Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Følg meg folkens!! Vi får vite noe om en pakke som etter hva twitter skriver skal komme ut allerede 6 nov!! (Usikker på hvilken type pakke, får vel vite det imorgen).

Ser ut som en «Celebrity» pakke :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vist med et nytt nabolag også hører jeg

Skrevet

«Get Famous», kommer ut 16 nov (feil info i går ser det ut som). 

Det blir en travel helg! Spyro Regnited, Pokemon Lets Go Eevee og nå i tillegg ny The Sims 4 Expansion! 🎉🎉

1AFC93BC-2C1B-4CDA-9821-73E0E45A9BA5.jpeg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

:nordvesta:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

WHAAAAAT KOMMER DET ENDELIG NOE A LA SUPERSTAAAAAR? 

Har masa om dette siden starten av tråden, nå ble jeg gira! 

• Liker 1
Skrevet

Her er traileren for dere som ikke har sett den ennå 😁 Det ser gøy ut! 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært gira på de fleste pakkene, men er litt skeptisk til denne. Kjennes litt ut som at det kommer til å være nok en pakke som er gøy de første par dagene, men som fort blir kjedelig. 

Anonymkode: a15cc...f45

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid hatt sims 3 som min favoritt, og jeg har også haugevis med tilleggspakker til det. 

Etter å ha kjøpt meg en ny PC med windows 10 så får jeg ikke til å spille det lenger :(

Jeg har derfor lånt min brors Sims 4 med tilleggspakkene Get to work og Cats and dogs, men det er virkelig ikke det samme og jeg syns helt ærlig det blir utrolig kjedelig.. Klarer ikke å spille like lenge og engasjert som jeg gjorde før. 

Noen andre som har hatt en slik opplevelse av å gå (ufrivillig) fra 3 til 4?

Skrevet

Først var jeg litt skuffa over den nye pakken som kommer, fordi jeg er ikke sånn super into kjendiser og sånn, men det kan bli gøy da. Vi har jo hatt kjendiser i The Sims 3, men her virker det som om det er et aktivt yrke hvor vi kan være med på jobb. :) Det er liksom litt nytt. 

Men jeg skulle ønske vi kunne fått hekser til Halloween. :( 

Skrevet
2 timer siden, Chiyo skrev:

Først var jeg litt skuffa over den nye pakken som kommer, fordi jeg er ikke sånn super into kjendiser og sånn, men det kan bli gøy da. Vi har jo hatt kjendiser i The Sims 3, men her virker det som om det er et aktivt yrke hvor vi kan være med på jobb. :) Det er liksom litt nytt. 

Men jeg skulle ønske vi kunne fått hekser til Halloween. :( 

Jeg hadde håpet at neste pakke var Universitets liv, så litt skuffa jeg og, spilte ikke noe særlig med kjendiser i sims 3.

Men er jo alltid kjekt med nytt innhold. Og litt kjekt at man kan bli «kjent» for alt mulig, i den nåværende jobben simmen din har :) ikke bare som skjespiller :) 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg hadde håpet at neste pakke var Universitets liv, så litt skuffa jeg og, spilte ikke noe særlig med kjendiser i sims 3.

Men er jo alltid kjekt med nytt innhold. Og litt kjekt at man kan bli «kjent» for alt mulig, i den nåværende jobben simmen din har :) ikke bare som skjespiller :) 

Ja akkurat det syns jeg er så kult, at simmene kan bli kjente kokker eller atleter eller komikere 😁 Jeg kjenner at jeg gleder meg, jeg! 

• Liker 2
Skrevet
På 9.10.2018 den 20.45, Drikkeflaska skrev:

Jeg har alltid hatt sims 3 som min favoritt, og jeg har også haugevis med tilleggspakker til det. 

Etter å ha kjøpt meg en ny PC med windows 10 så får jeg ikke til å spille det lenger :(

Jeg har derfor lånt min brors Sims 4 med tilleggspakkene Get to work og Cats and dogs, men det er virkelig ikke det samme og jeg syns helt ærlig det blir utrolig kjedelig.. Klarer ikke å spille like lenge og engasjert som jeg gjorde før. 

Noen andre som har hatt en slik opplevelse av å gå (ufrivillig) fra 3 til 4?

Du er nok ikke alene nei. Det har vært et tema flere ganger her i tråden...

Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Du er nok ikke alene nei. Det har vært et tema flere ganger her i tråden...

Beklager, jeg har ikke vært aktiv i denne tråden før, og har ikke tenkt å lese gjennom nesten 300 sider.

Jeg prøvde å finne en Sims 3-tråd, men kunne ikke finne det. 

Skrevet
6 minutter siden, Drikkeflaska skrev:

Beklager, jeg har ikke vært aktiv i denne tråden før, og har ikke tenkt å lese gjennom nesten 300 sider.

Jeg prøvde å finne en Sims 3-tråd, men kunne ikke finne det. 

Nei det var ikke ment sånn altså! Jeg føler bare at jeg har gnålt så mye i det vide og det brede om hvor irritert jeg er på Sims 4 og hvor mye jeg savner Sims 3, så jeg tenkte jeg skulle begrense meg litt så jeg ikke plager vettet av dem som har deltatt i tråden før ;):ler:
Men du er altså ikke alene, vi er flere som savner Sims 3 og synes Sims 4 er en nedtur i forhold.

Skrevet
2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nei det var ikke ment sånn altså! Jeg føler bare at jeg har gnålt så mye i det vide og det brede om hvor irritert jeg er på Sims 4 og hvor mye jeg savner Sims 3, så jeg tenkte jeg skulle begrense meg litt så jeg ikke plager vettet av dem som har deltatt i tråden før ;):ler:
Men du er altså ikke alene, vi er flere som savner Sims 3 og synes Sims 4 er en nedtur i forhold.

Jeg mente vel det heller egentlig ikke sånn, selv om jeg ser at jeg kan oppfatte som litt sur. Prøvde faktisk å lese gjennom litt her, men ga opp etter noen sider😅

Anonymkode: 3c4de...f44

• Liker 1
Skrevet

Menneh, tror dere vi får biler i Get Famous? I omtalen av spillet skriver de "dra rundt i Del Sol Valley med stil" (på engelsk "Cruise through Del Sol Valley in style"). Måten de skriver dette på får det til å høres ut som at det ikke er snakk om å gå på føttene. Man cruiser jo ikke rundt til fots? :klo:
Jeg vet Guruene har sagt ganske nylig at biler ikke er laget enda og at de ikke kommer enda, men hva i svarte mener de da med at simmene kan cruise rundt med stil i Del Sol Valley? Meget mystisk. Jeg håper virkelig at de ikke bare lurer oss, for biler er virkelig på tide å introdusere i spillet!

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, Ardwinna skrev:

Menneh, tror dere vi får biler i Get Famous? I omtalen av spillet skriver de "dra rundt i Del Sol Valley med stil" (på engelsk "Cruise through Del Sol Valley in style"). Måten de skriver dette på får det til å høres ut som at det ikke er snakk om å gå på føttene. Man cruiser jo ikke rundt til fots? :klo:
Jeg vet Guruene har sagt ganske nylig at biler ikke er laget enda og at de ikke kommer enda, men hva i svarte mener de da med at simmene kan cruise rundt med stil i Del Sol Valley? Meget mystisk. Jeg håper virkelig at de ikke bare lurer oss, for biler er virkelig på tide å introdusere i spillet!

Hmm... du sier noe der, men når man bruke verbet "cruise" på den måten må det ikke nødvendigvis betyr at man kjører bil. Det kan betyr at man oppnår noe enkelt, man kan for eksempel si "It's not fair. I work so hard and you just cruise through life." :vetikke: Hvis man er famous så "cruiser" man jo egentlig gjennom livet.

Jeg håper det betyr biler! 😄 

Skrevet (endret)
3 timer siden, Chiyo skrev:

Hmm... du sier noe der, men når man bruke verbet "cruise" på den måten må det ikke nødvendigvis betyr at man kjører bil. Det kan betyr at man oppnår noe enkelt, man kan for eksempel si "It's not fair. I work so hard and you just cruise through life." :vetikke: Hvis man er famous så "cruiser" man jo egentlig gjennom livet.

Jeg håper det betyr biler! 😄 

Jeg er meget spent men er forberedt på å bli skuffet :P

Edit: glem det. De har nok bare lekt seg med ordet "cruise" for å skape blest om pakken. Flere av guruene har svart på spørsmål om biler og sier at det ikke kommer biler verken i Get Famous eller den gratis terrengverktøy-updaten.
:dry:

Men det er limousiner i traileren så mulig at simmene kan benytte seg av disse på ett eller annet vis, ala sånn som de gjorde i Sims 1.

Endret av Ardwinna
Skrevet (endret)
1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg er meget spent men er forberedt på å bli skuffet :P

Edit: glem det. De har nok bare lekt seg med ordet "cruise" for å skape blest om pakken. Flere av guruene har svart på spørsmål om biler og sier at det ikke kommer biler verken i Get Famous eller den gratis terrengverktøy-updaten.
:dry:

Ja, de lyver nok ikke om det. Hvis de skal overraske oss bare lar de vel bare være å svare på spørsmål om det? Hvis de direkte har sagt at biler ikke kommer i den nye pakken, så gjør det nok ikke det. 😞

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Ardwinna skrev:

Det virker litt som om de hiter litt til biler. Limoen, garage bygging og slikt. Men tror ikke vi får det helt med det første, men kanskje i en litt senere patch i år :) 🤞🏻🤞🏻De har ikke lov å si noe som helst om fremtidige greier. Så noe svar får vi ikke. Tror ikke det kommer nå med patchen eller den nye expansionen, men kanskje snart :) 🤞🏻🤞🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...