er skikkelig nedtur. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 22. april 2014 #40 Skrevet 22. april 2014 Liker dem best unge og friske. Eldre menn klarer ikke å holde ut så lenge.. Da tenker jeg ikke på om han holder i 10 min eller 30 min, men hvor mange ganger han kan kjøre på iløpet av en kveld. Jeg blir aldri sliten, og da må man jo ha noen som kan kjøre på flere ganger Nice! My kind of woman Man skal dælje på lenge når man først skal gi dama en godstund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå