Gå til innhold

Hårskum som renner ...


Gjest Fraggel

Anbefalte innlegg

Gjest Fraggel

Jeg bruker et hårskum fra Matrix for volum, noe jeg var veldig fornøyd med - helt til nå som jeg har kommet litt nedi flaska, og det ikke skummer lengre...

Det bare sildrer ut av flaska, og vil absolutt ikke skumme. Det gir dårlig effekt, og legger igjen synlig belegg i håret (IKKE lekkert).

Hvorfor det?

Kan det være pga varme? Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cuddly

Vet ikke hva det kan komme av, men hvis du har kjøpt den hos frisør ville jeg reklamere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har også opplevd dette, men med et annet merke. Vet ikke hva det kommer av.. Men rådet om å klage til frisøren hørtes lurt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt nede i flaska er du? Jeg trodde det var normalt at"bånnslammet" var flytende og ubrukelig. Det har ihvertfall jeg opplevd nesten hver gang jeg har kjøpt hårskum og det er jo noen år nå... Men har du bare brukt litt ville jeg også vurdert å klage til frisøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Jeg er cirka halvveis i flaska.

Hadde det vært rester i bunnen så hadde jeg forstått det, det er ikke unormalt. Men å bruke kun halve innholdet i en dyr skum, det er jeg ikke veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg skal fortelle dere AKKURAT hva dere gjør feil; holder flaske på skrå når dere skal ha ut skummet. :fy: dere må riste godt, og holde flasken HELT opp/ned, ellers sprayer dere bare ut gassen. så grunnen til at det er bare røre igjen, er rett og slett at gassen er brukt opp... LOVER at om dere gjør som jeg sier, får dere brukt opp hele neste flaske med skum dere kjøper, uten at det blir igjen guff på bunnen :enig_animasjon: er frisør, og har jo litt greie på dette da... :tunge1: :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel

Hvorfor har ingen fortalt meg det der før?? :cry: :evil:

Jaja, dersom det er sant - thank you! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
jeg skal fortelle dere AKKURAT hva dere gjør feil; holder flaske på skrå når dere skal ha ut skummet. :fy: dere må riste godt' date=' og holde flasken HELT opp/ned, ellers sprayer dere bare ut gassen. så grunnen til at det er bare røre igjen, er rett og slett at gassen er brukt opp... LOVER at om dere gjør som jeg sier, får dere brukt opp hele neste flaske med skum dere kjøper, uten at det blir igjen guff på bunnen :enig_animasjon: er frisør, og har jo litt greie på dette da... :tunge1: :-)[/quote']

Oj, det visste ikkje eg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er cirka halvveis i flaska.

Da er jeg enig med deg at dette er for dårlig, jeg hadde klaget.

Til gjest/frisør:

Mener du at man skal holde flasken helt rett? Jeg klarer ikke å se helt for meg hvordan jeg skal få skummet i hode uten å tilte flasken litt? Jeg pleier å holde flasken rett, men også tilte den når jeg kal nå øverst på hodet. Harlikevel ikke hatt problemer med at skummet blir flytende før jeg kommer til bånnslammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My - Kommer an på hva slags skum du har. Selv bruker jeg Guts fra Redken, og det skal sprutes rett på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly
My - Kommer an på hva slags skum du har. Selv bruker jeg Guts fra Redken' date=' og det skal sprutes rett på hodet.[/quote']

Okei :-) Og da er vel flaska laget deretter vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

de fleste flasker skal holdes opp/ned, dvs med tuten ned. noen skal brukes som de står, men da står det på flaska. men må uansett riste den godt først. jeg forteller det til alle som kjøper skum av meg, og de aller fleste får en sånn "aha!" opplevelse, tydeligvis dårlig info fra mange frisører. men; spread the word, ladies! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...