Gå til innhold

Tok kontakt med eks'en hennes....nå er alt ødelagt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men du mener at exen (av alle) er en bedre kilde til svar enn egen partner? Exen har kanskje en egen agenda. Jeg hadde blitt fly forbanna av å bli behandlet så respektløst. Hvis tidligere utroskap er relevant så får du gjøre det klart på et tidlig tidspunkt. Da får din partner mulighet til å være ærlig eller ei. Å gå til andre kilder er å ta et langt skritt mot brudd. Hadde vært det mot meg ihvertfall. Hvem er du liksom? Dommeren over andres fortid? Hvordan hadde du selv reagert om din partner brukte din eks som "sannhetsvitne"?

Anonymous poster hash: d2661...e4b

Du må lese igjennom tråden. Som sagt litt håpløst å skulle gjenta meg selv hver gang det dukker opp en ny leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må lese igjennom tråden. Som sagt litt håpløst å skulle gjenta meg selv hver gang det dukker opp en ny leser.

Folk har lest hele tråden. De er uenige med deg, så du får komme med argumenter hvis du skal overbevise de, ikke himle med øynene over at de er nye lesere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har lest hele tråden. De er uenige med deg, så du får komme med argumenter hvis du skal overbevise de, ikke himle med øynene over at de er nye lesere.

De gangene jeg har kommentert det har de åpenbart ikke lest alt jeg har skrevet. Jeg har allerede sagt at det ikke er sikkert at eksen snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiske, flotte KG-svar. TS har sagt fint lite om grunnen til hvorfor. Kanskje dama hans har oppført seg urimelig, kanskje det er ett destruktivt forhold? Hva vet dere egentlig?

Anonymous poster hash: 3069e...5f6

sÅ derfor skal han ta kontakt med hennes tidligere kjæreste??? øøh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lese igjennom tråden. Som sagt litt håpløst å skulle gjenta meg selv hver gang det dukker opp en ny leser.

Som andre også sier: jeg har lest alt. Og skjønner fremdeles ikke hvorfor du forsvarer å kontakte eksen.

Anonymous poster hash: d2661...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre også sier: jeg har lest alt. Og skjønner fremdeles ikke hvorfor du forsvarer å kontakte eksen.

Anonymous poster hash: d2661...e4b

Hvis du ikke ser resonnementet mitt så blir det vanskelig å diskutere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...