AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Hvordan er eldre menn i senga iforhold til de som er yngre/på samme alder som deg? Anonymous poster hash: d9ada...76c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Oppskrytt! Anonymous poster hash: 29835...998 4
Gjest Hyssingen Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Akkurat like store forskjeller, så de er helt like sånn sett. 4
Gjest badeand1 Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 (endret) Hvis jeg sammenligner han jeg har sex med nå som er en del år eldre enn meg, så er han MYE bedre enn de jeg har hatt sex med som er på samme alder som meg. Sexen med dem var jo dødskjedelig i forhold. (18 år eldre) Endret 21. april 2014 av Mortem 2
Gjest alegria Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Aldri hatt en på min egen alder, så det vet jeg ikke. Samboeren min er 5 år eldre enn meg og er helt fantastisk i senga. Dog er ikke han det man kan kalle en eldre mann, da han kun er i 20 årene 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Hva mener du med eldre menn? 60 åringer?? Anonymous poster hash: 73295...9f9 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Hva mener du med eldre menn? 60 åringer?? Anonymous poster hash: 73295...9f9 Hva menes med yngre da? 6 åringer?????????? Latterlig at man ikke kan si "eldre" om noe som helst på KG Anonymous poster hash: 26056...5b4 3
Stilongs Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Hadde et kort forhold til en mann som var 20 år eldre enn meg da jeg var 30. Han slet litt med potensen men dæven som han kunne bruke munn og fingre Aldri opplevd lignende med jevngamle, bortsett fra min nåværende mann som er 5 år eldre enn meg. 3
fortunacaeca Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Er 50 selv. Har vært singel i 4 år og prøvd både opp mot 60 og ned til 25! Ca 30 stk denne tiden. Måtte bare ta igjen etter 25 års ekteskap med kun en mann....han var utro og dro fra meg. Jeg har følgnede konklusjon: Menn over 50 er MYE dårligere enn de som er under 40. De mellom 40 og 50 varierer mye. De eldre må ofte ha spesielle stillinger for å få den opp eller komme. De mister ofte potensen underveis og er lite utholdende. Detter gjelder ikke alle så klart, men et gjennomsnitt som er tydelig. De som er yngre er som regel spreke og utholdende, kan flere ganger i strekk og er lærevillige. Men klart det er jo et utvalg her som har vært villige til å ha sex med si som er så mye eldre. Jeg burde ha skrevet en doktoravhandling :-) 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Jeg har følgnede konklusjon: Menn over 50 er MYE dårligere enn de som er under 40. De mellom 40 og 50 varierer mye. De eldre må ofte ha spesielle stillinger for å få den opp eller komme. De mister ofte potensen underveis og er lite utholdende. Detter gjelder ikke alle så klart, men et gjennomsnitt som er tydelig. De som er yngre er som regel spreke og utholdende, kan flere ganger i strekk og er lærevillige. Jeg har litt annen erfaring, og ser de mellom ca 35 og 50 som den største problemgruppa. Dette er menn som har begynt å få begrenset fysikk, kondisen er dårligere og de har et begrenset antall ereksjoner, men har ikke helt tilpasset seg dette mentalt, så de går for hardt ut og feilberegner sin egen kapasitet. I tillegg er de gjerne nyskilte/kommer rett ut fra lengre forhold, og henger litt fast i mønstre og vaner fra exen. Fra slutten av førtiåra/tidlig femti går det som regel bedre, de begynner å forholde seg mer realitisk til disse begrensningene, lærer å porsjonere ut ereksjoner og kompensere med hender og tunge, frigjør seg fra ekteskaspelige mønstre og blir mer lekne. Menn med direkte potensproblemer har jeg ikke støtt på mange av, disse holder seg tydeligvis enten unna tilfeldig sex med yngre damer eller får hjelp fra legen. Yngre menn er forsåvidt potente og ivrige, men de mister ofte futten i mer krevende situasjoner som flerkanter, de er urutinerte med kondomer, og blir ofte for engasjert følelsesmessig, selv når det bare handler om sex. Ofte mangler de også kunnskap om å tilfredsstille kvinner, og jeg har ingen tenning på å lære opp folk, så det er dessverre ikke min kopp te. (er i midten av tredveåra selv) Anonymous poster hash: fb039...b96 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Hva menes med yngre da? 6 åringer?????????? Latterlig at man ikke kan si "eldre" om noe som helst på KG Anonymous poster hash: 26056...5b4 Ts skrev "menn" i overskriften. Finner du menn på 6 år ??????? Anonymous poster hash: 50ba3...368
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 Det der er det jo ingen fasit på. Èn 40-åring kan jo være konge i senga mens en annen 40-åring er utrolig dårlig. Fysikken trenger ikke å ha noe innvirkning i det hele tatt. Jeg har selv opplevd begge sidene, men tror det som teller er erfaringsmengden og innsikten på kvinnens ønsker, og ikke alderen i seg selv. Anonymous poster hash: 39177...d10
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 Erfaringsnivå varierer jo selv om han er eldre. Men jevnt over - flinkere med hender og tunge, mer komfortable. Yngste jeg har hatt sex med (noensinne) er 26, eldste 45. Anonymous poster hash: a4acc...5be
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 Det handler nesten alltid om hvordan menn i varierende grad er gode i senga. Aldri om den andre variabelen, nemlig kvinnen. De av dere som sier at menn er dårligere senga, sier samtidig at de selv har svært begrensede evner i så måte.Anonymous poster hash: 173c6...a87 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Det handler nesten alltid om hvordan menn i varierende grad er gode i senga. Aldri om den andre variabelen, nemlig kvinnen. Anonymous poster hash: 173c6...a87 Da lager du en tråd om det da, vet du. Anonymous poster hash: 29835...998 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 De av dere som sier at menn er dårligere senga, sier samtidig at de selv har svært begrensede evner i så måte.Anonymous poster hash: 173c6...a87 Feil, det er ingenting som er sterkere enn det svakeste leddet. At vi diskuterer dette fra kvinners perspektiv er naturlig, siden vi er på Kvinneguiden. og det er plenty med tråder på forumet fra kvinner som ønsker å forbedre teknikken. (Hvordan er den perfekte BJ? osv) Anonymous poster hash: fb039...b96 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Jeg må si at de som var ca 40 år var skikkelig elendige i senga. Alle som en. Begynnelsen av 30-årene det samme.. Men så, de i 20-årene, der snakker man. Spesielt han som er 5 år yngre enn meg Beste sex ever! Anonymous poster hash: ce54e...04a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Da lager du en tråd om det da, vet du. Anonymous poster hash: 29835...998 Tøys! Konklusjonen kan like gjerne være: Noen kvinner er elendige i senga sammen med voksne menn.Anonymous poster hash: 173c6...a87 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Feil, det er ingenting som er sterkere enn det svakeste leddet. At vi diskuterer dette fra kvinners perspektiv er naturlig, siden vi er på Kvinneguiden. og det er plenty med tråder på forumet fra kvinner som ønsker å forbedre teknikken. (Hvordan er den perfekte BJ? osv) Anonymous poster hash: fb039...b96 Det svakeste leddet kan like gjerne være kvinnen.Anonymous poster hash: 173c6...a87 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå