Gå til innhold

Vil ha tatovering til minne om barnet, men vil ikke at den skal være harry.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5237.jpg

Anonymous poster hash: a54e4...4da

Har sett en som har en sånn på halsen,,, huff. Kjenner ikke historien bak da, og tør ikke spørre. Men det ser grusomt ut.

Anonymous poster hash: adbe8...4ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Har sett en som har en sånn på halsen,,, huff. Kjenner ikke historien bak da, og tør ikke spørre. Men det ser grusomt ut.

Anonymous poster hash: adbe8...4ec

Hehe. Ikke helt heldig den der. Ansikt hadde jeg aldri tort å få tatovert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir det harry uansett hvordan den ser ut? Har tre tatoveringer fra før og de er ikke sånn typiske tatoveringer som "alle" har og da syns jeg ikke det passer med navnet til barnet i løkkeskrift på håndleddet liksom. Men jeg har veldig lyst til å ha noe som minner om sønnen min.. Noen forslag? :)

Anonymous poster hash: e555a...dee

Personlig synes jeg ikke tattoveringer er pent, men hvis man får en liten tattovering og har den på et sted som ikke vises (tenker på armene, rygg, brystkasse ol), så er det litt ok

Anonymous poster hash: c1e65...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Du kan jo gjøre som Angelina Jolie og tatovere inn koordinatene der barnet/barna dine er født?

http://www.vg.no/rampelys/film/angelina-jolie/jolie-med-ny-tatovering/a/537844/

Jeg personlig synes det er finere, da jeg synes fotavtrykk/håndavtrykk og barnets navn begynner å bli en litt oppbrukt trend. Men det er jo min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: kondolerer! Har du vurdert å tatovere stjernetegnet til barnet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolanse til TS? Uffameg, jeg oppfattet det ikke slik at barnet ikke lever lenger, men at TS vil ha noe som minner om sønnen som barn.

En liten tegning han har laget var et godt forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du bør finne noe du liker, TS, men det trenger ikke å være noe "typisk" som navn og fødselsdato. Jeg har for eksempel tenkt på en kolibri til minne om min bestemor, da jeg forbinder kolibrier sterkt med henne, så dersom det er noe som minner deg om barnet ditt kan du bruke dét. Det samme gjelder dersom du har en tegning barnet har tegnet, eller hvis barnet har skrevet ned sitt eget navn et sted.

Når du sier "til minne om barnet" tolker jeg det slik som at barnet ikke lever lenger, men dersom jeg tar feil er det jo kanskje også en mulighet for at barnet selv kan tatovere sitt eget navn eller "mamma" eller noe sånt, på deg, dersom du tør/er villig til det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg noensinne blir tynnish så skal jeg ha livets tre på ryggen med innebygd et eller annet fra de barna jeg har født.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en som hadde mistet sønnen i krybbedød. Han hadde tatt et opptak av babyens latter, lagt det i et lydpromgram så man fikk om streken med lydbølgene, og så tatovert dette over hjertet... Jeg likte den!:) Klarte dessverre ikke finne bildet nå...:-/

Edit: fant det! http://i.imgur.com/Odxk3or.jpg

Endret av kaprifolen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolanse til TS? Uffameg, jeg oppfattet det ikke slik at barnet ikke lever lenger, men at TS vil ha noe som minner om sønnen som barn.

Sånn oppfattet jeg det også. Det er mange som tatoverer navn og/eller fødselsdato til sine levende barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) TS her. Takk for svar.. Ser nå at jeg formulerte meg litt dårlig. Jeg skulle heller skrevet at jeg vil ha en tatovering som minner om barnet, ikke til minne :) Sitter å tenker litt på om det kommer til å være flaut for han når han blir tenåring og alle andre tenåringer som vokser opp nå. Eller kanskje det er så vanlig at ingen kommer til å tenke over det.. Hmm.. Tror nok ikke det blir navn og fødselsdager værtfall.. Stjernetegn var ikke så dumt.. Har det samme sjernetegnet selv også :)

Anonymous poster hash: e555a...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) TS her. Takk for svar.. Ser nå at jeg formulerte meg litt dårlig. Jeg skulle heller skrevet at jeg vil ha en tatovering som minner om barnet, ikke til minne :) Sitter å tenker litt på om det kommer til å være flaut for han når han blir tenåring og alle andre tenåringer som vokser opp nå. Eller kanskje det er så vanlig at ingen kommer til å tenke over det.. Hmm.. Tror nok ikke det blir navn og fødselsdager værtfall.. Stjernetegn var ikke så dumt.. Har det samme sjernetegnet selv også :)

Anonymous poster hash: e555a...dee

Hvis du tar fødselsdag eller navn eller sånne typiske minnetatoveringer får du nok en del spørsmål om hvem som har gått bort.

Anonymous poster hash: a6d99...e6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Hvis du tar fødselsdag eller navn eller sånne typiske minnetatoveringer får du nok en del spørsmål om hvem som har gått bort.

Anonymous poster hash: a6d99...e6a

Folk generelt har problemer med å spørre om ting som kan gi ubehagelige svar. Jeg har hatt min i halvannet år, og det er ingen som har spurt.

Blir neppe et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) TS her. Takk for svar.. Ser nå at jeg formulerte meg litt dårlig. Jeg skulle heller skrevet at jeg vil ha en tatovering som minner om barnet, ikke til minne :) Sitter å tenker litt på om det kommer til å være flaut for han når han blir tenåring og alle andre tenåringer som vokser opp nå. Eller kanskje det er så vanlig at ingen kommer til å tenke over det.. Hmm.. Tror nok ikke det blir navn og fødselsdager værtfall.. Stjernetegn var ikke så dumt.. Har det samme sjernetegnet selv også :)

Anonymous poster hash: e555a...dee

Jeg syns det er harry.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, det synes jeg ikke du skal gjøre! Jeg skjønner at man blir veldig oppslukt av hele morsrollen når man har baby/småbarn, men jeg tror at så og si alle tenåringer kommer til å mislike at deres foreldre har sånt. Og jeg, som er en voksen dame, kan love deg at jeg hadde skjemtes hvis min mor gikk rundt med en tatovering som symboliserte meg!

Jeg skjønner derimot de som får minnetattoveringer når de har mistet barn, og jeg synes egentlig at man burde tenke seg litt om før man kaller andre mennesker sin sorgprosess for "harry."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolanse til TS? Uffameg, jeg oppfattet det ikke slik at barnet ikke lever lenger, men at TS vil ha noe som minner om sønnen som barn.

En liten tegning han har laget var et godt forslag!

det stod "til minne om".

Endret av mini-mio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte skuffe deg, men ALL tatovering er harry.

Anonymous poster hash: b8abf...9bc

Helt uenig! Jeg synes ikke all tatovering er harry. Uansett så synes iokke jeg man skal høre på hva andre sier,. Noen synes det er harry mens andre ikke. Gjør som du vil TS- Det er tross alt din kropp

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...