Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hva skjer nå da? :ler:

Nei, hva skjedde? Det de kaller livet, tror jeg! :sjenert: Går unna i svingene her, for å si det sånn. I dag er en sånn dag hvor jeg teller ned til leggetid... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste med mandager er jo å kunne sende storesøster i barnehagen. :ler: Neida. Joda. Skjønner at det blir galehus foråsidetsånn.

Godt å høre at det er flere som har det sånn! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Nei, hva skjedde? Det de kaller livet, tror jeg! :sjenert: Går unna i svingene her, for å si det sånn. I dag er en sånn dag hvor jeg teller ned til leggetid... :sjenert:

Aldri skjedd meg, jeg nyter hver eneste dag- hva er poenget med å få barn ellers liksom?

Anbefaler deg å sette litt grenser og si "natta natta kosebolla" og så bare lukker du døra. Da vil de skjønne av seg selv at de voksne bestemmer <3 :-*

Værsågod. Gratis tips fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du Ludodama, leser boken til Mazilla så skjønner du at grensesetting ikke er et problem, blir litt dumt å gi råd og tips på bakrunn av noen få setninger syns jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det unna, ser jeg! Takk for gode råd! :hoho:

Kosebollene sover, og det gjør snart jeg og... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg la meg tidlig, for i dag var det morgen klokka 04.40. Føler meg nesten menneskelig likevel. Storesøster er i barnehagen igjen, og jeg har foreløpig ingenting på programmet :):kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta meg en bolle... Også skal jeg la være og kommentere når jeg er så sliten at jeg ikke skjønner ironien :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta meg en bolle... Også skal jeg la være og kommentere når jeg er så sliten at jeg ikke skjønner ironien :ler:

Du er velkommen til å kommentere når som helst, trøtt eller ei! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Jeg er ikke så god på bollebaking(hverken hvete eller ungevarianten), men du kan få cupcakes istedet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så god på bollebaking(hverken hvete eller ungevarianten), men du kan få cupcakes istedet :nigo:

Oi, spenstig gjort å lage cupcakes til Spatula! Hun har nemlig seriøse cupcake-skills! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at jobbintervjuet ikke gikk så bra. Du får prøve å se på intervjuene som en form for læring. Jeg føler ofte jeg har lært noe når jeg har driti meg ut når hendelsen er som et fjernt minne (vet ikke om du gjorde det eller bare ikke svarte så godt for deg), men det føles ikke sånn der og da.

Hvordan går det med løpingen da? Nå har kvalmen og oppkastet endelig gitt seg her, så tenkte jeg skulle småstarte litt med trening igjen nå som jeg kanskje orker. Men trenger motivasjon. Så hvis du legger ut at du har løpt og at det var så deilig selv om du er stuptrøtt fordi ungen ikke sover om natten osv osv så får jeg kanskje meg et spark bak ;)

Endret av Siyha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpinga ja... Det var det da! ;) Neida, det går egentlig fint det, men jeg har ikke kommet meg ut like mye som jeg har ønsket i det siste. Har vært på to turer hittil i år, men kjenner jeg klør etter å få på meg joggeskoa igjen snart. Det har vært glatt og ekkelt, men i kveld tror jeg jeg skal prøve å komme meg avgårde når ungene er i seng! :jepp: You and me both, kanskje??! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg vanvittig lyst på muffins!! :sikle: (nekter å bruke jåleordet cupcakes :fnise: ) Men dessverre så 'slanker' jeg meg nå, i tre dager (som i bunn og grunn ikke betyr noe mer enn at jeg skal holde meg unna den slags. I hele tre dager til ende :ler: )

Fikk litt lyst til å løpe og, men det vil ikke bekkenet ha noe av. Så da får jeg sitte her og være godtesyk og lat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, plutselig kom menssmerter fra et visst sted kastet over meg... Jeg har mest lyst til å legge meg under dyna og spise potetgull og vente på sommeren, mens realiteten er at jeg har en stk masebaby som helst bare vil ha pupp (HALLO frøken, du er faktisk snart 10 måneder!!) og dilter etter meg overalt jeg går, samt en syk mann og en skravlebøtte på vei hjem fra barnehagen... :bond: Den planlagte joggeturen utgår sikkert, selv om det vel egentlig er det beste jeg kan gjøre for meg selv akkurat nå.

Snart rømmer jeg fra alt! :sjenert: To ukers husmorferie i Spania, det hadde gjort seg det! :nigo: Gjerne mutters alene! Bare meg, rødvin, kryssord og ei god bok, hva mer kan man ønske seg?! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...