Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvorfor de ikke har kommet ut med noen oppdatering om TS4 til Mac enda, jeg... :(

Anonymous poster hash: 44607...3d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått så lei The sims 4 jeg. Føler det er så fryktelig lite å gjøre på spillet.

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre i spillet?
Eller noe som jeg kan gjøre for at spillet skal bli morsommere? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lastet ned masse nytt. Blant annet simmer, hår, interiør, øyenbryn og hus.

Har pakket ut alle zip filene og lagt alt i mappen som heter "mods". Men så kom det bare opp feilmelding når jeg startet spillet. Slettet alt igjen og la kun inn simmene jeg har lastet ned (disse er ikke package fil?) og da startet spillet.

Men hvor finner jeg disse simmene som jeg har lastet ned, inne i spillet? Hjeelp :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lastet ned masse nytt. Blant annet simmer, hår, interiør, øyenbryn og hus.

Har pakket ut alle zip filene og lagt alt i mappen som heter "mods". Men så kom det bare opp feilmelding når jeg startet spillet. Slettet alt igjen og la kun inn simmene jeg har lastet ned (disse er ikke package fil?) og da startet spillet.

Men hvor finner jeg disse simmene som jeg har lastet ned, inne i spillet? Hjeelp :vetikke:

Hus måtte inn i en annen mappe hos meg i alle fall, hva slags filtype var de?

For det andre du lurte på, les nederste avsnitt her! :)

Endret av boblesaft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus måtte inn i en annen mappe hos meg i alle fall, hva slags filtype var de? :)

Simmene er householdingbinary fil, trayitem fil, SGI og HHI filer. Vet jo ikke om jeg skal bruke alle disse eller bare noen da. Som sagt er de pakket ut fra zip filer :) har ikke så mye peiling på sånt jeg. Men hvor leter man for å finne simmer og hus man har lastet ned når man er inne på spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmene er householdingbinary fil, trayitem fil, SGI og HHI filer. Vet jo ikke om jeg skal bruke alle disse eller bare noen da. Som sagt er de pakket ut fra zip filer :) har ikke så mye peiling på sånt jeg. Men hvor leter man for å finne simmer og hus man har lastet ned når man er inne på spillet?

Endra svaret mitt på forrige post litt for sent, men sjekk linken jeg la til! Det meste angående nedlastbare ting står kort forklart der :smilorange:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hus måtte inn i en annen mappe hos meg i alle fall, hva slags filtype var de?

For det andre du lurte på, les nederste avsnitt her! :)

Der fikk jeg jo svar på alt jeg lurte på, tusen hjertelig takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endra svaret mitt på forrige post litt for sent, men sjekk linken jeg la til! Det meste angående nedlastbare ting står kort forklart der :smilorange:

Men er det bare tray filene som skal inn i mappen "tray" eller skal alle HHI og SGI filene dit også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at jeg fikk det til, måtte ta med alle filene i såfall. Starter spillet for å prøve nå :D

Goodie! Funket alt nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

I følge Amazon.com skal patchen med de to nye karrierene komme om en ukes tid, tirsdag 16. desember. Jeg venter i åndeløs spenning :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått så lei The sims 4 jeg. Føler det er så fryktelig lite å gjøre på spillet.

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre i spillet?

Eller noe som jeg kan gjøre for at spillet skal bli morsommere? :laugh:

Har du prøvd noen challenges? Per nå driver jeg med denne. Gir spillet litt mer krydder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge Amazon.com skal patchen med de to nye karrierene komme om en ukes tid, tirsdag 16. desember. Jeg venter i åndeløs spenning :popcorn:

Jeg er også spent! Og fornøyd med at de gir det i en oppdatering. Hadde ikke forundret meg om de hadde gitt noe slik i en tilleggspakke..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg lagde nylig en sim som heter Suzy Sukkerspinn og da jeg skulle lagre henne, poppet det opp en beskjed i spillet om at hun ikke kunne lastes opp til galleriet på grunn av navnet. Det var visst deler av navnet som var ulovlig... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...