HedvigR Skrevet 23. oktober 2014 #1301 Del Skrevet 23. oktober 2014 Prøvde å starte nytt spill, men det sto ingenting om noe challenge der Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Det står ikke noe om challenge i selve spillet, du bare følger reglene og hvis du vil, poenggivningen, selv. Det er helt vanlige folk utenfor Sims-produksjonen som har funnet på de forskjellige utfordringene. Hvis man er aktive på Sims-forum kan man legge ut fremgangen i utfordringene, hvor mange poeng du får for hver generasjon osv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #1302 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvordan regnes de poengene ut, evt hvor finner det? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 23. oktober 2014 #1303 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvordan regnes de poengene ut, evt hvor finner det? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Det er en masse ulike ting som gir poeng, du finner det inne i menyene på den siden jeg linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. oktober 2014 #1304 Del Skrevet 23. oktober 2014 Man kan drikke med begge henda, kuuuuuuult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. oktober 2014 #1305 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Fant forresten ut at man må bruke testingcheats true på Sims 4. Så er det bare å holde inn shift tasta, å trykke på postkassa for å endre behovene. Siden da kan man gjøre det med hele husstanden i samme slengen. Endret 23. oktober 2014 av EryMax 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 25. oktober 2014 #1306 Del Skrevet 25. oktober 2014 Nå har jeg kjøpt meg ny pc og driver og laster ned sims 4, håper jaggu det virker på denna pcen! Ellers trur jeg at jeg klikker en liten smule 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2014 #1307 Del Skrevet 26. oktober 2014 Mitt første selvbygde hus, kaller det bare House of Corgi. Corgi er egentlig en hunderase, men det var bra navn. Så nå savner jeg funksjonen å kunne flytte ut en og en sim, sånn som det er nå må man rett og slett splitte husholdningen ute i verden greia. Å flytte dem inn sammen med noen andre, så jeg flytta en voksen sønn inn til Pancakes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 26. oktober 2014 #1308 Del Skrevet 26. oktober 2014 Mitt første selvbygde hus, kaller det bare House of Corgi. Corgi er egentlig en hunderase, men det var bra navn. Så nå savner jeg funksjonen å kunne flytte ut en og en sim, sånn som det er nå må man rett og slett splitte husholdningen ute i verden greia. Å flytte dem inn sammen med noen andre, så jeg flytta en voksen sønn inn til Pancakes. Du kan flytte dem ut alene også. Bare velg ny husstand istedenfor allerede eksisterende husstand. Veldig klønete forklart, men er altså ikke noe problem å flytte dem ut alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 26. oktober 2014 #1309 Del Skrevet 26. oktober 2014 Mitt første selvbygde hus, kaller det bare House of Corgi. Corgi er egentlig en hunderase, men det var bra navn. Så nå savner jeg funksjonen å kunne flytte ut en og en sim, sånn som det er nå må man rett og slett splitte husholdningen ute i verden greia. Å flytte dem inn sammen med noen andre, så jeg flytta en voksen sønn inn til Pancakes. så stilig det ble ! :D Rene slottet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2014 #1310 Del Skrevet 26. oktober 2014 så stilig det ble ! :D Rene slottet Eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg suger på å lage hage. Har jo det flotte kontoret inne i huset, det er vel det jeg er mest fornøyd med av rommene. Å så er det jo morsomt med de plumboblampene man får om man har Sims 3. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill Skrevet 26. oktober 2014 #1311 Del Skrevet 26. oktober 2014 Eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg suger på å lage hage. Har jo det flotte kontoret inne i huset, det er vel det jeg er mest fornøyd med av rommene. Å så er det jo morsomt med de plumboblampene man får om man har Sims 3. Plumbolamper? Eg har sims 3 også. Betyr det at eg kan få ekstra ting til sims4? :/ :O :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2014 #1312 Del Skrevet 26. oktober 2014 Plumbolamper? Eg har sims 3 også. Betyr det at eg kan få ekstra ting til sims4? :/ :O :D Når jeg installerte fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått de der lampene. Å de har vist sånn aura som gjør at man kan bli romantisk,leken,fokusert osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. oktober 2014 #1313 Del Skrevet 27. oktober 2014 Man må ha sims 3 + tileggspakker registrert for å få lampene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 27. oktober 2014 #1314 Del Skrevet 27. oktober 2014 Man må ha sims 3 + tileggspakker registrert for å få lampene Er det de grønne lampene? Jeg har dem og har bare sims 3 registrert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. oktober 2014 #1315 Del Skrevet 27. oktober 2014 Man får en lampe i forskjelig farge for hver tileggspakke man har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 27. oktober 2014 #1316 Del Skrevet 27. oktober 2014 Åja..! Jeg hadde alle pakkene på den gamle pcn, da hadde jeg vel hatt alle lampene da. Men de er jo skikkelig stygge Er man god i maling så kan man lage fine malerier med samme aura ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill Skrevet 28. oktober 2014 #1317 Del Skrevet 28. oktober 2014 Aha! Er det disse? I såfall klarer eg meg uten! https://www.google.no/search?q=sims+4+lamps+sims+3&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qo1PVMzeMYfQygPIioDABw&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=sims+4+plumbob+lamp&facrc=_&imgdii=_&imgrc=2dmVPBJ2ciMtsM%253A%3BfSAD0WnC_b_rjM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.imgur.com%252FJfparmc.png%3Bhttp%253A%252F%252Fthesims4blogger.tumblr.com%252Fpost%252F93337680757%252Flist-of-the-sims-4-rewards%3B1114%3B452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. oktober 2014 #1318 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kommet en del fint på thesimsresource.com nå. Masse fine møbler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1319 Del Skrevet 31. oktober 2014 Har sikkert vært skrevet om her før, men hvordan laster jeg nye simmer, hus og møbler inn i spillet?? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 31. oktober 2014 #1320 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har vært lite plaget av bugs hittil, kun et par tilfeller av usynlige ting rundt i huset. Men nå har flere av simmene mine begynt å vises som på jobb eller skolen selv når de er hjemme. Å avslutte spillet og starte på nytt hjelper heller ikke noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå