AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #5081 Del Skrevet 16. mars 2018 Det er veldig skuffende at Sims bare er blitt penger og inntjening. De har jo delt opp spillet og selger det litt og litt til blodpriser.... Er ikke noe spilleglede mer.. Anonymkode: 0fa00...2d5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #5082 Del Skrevet 17. mars 2018 På 15.3.2018 den 8.09, Chiyo skrev: Tror dere The Sims 4 Seasons blir en expansion pack? Jeg tenker st det er noe de kan bare gi oss i en oppdatering. En expansion pack må jo ha litt content som endrer spillemåten på en måte, og hva kan man egentlig gjøre med sesonger annet enn at det regner litt? Vår og sommer: - Skiftende vær mellom regn og sol - Plukke blomster - Piknik utendørs - Sole seg og bli solbrent - Bade - Bygge sandslott - Grillparty utendørs Høst/vinter: - Skiftende vær mellom regn, sol, snø - Se løv falle fra trærne - Rake i hagen - Halloween - Snøballkrig - Bygge snømann - Måke snø - Få frostskader av for lite klær utendørs 🙈 Osv osv Anonymkode: 48a89...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. mars 2018 #5083 Del Skrevet 17. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vår og sommer: - Skiftende vær mellom regn og sol - Plukke blomster - Piknik utendørs - Sole seg og bli solbrent - Bade - Bygge sandslott - Grillparty utendørs Høst/vinter: - Skiftende vær mellom regn, sol, snø - Se løv falle fra trærne - Rake i hagen - Halloween - Snøballkrig - Bygge snømann - Måke snø - Få frostskader av for lite klær utendørs 🙈 Osv osv Anonymkode: 48a89...de1 Jo, men det er ikke så veldig store endringer i spillet da. Det går mest på været. Grillparty og piknik kan vi jo ha nå sånn egentlig. Bade i sjøen hadde vært gøy da. Kanskje man fått sandslottferdigheter. Men vi bør få en god del møbler, klær og hårfrisyrer i tillegg. Og det bør være nytt mesh. Noen ganger så får man bare recolours av klesplagg sol allerede er i spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. mars 2018 #5084 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Og jeg vil ha nye planter! Og nye samleobjekter. Endret 17. mars 2018 av Chiyo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. mars 2018 #5085 Del Skrevet 17. mars 2018 I dag lærte jeg at man ikke bør kvitte seg med beinstøv. Simmen min ble stukket av en skorpion og ble forgiftet. Siden hun ikke hadde råd til å bestille motgift på nett (koster 1000 simoleoner) måtte hun få fra en innfødt. Det koster beinstøv. Tror muligens det var en bug i spillet mitt i dag. Det var flere ganger simmen gravde/hakket på sånne steiner uten at det skjedde noe. Fikk ingenting i inventaret. Gleder meg litt til årstider og vær men regner ikke med det blir så veldig spennende. Tar sikkert maks et par timer å spille ferdig den pakka også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. mars 2018 #5086 Del Skrevet 18. mars 2018 7 timer siden, Ardwinna skrev: I dag lærte jeg at man ikke bør kvitte seg med beinstøv. Simmen min ble stukket av en skorpion og ble forgiftet. Siden hun ikke hadde råd til å bestille motgift på nett (koster 1000 simoleoner) måtte hun få fra en innfødt. Det koster beinstøv. Tror muligens det var en bug i spillet mitt i dag. Det var flere ganger simmen gravde/hakket på sånne steiner uten at det skjedde noe. Fikk ingenting i inventaret. Gleder meg litt til årstider og vær men regner ikke med det blir så veldig spennende. Tar sikkert maks et par timer å spille ferdig den pakka også. Men når det skjer hjelper sims.remove_all_buffs? Hvis man fjerne den negative moodleten, så blir vel de frisk. Har ikke prøvd selv, men kan forestille meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. mars 2018 #5087 Del Skrevet 18. mars 2018 2 timer siden, Chiyo skrev: Men når det skjer hjelper sims.remove_all_buffs? Hvis man fjerne den negative moodleten, så blir vel de frisk. Har ikke prøvd selv, men kan forestille meg det. Aner ikke. Er ikke så inne på sånne koder Hvis du prøver må du si hva du fant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 19. mars 2018 #5088 Del Skrevet 19. mars 2018 Var noe som skrev at de ønsket begravelser i The Sims 5. Det virker litt kult. Jeg gidder aldri gi simmene mine et bryllup, men jeg ville definitivt ha en begravelse! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. mars 2018 #5089 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Chiyo skrev (På 19.3.2018 den 12.56): Var noe som skrev at de ønsket begravelser i The Sims 5. Det virker litt kult. Jeg gidder aldri gi simmene mine et bryllup, men jeg ville definitivt ha en begravelse! Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 20. mars 2018 Forfatter #5090 Del Skrevet 20. mars 2018 På 19.3.2018 den 12.56, Chiyo skrev: Var noe som skrev at de ønsket begravelser i The Sims 5. Det virker litt kult. Jeg gidder aldri gi simmene mine et bryllup, men jeg ville definitivt ha en begravelse! Sett funeral mod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. mars 2018 #5091 Del Skrevet 21. mars 2018 8 timer siden, Adele skrev: Sett funeral mod? Nei, det har jeg ikke. Får google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. mars 2018 #5092 Del Skrevet 21. mars 2018 Jeg er ganske enig her. Jeg elsker The Sims 4, men jeg føler at EA utnytter fansene sine for å tjene ekstra penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. mars 2018 #5093 Del Skrevet 21. mars 2018 I dag har jeg lært fire ting jeg ikke visste om The Sims 4, så nå har jeg noe å prøve ut neste gang jeg spiller. 1. Man kan låse opp ostesmørbrødambisjonen ved å spise tre fat med ostesmørbrød på rad. 2. Simmer kan være både høye- og venstrehendte. Dette er helt tilfeldig i spillet, men det er flere høyrehendte simmer. Man kan også laste ned en mod som gjør at man kan velge selv. 3. Man kan samle postkort hvis man får brevvenn. Jeg gadd aldri å prøve ut den funksjonen før, men nå vil jeg prøve. 4. Hvis man skriver in "bb.enablefreebuild i kodefeltet så kan man bygge på fellestomter, som for eksempel skjulte tomter. Passer perfekt for meg, fordi jeg vil plassere et hus der så jeg kan være der lengre. Jeg har hatt dette spillet en stund, så jeg føler meg litt teit som ikke har visst dette fra før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 22. mars 2018 #5094 Del Skrevet 22. mars 2018 9 timer siden, Chiyo skrev: I dag har jeg lært fire ting jeg ikke visste om The Sims 4, så nå har jeg noe å prøve ut neste gang jeg spiller. 1. Man kan låse opp ostesmørbrødambisjonen ved å spise tre fat med ostesmørbrød på rad. 2. Simmer kan være både høye- og venstrehendte. Dette er helt tilfeldig i spillet, men det er flere høyrehendte simmer. Man kan også laste ned en mod som gjør at man kan velge selv. 3. Man kan samle postkort hvis man får brevvenn. Jeg gadd aldri å prøve ut den funksjonen før, men nå vil jeg prøve. 4. Hvis man skriver in "bb.enablefreebuild i kodefeltet så kan man bygge på fellestomter, som for eksempel skjulte tomter. Passer perfekt for meg, fordi jeg vil plassere et hus der så jeg kan være der lengre. Jeg har hatt dette spillet en stund, så jeg føler meg litt teit som ikke har visst dette fra før. Så kult! Takk som delte Føler oppriktig at man aldri blir utlært i sims. Det er alltid noe nytt å oppdage eller teste ut. Fantastisk flinke folk som har skapt dette spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5095 Del Skrevet 22. mars 2018 Hvordan får man brevvenn? Anonymkode: 0fa00...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 22. mars 2018 #5096 Del Skrevet 22. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man brevvenn? Anonymkode: 0fa00...2d5 På datamaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5097 Del Skrevet 24. mars 2018 Haha så gøy, ble inspirert i går og bygde leiligheten min, lagde meg selv og katten min Anonymkode: a15cc...f45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 24. mars 2018 #5098 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Har nettopp begynt å spille litt igjen. Kjøpte Cats and Dogs, men er litt irritert over at det ikke er hester som i treeren (selv om jeg vet at den bare het "cats and dogs"). Kjøpte også Pet Stuff, men den var jo skikkelig kjedelig. De gnagerburene er digre og stygge å se på Hva vil dere se er den beste utvidelsespakken? Jeg har ikke mer enn Cats and Dogs hittil. Endret 24. mars 2018 av Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5099 Del Skrevet 25. mars 2018 9 timer siden, Linaria skrev: Har nettopp begynt å spille litt igjen. Kjøpte Cats and Dogs, men er litt irritert over at det ikke er hester som i treeren (selv om jeg vet at den bare het "cats and dogs"). Kjøpte også Pet Stuff, men den var jo skikkelig kjedelig. De gnagerburene er digre og stygge å se på Hva vil dere se er den beste utvidelsespakken? Jeg har ikke mer enn Cats and Dogs hittil. Jeg anbefaler Get to work. Syns det gir mye til spillet Eventuelt City Living om du vil ha muligheten til å bo i leiligheter. Anonymkode: a2fa4...8b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 26. mars 2018 #5100 Del Skrevet 26. mars 2018 On 3/25/2018 at 8:39 AM, AnonymBruker said: Jeg anbefaler Get to work. Syns det gir mye til spillet Eventuelt City Living om du vil ha muligheten til å bo i leiligheter. Anonymkode: a2fa4...8b1 Kjøpte City Living Synes det er veldig bra hittil. Hva får man med Get to Work? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå