Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet om det kommer noen spillutvidelser snart?

Hva ønsker dere som neste? Jeg savner årstider....

Anonymkode: 5e0b9...4a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes det en juksekode for å plassere ting der man selv ønsker? Er litt lei begrensningene. 

Anonymkode: a91ad...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det en juksekode for å plassere ting der man selv ønsker? Er litt lei begrensningene. 

Anonymkode: a91ad...6cf

Control + shift + C og bb.moveobjects on, og off når den skal av

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet hvordan jeg kan få simmene mine til å gå opp i alder? Før husker jeg at de kunne gå opp i alder av kake men finner ingen kake. 

Noen som vet? :)

Anonymkode: 13606...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan jeg kan få simmene mine til å gå opp i alder? Før husker jeg at de kunne gå opp i alder av kake men finner ingen kake. 

Noen som vet? :)

Klikk på kjøleskapet og velg "lag mat". Der finner du kake du kan lage.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klikk på kjøleskapet og velg "lag mat". Der finner du kake du kan lage.

Tusen takk!! Hadde helt glemt det! Er så lenge siden jeg har spilt Sims. Og nå som jeg er i gang skjønner jeg ikke hvorfor! Det er jo så gøy :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Wicked Whims virker ikke i spillet lengre :a034: Kan klikke på feks sengen og får opp Wicked som alternativ, men så er det bare "settings". Hva kan det være, og hvordan fikser jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes simmene sukker og stønner så utrolig mye selvom jeg fyller på behovene deres! Er som om de aldri blir fornøyde.. Kjenner det koker over innimellom når alt jeg gjør er å prøve å gjøre dem noenlunde fornøyd :murvegg:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøver igjen. Wicked whims virker ikke som det skal. Damen i huset kan overhodet ikke ha sex. Noen som har tips til å fikse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarns-stæsj ja. Wow så spennende.

Jeg blir så dritlei av boligtomtene i verdenene i Sims 4, så jeg har begynt å slette offentlige bygninger og gjøre tomtene om til boligtomt. I går bygde jeg hus/leilighet der det fancye treningsstudioet i San Myshuno var. Simmene kan ikke klage på utsikten ihvertfall :) Jeg har ikke jukset med pengene så huset blir større og finere etterhvert som simmen tjener mer penger.

09.07.2017_22-37-03.png

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg blir så dritlei av boligtomtene i verdenene i Sims 4, så jeg har begynt å slette offentlige bygninger og gjøre tomtene om til boligtomt. I går bygde jeg hus/leilighet der det fancye treningsstudioet i San Myshuno var. Simmene kan ikke klage på utsikten ihvertfall :) Jeg har ikke jukset med pengene så huset blir større og finere etterhvert som simmen tjener mer penger.

09.07.2017_22-37-03.png

Oiii, det var fint! Tror jeg skal gjøre det samme selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3.7.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Prøver igjen. Wicked whims virker ikke som det skal. Damen i huset kan overhodet ikke ha sex. Noen som har tips til å fikse?

Restart spillet, eller last ned oppdatert versjon.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 10.7.2017 den 21.10, Ardwinna skrev:

09.07.2017_22-37-03.png

På 11.7.2017 den 10.49, Alethia skrev:

Oiii, det var fint! Tror jeg skal gjøre det samme selv.

Jeg slettet også treningsstudioet, men lagde en fem-stjerners restaurant med utsikt over hele byen. Uteserveringen var helt inntil kanten på tomten, så simmene kunne se alt som foregikk nede i byen mens de spiste middag. Kveldssolen som er der gir en fantastisk stemning. 

Anonymkode: 48a89...de1

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en politisim og forstår ikke hvordan jeg skal finne den etterlyste simmen jeg skal arrestere. Trykker på etterlysning men finner ikke simmen. Hvordan får jeg det til? Står også at det er smart og sjekke notatdblokken før arrestasjon. Hvor finner jeg den? Blir snart gal😬

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Singing cow skrev:

Jeg er en politisim og forstår ikke hvordan jeg skal finne den etterlyste simmen jeg skal arrestere. Trykker på etterlysning men finner ikke simmen. Hvordan får jeg det til? Står også at det er smart og sjekke notatdblokken før arrestasjon. Hvor finner jeg den? Blir snart gal😬

Den er på mobilen, helt øverst

Anonymkode: 3750a...9e9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 24.7.2017 den 20.34, Singing cow skrev:

Jeg er en politisim og forstår ikke hvordan jeg skal finne den etterlyste simmen jeg skal arrestere. Trykker på etterlysning men finner ikke simmen. Hvordan får jeg det til?

Når du har samlet bevis ved å undersøke åstedet, snakke med vitner på åstedet og undersøke bevisene på politistasjonen (inkludert registrert dem på tavla på politistasjonen), er det bare å klikke på tavla og velge å dra dit den mistenkte har blitt observert. Men vært obs på at det finnes en vanlig bug som gjør at den mistenkte ikke alltid passer til beskrivelsene du har i notatblokka! Spør simmene du møter om de har sett den etterlyste, og hvis en sim svarer veldig unnlatende så lagre spillet og beskyld simmen for å være den skyldige. Dersom du tar feil, er det bare å gå tilbake til startsiden uten å lagre, og så prøve på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen andre som har problemer med voksne simmer som alltid skal leke med dukkehuset til barna? Det er sykt irriterende. Hver gang jeg vil at simmen min skal gjøre noe, er hun på vei mot det satans dukkehuset. Vurderer å kvitte meg med det. Barna kan leke med noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2017 den 14.03, Chiyo skrev:

Noen andre som har problemer med voksne simmer som alltid skal leke med dukkehuset til barna? Det er sykt irriterende. Hver gang jeg vil at simmen min skal gjøre noe, er hun på vei mot det satans dukkehuset. Vurderer å kvitte meg med det. Barna kan leke med noe annet.

Ja! Solgte huset til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Solgte huset til slutt!

Jeg og. Samme problem når sim familien min besøkte noen som hadde dukkehus. Har ikke samme problem med barna, og de voksne har ikke personlighetstrekket barnslig heller.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...