Gå til innhold

sier han er glad i meg når han tror jeg sover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er nekrofil, og tenner kun på deg om han kan late som du er død.

http://no.wikipedia.org/wiki/Nekrofili

"seksuell tiltrekning til lik og bevisstløse"

"Nekrofile finner i mange tilfeller utløp for sine lyster gjennom fantasier, der en seksualpartner spiller livløs (...)"



Anonymous poster hash: 29ec9...a9b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Crazycatlady

Jeg får litt sånn voldtektsmann-følelse av han. Hvorfor vente på at hun sovnet? Hvorfor oppfører han seg sånn hvis han tror hun sover? Hvorfor stirrer han på henne når hun sover? Sært. Ekkelt.

Anonymous poster hash: bd4c9...556

Det var da voldsomt til overtolking. Jeg leste ikke annet ut av innlegget enn en fyr som ikke helt tør å si det enda, men som gjerne vil si det og kanskje håper at ts skal høre det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er rar, men syns det var litt søtt jeg :)

Enig. Og det er i hvert fall ganske sikkert at han mener det han sier når han tror hun sover :)

Anonymous poster hash: cc802...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20111202080222AASEFm7

My boyfriend like the idea of necrophilia, what do I do?

Okay, so before I was dating my bf, we were very close friends, and he'd always drop it as a joke that he'd like to do things to me whilst I was unconscious, I thought he was joking, but it got to a point where even now that we're dating he continually brings it up, along with the idea of necrophilia. I asked him straight up whether he has, or would like to have sex with the dead, he said he has not but he would really like to do it with me if I was dead. He was serious about me being unconcious and him wanting to have sex with me whilst I was. I was very shocked at first, but I hid it and told him I like him the way he is, and he said thats why he loves me because I'm considerate, and mostly everyone would judge and try to change him. He is a really nice person, but that just plain freaked me out, we're both 16 and I honestly have no clue what to do. He said he would never do anything without anybody's permission (which totally defeats the purpose of necrophilia but okay) Also if its relevant he didnt do it the first few times we first kissed, but now he keeps his eyes open, and I caught him out and asked him why, he said its because he likes it seeing me with my eyes closed it makes me look weak and vulnerable. I'm slightly scared, I dont know what to do?



Anonymous poster hash: 29ec9...a9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...