Mazilla Skrevet 6. august 2015 Forfatter #1201 Del Skrevet 6. august 2015 Bestevenninna er meldt på turning, så vi gikk for det, men binder oss ikke for mer enn et halvt år Gjenstår å se om vi får plass da. Turnforeningen her er utrolig populær, så det er ventelister på nesten alle partier. De har alltid hatt mange medlemmer, men det eksploderte for et par år siden da de fikk ny turnhall. Den ligger forresten rett borti her, og det talte også for turn istedenfor ballett. Foreløpig er begge deler mest lek og litt mestring, så tror egentlig ikke forskjellen er altfor stor. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2015 Forfatter #1202 Del Skrevet 13. august 2015 Fri, sol, jentene er levert i barnehagen med beste samvittighet. Jeg har kapret et bord på utekafe, og sitter her og observerer alt som skjer. Det er et ørlite arrangement her denne uka, så det er masse liv på alle kanter. Elsker sånt, og blir så stolt av byen min når den viser seg fra sin beste side I ettermiddag drar vi til Oslo. To netter på hotell uten barn, wohoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 13. august 2015 #1203 Del Skrevet 13. august 2015 Åh, så deilig! Skal dere noe spesielt eller er det bare for å komme seg litt bort og være kjærester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2015 Forfatter #1204 Del Skrevet 13. august 2015 Han godeste skal til fysioterapi i morgen, men ellers skal vi ingenting. Skulle egentlig innover alle fire, og jeg så egentlig ikke så veldig frem til det, men så tilbød svigers seg å ha jentene, og da trengte vi ikke så lang betenkningstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. august 2015 #1205 Del Skrevet 13. august 2015 Åh, god tur og kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. august 2015 #1206 Del Skrevet 13. august 2015 Gooood tur! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. august 2015 #1207 Del Skrevet 27. august 2015 *følger* Hadde dere en fin tur til Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2015 Forfatter #1208 Del Skrevet 28. august 2015 Oi, skal vi se.... Dagboka ja.... Hyggelig å se deg her, siela! Og det samme gjelder selvfølgelig dere andre også altså Vi hadde en kjempefin Oslotur! Vi fikk til en akkurat passe blanding av avslapning, shopping og andre aktiviteter. Jeg kjøpte meg bl.a. en ny favorittkjole Jeg har gått litt gjennom skapet mitt og funnet ut at jeg egentlig har ganske mange kjoler jeg kan gå med på jobb. Nå har jeg hatt fri i to dager. I går startet vi dagen med en joggetur etter å ha levert jentene i barnehagen. Så slappet jeg av i sola i byen en stund før jeg dro hjem og lagde 6-om-dagen-tomatsaus, før jeg henta dem igjen, og så bar det ut på jobbfest i går kveld. Det var en hyggelig kveld, men jeg var hjemme 22.30. I dag har S hatt fri, mens R var (kort dag) i bhg... Litt dårlig samvittighet, men vi trenger noen ganger litt mamma&S-tid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 31. august 2015 #1209 Del Skrevet 31. august 2015 Altså, jeg har så mange klær men altfor få hverdagskjoler! Hva slags kjole kjøpte du? Jeg har veldig lyst på en strikkekjole nå. Med lange ermer. Perfekt for høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. september 2015 #1210 Del Skrevet 1. september 2015 6-om-dagen tomatsaus? Det hørtes ut som noe for meg Oppskrift kanskje?! Elsker sånne lureridegenhaugmedsunnetingutenatduanerdetengang-middagsretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2015 Forfatter #1211 Del Skrevet 1. september 2015 Altså, jeg har så mange klær men altfor få hverdagskjoler! Hva slags kjole kjøpte du? Jeg har veldig lyst på en strikkekjole nå. Med lange ermer. Perfekt for høsten Kjøpte denne Liker godt kjoler som kan dresses opp eller ned etter anledning 6-om-dagen tomatsaus? Det hørtes ut som noe for meg Oppskrift kanskje?! Elsker sånne lureridegenhaugmedsunnetingutenatduanerdetengang-middagsretter Oppskrift? Bare slump.. Blanket en stor løk. Mens den godgjorde seg, kokte jeg noen små gulrøtter, 1/4 blomkål og en pastinakk i en gryte ved siden av. Tilsatte nesten et helt glass med tomatpuré + noen hvitløksfedd i løken og lot det steke med litt. Så hadde jeg i en boks hakka tomater og 1/2 squash i biter. Jeg er ikke så glad i klumper i tomatsausen, så jeg hev like gjerne alt sammen oppi gryta (etter å ha helt av vannet så klart), kjørte det jevnt med stavmikser og smakte til. Voilà, to porsjoner fiks ferdig fyldig og god tomatsaus uten "grønnsakssmak" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. september 2015 #1212 Del Skrevet 1. september 2015 Det duger som oppskrift for meg Nais kjole forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2015 Forfatter #1213 Del Skrevet 3. september 2015 Takk for det! I dag kom det sannelig et par kjoler til dalende... Zalando er farlige greier altså! Den ene blir nok returnert, men den andre satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 3. september 2015 #1214 Del Skrevet 3. september 2015 Fin! Jeg gleder meg så til å gå i kjolene mine igjen, og ikke bare ammevennlig tøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 3. september 2015 #1215 Del Skrevet 3. september 2015 Åh, jeg har også bestilt noen kjoler fra det merket på Zealand. Og fra Dorothy Perkins. Likte begge kjolene du har linket til, har faktisk vurdert å kjøpe den siste der selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2015 Forfatter #1216 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Androide, har ikke du skapet fullt av ammevennlige froskekjoler altså? Den jeg skal returnere var fra Dorothy Perkins. Noen som sa lik kjolesmak? Jeg likte forsåvidt snittet, men stoffet ble litt feil for meg. Det er ulempen med å handle på nett.. Flaks at det er så enkelt med retur! Endret 4. september 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2015 Forfatter #1217 Del Skrevet 4. september 2015 September er her, og med høsten kommer som vanlig inspirasjon til å tenke jul. Jeg liker egentlig å drøye forberedelsene så lenge som mulig, men i år er jeg nødt til å begynne tidlig. Men ikke helt ennå altså... Jeg lurte egentlig bare på deres mening om en ting: Den beste julegaveideen jeg har til S foreløpig er "butikk". Jeg har ei kasse hvor jeg legger inn emballasje og annet som ser nytt ut (rømmebeger, eggkartong, sjampoflaske osv). Jeg vet at en sånn kasse hadde vært en drøm for meg i den alderen, og jeg mistenker at det samme gjelder for S. Meeen... Det koster jo ingen verdens ting. Vinn-vinn-situasjon, eller tidenes mest gjerrige mamma? Kunne alltids kjøpt noe i tillegg, men da hadde det blitt nettopp det - "noe i tillegg, bare for å ha gjort det". Og hun kommer jo uansett til å få i bøtter og lass av andre gaver.. Hva synes dere? Nå mens jeg skrev ble det enda klarere for meg at dette er helt innafor i mine øyne, men jeg kan jo lufte det litt likevel for å se at jeg ikke er helt på viddene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 4. september 2015 #1218 Del Skrevet 4. september 2015 Genial gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. september 2015 #1219 Del Skrevet 4. september 2015 Nei, så fortell meg gjerne hvor jeg finner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2015 Forfatter #1220 Del Skrevet 4. september 2015 Nei, så fortell meg gjerne hvor jeg finner det! Tja, et kjapt ebaysøk ga dette resultatet..... Kanskje ikke helt det du var ute etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå