Gå til innhold

Kos og kaos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gøy, gratulerer med overtakelse! Håper dere får solgt kjapt! :hoppe:

Skrevet

Håper dere får solgt raskt, så bra med megler som er litt på! Og jeg er også enig med S - boblebad altså :strix:

Skrevet

Bra helg, regner jeg med? 😁

Skrevet

Bra helg, men ordentlig dritt å kjøre hjem fra ferja i går kveld!! :spy: 

Skrevet

Åååh så gøy :hoppe: Gratulerer! Dette virker jo kjempelovende. Og gøy å endelig flytte inn i nytt hjem :danse: 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes egentlig det var veldig koselig at jeg fant navnene til begge jentene mine her, nettopp fordi de er oppkalt etter hver sin oldemor.... :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

R har jo til av de kuleste navnene, ser for meg ei skikkelig tøff jente som kommer seg opp og fram her i livet. Koselig med oppkalling, men mannen min vil ikke bruke navn som er i familien. Like greit, kan jo ikke noen av navnene på oldeforeldre er våre (de helt sikkert Kjellaug og sånne ting.. )

Skrevet

Ja, det er ikke noe pinglenavn akkurat.... Og like greit er det, for hun er veldig lite yndig og nett, så hun hadde ikke passet til noe sånt persillebladnavn.. :ler: 

Apropos R, hun har lært seg en ny regle.... "Tommeltott, slikkepott, langemann, gullebrand og lille Petter edderkopp".. :hoho: 

Skrevet

:ler: God påske!!

Skrevet

Haha søtt :ler:

God påske! :sol: 

Skrevet

Gratulerer med overstått 2 årsdag til "Panser-R" :hoho: Jeg ler like mye hver gang du kaller henne det, hun ser så liten og uskyldig ut - men skinnet bedrar forstår jeg :fnise: 

Glad påsk i nye huset - kos dere masse :kaklehone:

Skrevet

Håper dere har hatt en fin påske alle sammen! Vi har ikke fått på plass internett i nyhuset ennå, så jeg er bare innom fra mobil. Ferien er over og jentene tilbake i bhg. Jeg skal jobbe i kveld, så begynner sent. Sitter hjemme med kryssord og radio, med en såkalt jobbemann i gangen. Nå blir det garderobeskap, og det blir så lækkert! :tommelopp:

Og en liten detalj til: For en times tid siden ramlet det sannelig plutselig inn et aldri så lite bud på huset vårt! :bond::lur:

Skrevet

Oi, så spennende med bud! Håper det setter i gang en real budrunde :danse: 

Håper du har hatt en super påske :sol: 

Skrevet

Gøy med bud! Var det et helt greit bud også eller?

Skrevet

Solgt! :danse:

Skrevet

Håi, kult!!! Gratulerer med salg :hoppendeglad: 

Skrevet

Hipp hurra, grattis med salg! :hoppe:

Skrevet

Tusen takk!! Kjempedeilig! :bolledeig: Veldig gøy å "slå" naboen som har hatt likt hus (men med dårligere beliggenhet og rare løsninger) liggende ute siden mars i fjor ;) Og ikke minst godt å ha det ute av verden før enda et likt hus kommer for salg innen kort tid. Fikk nemlig vite i påska at et av naboparene har gått fra hverandre og skal selge. Puh, ubeskrivelig godt egentlig, når jeg tenker meg om! :ler: :hoppe: 

Konsentrasjonen har ikke vært helt på topp på jobb i dag, så det var jo inderlig typisk at jeg skulle jobbe i kveld.... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...