AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1901 Del Skrevet 30. mars 2015 Altfor mye tipper jeg Vil tro rundt 10gb uten at jeg skal si det for sikkert. Ville heller kjøpt det i butikk. Anonymous poster hash: f4d07...653 Får man kjøpt det i butikk fra 1.april også? Anonymous poster hash: d5cc0...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. mars 2015 #1902 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Får man kjøpt det i butikk fra 1.april også? Anonymous poster hash: d5cc0...6cc Vil tro det, men kan hende du må vente over påske Edit: glem det, sto 16 april hos komplett.no Endret 30. mars 2015 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1903 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvis dere har allerede kjøpt det på origin, så er den ute om en time via koreansk vpn. Anonymous poster hash: ed70d...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1904 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvis dere har allerede kjøpt det på origin, så er den ute om en time via koreansk vpn. Anonymous poster hash: ed70d...822 oi hvordan får man til det?Anonymous poster hash: 4caa5...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. mars 2015 #1905 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvor mange GB kommer jeg til å bruke når jeg laster ned sims 4 på jobben? Har bare delt Internett fra mobilen for tiden, men vil spille når det slippes ut! Anonymous poster hash: d5cc0...6cc Laster det ned nå, 1,58 GB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. mars 2015 #1906 Del Skrevet 30. mars 2015 Førsteinntrykk av På Jobben: skuffet over mengden nye klær til damer En del nye, fine hårfrisyrer, men nesten ingen nye klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 30. mars 2015 #1907 Del Skrevet 30. mars 2015 Jeg laster det ned nå :D Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 30. mars 2015 #1908 Del Skrevet 30. mars 2015 Førsteinntrykk av På Jobben: skuffet over mengden nye klær til damer En del nye, fine hårfrisyrer, men nesten ingen nye klær. Klær og frisyrer tenker jeg ikke så mye på. Har jo allerede fått sett hva man får i pakkeoversikten man fikk i forrige oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. mars 2015 #1909 Del Skrevet 30. mars 2015 Klær og frisyrer tenker jeg ikke så mye på. Har jo allerede fått sett hva man får i pakkeoversikten man fikk i forrige oppdatering. Synes ofte det er noe av det gøyeste med nye pakker, jeg Her er min første familie, planen er at hun skal åpne bakeri mens han er detektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 30. mars 2015 #1910 Del Skrevet 30. mars 2015 Synes ofte det er noe av det gøyeste med nye pakker, jeg Her er min første familie, planen er at hun skal åpne bakeri mens han er detektiv Jeg liker veldig godt å få nye klær og frisyrer, men det er ikke det viktigste Jeg tror at jeg skal spille med en sim til å begynne med Tenker at hun skal bli lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 30. mars 2015 #1911 Del Skrevet 30. mars 2015 Når man forhåndsbestiller, blir ikke pengene trukket fra konto da? Eller skjer ikke det før det lastes ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 30. mars 2015 #1912 Del Skrevet 30. mars 2015 Er det noen fordeler ved å forhåndsbestille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 30. mars 2015 #1913 Del Skrevet 30. mars 2015 Synes ofte det er noe av det gøyeste med nye pakker, jeg Her er min første familie, planen er at hun skal åpne bakeri mens han er detektiv Hvordan fikk du til å laste ned? Jeg har ingenting på min enda :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. mars 2015 #1914 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvordan fikk du til å laste ned? Jeg har ingenting på min enda :/ Som en skrev over her, koreansk VPN Spillet er ute der, og så fort spillet er nedlastet så kan man spille det på norsk server. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 30. mars 2015 #1915 Del Skrevet 30. mars 2015 Som en skrev over her, koreansk VPN Spillet er ute der, og så fort spillet er nedlastet så kan man spille det på norsk server. Hvordan ordner man det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. mars 2015 #1916 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvordan ordner man det da? Her står det hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 30. mars 2015 #1917 Del Skrevet 30. mars 2015 Hva synes dere som har fått prøvd det til nå da? *superSpent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. mars 2015 #1918 Del Skrevet 30. mars 2015 Hva synes dere som har fått prøvd det til nå da? *superSpent* Ganske gøy Har konsentrert meg om politisimmen min frem til nå. Første gangen han var ute på patrulje hadde han i oppgave å skrive ut bot til noen, men fant ingen som gjorde noe galt før helt på slutten av arbeidsdagen... Endte opp med at han nesten ikke fikk gjort noe og tjente noe sånt som 18 simoleoner selv etter å ha jobbet overtid... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 30. mars 2015 #1919 Del Skrevet 30. mars 2015 Gleder meg jeg skal prøve å få ordna det meste av vasking og rydding imorgen sånn at jeg kan spille etter jobb på onsdag får gjester på torsdag som blir over helga, aå blir ikke så mye spilling på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 30. mars 2015 #1920 Del Skrevet 30. mars 2015 Ganske gøy Har konsentrert meg om politisimmen min frem til nå. Første gangen han var ute på patrulje hadde han i oppgave å skrive ut bot til noen, men fant ingen som gjorde noe galt før helt på slutten av arbeidsdagen... Endte opp med at han nesten ikke fikk gjort noe og tjente noe sånt som 18 simoleoner selv etter å ha jobbet overtid... Jeg og! Jeg startet en slåsskamp selv, i tilfelle det funka. Men nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå