Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

eg klarer ikkje innstalere sims 4!

må eg være kobla til internett for å kunne innstalere det?

har lite peil på data greier bare så det ba nevnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg klarer ikkje innstalere sims 4!

må eg være kobla til internett for å kunne innstalere det?

har lite peil på data greier bare så det ba nevnt

Ja du må være kobla til nettet.

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det der :klo: Har du funnet hvordan den funker??

Det er en plumbob ;-) Den lyser i samme farge som humører til simmen min, altså rød, grønn, rosa og turkis, flere humør enn det har jeg ikke hatt enda :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en plumbob ;-) Den lyser i samme farge som humører til simmen min, altså rød, grønn, rosa og turkis, flere humør enn det har jeg ikke hatt enda :-P

Haha, skjønta jo hva det skal forestille! :P Men ok, kuli! Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Kjøpte limited edition på butikken i stad, og det er med to cd'er. Disk 1 og 2. Hva er disk 2 til? Har innstallert spillet med disk 1 nå og trengte ikke disk 2.. :klo:

Ikke? Jeg har også limited edition og måtte sette inn disk 2 i slutten av installeringen.

.

Jeg har spilt litt nå men vet nå ikke helt hva jeg synes. Det føles litt bakstreversk å gå fra sims 3 til sims 4 men det henger nok mest sammen med at man plutselig er litt back to basics. Jeg kom liksom ikke på så mye morsomt å gjøre med simmen min, annet enn å snakke litt med andre simmer, hakke i stykker en stein (og få et kart) og fiske i elva. Spillet føles litt tungfordøyelig på en måte og jeg fikk ikke helt den samme dilla som jeg har fått tidligere når spillene har kommet ut. Jeg liker heller ikke dette med at nabolagene er så små og at det er ladeskjermer i mellom områdene. Det at toddlers mangler plager ikke meg.

Tror kanskje bare jeg må prøve en av de der utfordringene så jeg får litt ideer til hva jeg skal finne på i spillet. Simmen min er glad som en lerke stort sett hele tiden (med unntak av om morran da hun bestandig er forferdelig tissetrengt) så hun er jo lett å ha med å gjøre. Jeg får bare glede meg til første påbygningsspill og håpe det er noe spenstig ala ferieturer til andre verdensdeler med nye ting å utforske og helst også basseng. Men nei, sims 4 har ikke vært noen stor suksess for meg så langt. Håper det blir bedre etterhvert som jeg venner meg til alt det som er litt annerledes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg også meddele at jeg har fått en MONSTERBABY! Seriøst, kan de ikke fikse dette snart? Spillet har vært ute i USA i tre dager, altså.

Ellers elsker jeg TS4 :)3464xgh.png

Anonymous poster hash: ed950...4e9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg syns enda. Jeg likte veldig godt de nye klærne og utsene til simmene... men jeg likte ikke at verden var så liten! Jeg syns det var mye bedre med The Sims 3 da man kunne bare gå rundt der man ville uten å måtte laste inn en ny plass. :(

Så langt har jeg ikke fått helt dreisen på det, men jeg har bare spilt litt ettersom jeg har måttet vært litt streng med meg selv. Ligger litt etter på pensum lesing. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan en kan unngå bug-babyer?? Får kun slike babyer, ganske kjedelig...

Ikke vet jeg, men jeg har fått to babyer, og begge var normale, så det virker som om det er tilfeldig hva resultatet blir.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har funnet ut hva max grensen for beboere i husstanden er?

Jeg tror den ligger på rundt 7

Anonymous poster hash: a8faf...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig delte meninger her, og jeg må si meg ganske enig. Det var bedre enn jeg fryktet, men funnet et par bugs allerede, som babyene og enkelte ganger kommer pratemåleren(?) opp for feil sim. Liker heller ikke at verden er så liten, man må loade for å komme til nabohuset og det føles litt folketomt... Synes ellers det var relativt greit å sette seg inn i og greit å spille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det godt! Har sykt bugga babyer og et par andre bugs, men spillet er nytt, så det er helt vanlig. Liker godt dette med følelser og sånn, og det virker som om simmene legger på seg ganske fort om de ikke trener jevnlig (har en sim som er kjempeglad i kake, og hun blir plutselig ganske chubby), og jeg liker belønningssystemet de har på sosiale arrangementer. Spillet er mye raskere enn sims3 og lagger mye mindre, så det er jo hvertfall en positiv ting ved lasteskjermer/små verdener. Lasteskjermene har ikke plaget meg noe særlig egentlig, og jeg syns nabolagene ser kjempefine ut. Også har jeg funnet en hemmelig verden :D

Byggeverktøyet er morsomt, kamerakontrollen er vel den jeg har slitt mest med. Man har jo et valg om å få bruke sims3kontroller i stedet, men jeg tenkte jeg like gjerne kunne venne meg til den nye måten å gjøre det på.

Alt i alt syns jeg det er kjempegøy og verdt pengene, men jeg gleder meg til det kommer utvidelsespakker så man får litt mer å gjøre. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest boblebrus

Nå har jeg også fått spilt litt, og jeg må nok innrømme at jeg er bittelitt skuffa... :sjenert: Samtidig tror jeg at jeg må spille mer for å få satt meg ordentlig inn i ting.

Synes som mange andre at nabolaget er altfor lite, og er ikke spesielt fan av lasteskjermene. Og det er en del jeg synes ser litt halvferdig ut. Ved lansering av tidligere versjoner har jeg sittet klistra til skjermen i flere timer, men når jeg spilte dette fikk jeg ikke like dilla. Kunne uten problemer avslutte spillet og gjøre noe annet en stund. Som flere sier her, jeg føler det er litt tungfordøyelig. De har lagt til mange små, artige detaljer i spillmodus jeg synes var morsomt, og byggemodus er veldig bra. Men neei.. jeg er ikke heeelt overbevist ennå altså. Men må teste det ut mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig delte meninger her, og jeg må si meg ganske enig. Det var bedre enn jeg fryktet, men funnet et par bugs allerede, som babyene og enkelte ganger kommer pratemåleren(?) opp for feil sim. Liker heller ikke at verden er så liten, man må loade for å komme til nabohuset og det føles litt folketomt... Synes ellers det var relativt greit å sette seg inn i og greit å spille. :)

Synes det er folk overalt jeg! Også elsker jeg at når jeg tar med simmen min i parken, så starter andre samtaler med henne av seg selv, så kommer det kanskje en jogger forbi som stopper for å bli med i samtalen også. Kjempelett å sosialisere nå :)

Jeg liker spillet kjempegodt! Realistiske graviditeter, mannen i huset som aldri trener begynner å bli lubben, kjempesøte barn, alle har ganske unike utseender uten å se stygge ut (i 3'ern var det liksom bare én type ansikt som var pent, synes jeg), myyyye mer kontakt mellom foreldre og barn, følelser, osv! Er så klart et par småting som er uvant og som jeg irriterer meg over, men synes alt det positive veier opp for det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker spillet veldig godt. Jeg har et par hvor hun er forfatter og han driver med data. Jeg liker det faktum at hun må faktisk gå på jobb enn å være hjemme og skrive bøker. Og det at man må oppfylle krav for å komme til neste karrierenivå. Også får hun utbetaling hver dag for bøkene hun har gitt ut. Han kan tjene penger på å putle med dataen.

Og jeg elsker at simmene har følelser og får humørelementer som leken, flørtete, selvsikker o.l. Simmene virker mer naturlige enn før nettopp pga dette. Alt i alt, så er spillet blitt en stor hit her i huset. 10-åringen min har også fått sansen for det :ler:

Endret av Kittykat
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for å se at folk er stort sett positive til spillet her :) håper virkelig at jeg får det idag. Min kjære er hjemme idag, så håper at han sender meg mld etterhvrt og sier at det har kommet og at han vil installere spillet for meg til jeg kommer hjem :)

Endret av Shinigami
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...