Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅåååå er så lei av å bare dekke behovene heeeele tiden. Rekker knapt å ha en samtale eller gjøre noe annet før hun er så tissetrengt eller trøtt. Har hun våknet, går på do, bader og spiser, er hun trøtt igjen.... Har gode senger og alt sammen, men er det ingen måte å "stoppe" det litt opp på? :vetikke:

Ellers har jeg innredet et diigert hus i så godt som bare rosa ting og vegger hahah! Og ei blond flørtete berte ved navn barbie som har 5 "årningsvenner" i telefonboka si hahaahah! :rulle:

Du kan spare opp poeng for å fryse behovene ved å innfri ønskene deres.

Skrevet

Okei takk! Hvordan finner jeg de da? Jeg tror jeg får utforske litt. Kjenner det gjør at jeg blir så lei av å spille. hehe :)

Skrevet

Okei takk! Hvordan finner jeg de da? Jeg tror jeg får utforske litt. Kjenner det gjør at jeg blir så lei av å spille. hehe :)

Eller så kan du bruke juksekode som det er skrevet om lenger opp i denne tråden :jepp: Da får du gjort en hel del uten å tenke på å fylle på behovene :)

• Nyttig 1
Skrevet

Å har ikke sett det jeg, enda jeg trodde jeg hadde lest hele tråden, men kanskje ikke hehe. Ja nå fant jeg ut åssen jeg kan kjøpe iallefall, så hvs jeg får spart opp til å iallefall bli kvitt ett av behovene iallefall så hjelper det. :D

Nå fant jeg ut hvor jeg kjøper sånne ting også, trykte på alt som var jeg hehe. Så moro! Ser på "prestasjoner" også at man får poeng der, kan de brukes til noe?

Har bare spilt sims 3 såvidt det er så er veldig fersk. Har ellers bygget mest jeg :)

Skrevet

ammer de nå? De flaskemata bare i sims 3

Ja, her kan fruen i huset amme i vei :)

Farsken, nå fikk jeg lyst til å spille, men jeg har fremdeles 4 kapittel med pensum igjen!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hahahhaha, leste akkurat beskrivelsen av boka Game of Stønn :P

• Nyttig 1
Skrevet

Må si jeg funderer på hvordan dere spiller, her derimot har simmen min omtrent 30 timers døgn for hun trenger så utrolig lite søvn! Er det fordi hun har dyr seng?

Skrevet

Jeg tror simmen min sover på jobb, for hun kommer som oftest like utslitt eller mindre når hun kommer hjem.

Skrevet

Er de poengene man tjener "låst" til den simmen, eller gjelder det alle fremtidige, evt om man kan bruke de man tjener på en sim på en annen?
Har ei som er gammel nå og vil jo ikke bruke de på henne om de låser seg til det...

Skrevet

Er de poengene man tjener "låst" til den simmen, eller gjelder det alle fremtidige, evt om man kan bruke de man tjener på en sim på en annen?

Har ei som er gammel nå og vil jo ikke bruke de på henne om de låser seg til det...

Såvidt jeg har skjønt så er poengene private og kan ikke brukes av noen andre simmer.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvordan løser man inn de poengene? Synes det er så vanskelig å finne frem :(

Skrevet (endret)

Hvordan løser man inn de poengene? Synes det er så vanskelig å finne frem :(

Klikker på den stjerna i menyen hvor ferdigheter og lignende er. Attmed antall poeng skal det være en knapp med bilde av en gave. Det står noe sånt som belønningsbutikk eller lignende om en holder pilen over.

Endret av Fiolinisten
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva i all verden... Jeg så nettopp at barna i husstanden går på to forskjellige grunnskoler. Skulle trodd de gikk på samme skole siden begge var født på samme plass.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har jeg spillet på nedlastning :bolledeig:

Annonse
Skrevet

Nå har jeg spillet på nedlastning :bolledeig:

Hvor laster du ned? :)

Skrevet

Hvor laster du ned? :)

Origin =)

Anonymous poster hash: b5f59...c12

• Nyttig 1
Skrevet

Origin =)

Anonymous poster hash: b5f59...c12

Skrevet

Gah! Dette er første gangen på åresvis jeg er misfornøyd med å ha MacBook ^^

Skrevet

Hvorfor må dama mi på jobb selv om hun er gravid? Og null mammaperm her i gården, veldig amerikansk :fnise:

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...