bippo Skrevet 3. september 2014 #441 Del Skrevet 3. september 2014 Kan du ikke bruke mobilnettet bare akkurat under oppstart? Kommer til å gå mange av månedens MB, men må man, så må man 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #442 Del Skrevet 3. september 2014 Kan du ikke bruke mobilnettet bare akkurat under oppstart? Kommer til å gå mange av månedens MB, men må man, så må man Jeg har aldri skjønt hvordan man gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. september 2014 #443 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har aldri skjønt hvordan man gjør det http://www.amobil.no/artikler/du-trenger-ikke-mobilt-bredband-pa-hytta/107320 Litt gammel artikkel, men krysser fingrene for at informasjonen fremdeles er riktig Håper det går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 3. september 2014 #444 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg syns i grunnen det er helt greit sånn som det er. Slipper at spillet tar opp så mye mer plass på ting som jeg aldri kommer til å bruke, så jeg syns det er bedre å tilpasse spillet som jeg selv ønsker. I tillegg så gir det firmaet mulighet til å gjøre grunnspillet bedre, enn om de skulle legge til mye dilldall i grunnpakken. Eneste som jeg ser negativt på er at utvidelsespakkene koster litt mye. >gjøre spillet bedre Det er jo akkurat det det ikke er. Masse ting som mangler som ble tatt vekk, kun fordi dem kan heller selge det som DLC fordi dem vet folk vil kjøpe det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #445 Del Skrevet 3. september 2014 http://www.amobil.no/artikler/du-trenger-ikke-mobilt-bredband-pa-hytta/107320 Litt gammel artikkel, men krysser fingrene for at informasjonen fremdeles er riktig Håper det går Heey, takk! Jeg fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. september 2014 #446 Del Skrevet 3. september 2014 Heey, takk! Jeg fikk det til Bare husk at det sluker mobildata, så ikke bruk for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #447 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Bare husk at det sluker mobildata, så ikke bruk for mye Haha, takk for påminnelsen! Jeg skal bare bruke den til det nødvendige! Og jeg har fri databruk heldigvis, men som jeg har forstått så er den ikke helt fri likevel Endret 3. september 2014 av Saraby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #448 Del Skrevet 3. september 2014 Hvordan er variasjonen i møbler/interiør ? Eller vil stortsett alle hus du bygger se like ut invending? Anonymous poster hash: ed70d...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. september 2014 #449 Del Skrevet 3. september 2014 Heey, takk! Jeg fikk det til Yay! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. september 2014 #450 Del Skrevet 3. september 2014 Hvordan er variasjonen i møbler/interiør ? Eller vil stortsett alle hus du bygger se like ut invending? Anonymous poster hash: ed70d...822 Etter hva jeg har sett, er det ganske mange forskjellige fargevariasjoner å velge mellom. En av sengene hadde 12 forskjellige farger, eller noe sånn. Dessuten tror jeg nok at folk er ganske kjappe til å legge ut nye farger av de fleste tingene. Folk har jo begynt med det allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mymle Skrevet 3. september 2014 #451 Del Skrevet 3. september 2014 Kommer til å sitte klistret til PC-skjermen fra midnatt for å spille TS4, hoho. Håper jeg slipper disse creepy baby-bugsa da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 3. september 2014 #452 Del Skrevet 3. september 2014 >gjøre spillet bedre Det er jo akkurat det det ikke er. Masse ting som mangler som ble tatt vekk, kun fordi dem kan heller selge det som DLC fordi dem vet folk vil kjøpe det... Jeg vet ikke med deg, men jeg syns i hvert fall det er mer givende å spille et spill som ikke er buggete, treigt og ugjennomført. Det er ikke engang sikkert at de featurene som har blitt fjernet fra de tidligere spillene kommer i en senere utvidelse. Det har alltid vært utvidelsespakker i the sims, så om en ikke liker det så burde en ha hoppet av toget for lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #453 Del Skrevet 3. september 2014 Nope. Du må ha nett for å installere:( Anonymous poster hash: c06eb...55e Må jeg ha nett for å spille når jeg ikke har kjøpt det som nedlastingsspill? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 3. september 2014 #454 Del Skrevet 3. september 2014 hmm kansje jeg blir sittende våken alikevell, spille LITT før jeg legger meg vertfall men er stygt redd for at da blir jeg sittende å spille :P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mymle Skrevet 3. september 2014 #455 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg vet ikke med deg, men jeg syns i hvert fall det er mer givende å spille et spill som ikke er buggete, treigt og ugjennomført. Det er ikke engang sikkert at de featurene som har blitt fjernet fra de tidligere spillene kommer i en senere utvidelse. Det har alltid vært utvidelsespakker i the sims, så om en ikke liker det så burde en ha hoppet av toget for lenge siden. Må si meg enig med deg i dette. Da nyhetene kom om at badebasseng og småbarn forsvant så ble jeg kjempeirritert, men nå som jeg ser at spillet blir brukbart plager det meg ikke lenger. Og jeg vil heller kjøpe de tilleggene og utvidelsene jeg selv ønsker enn å måtte ha en masse ting i grunnspillet som jeg synes bare tar plass og forblir ubrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 3. september 2014 #456 Del Skrevet 3. september 2014 Pent hus er vel og bra, men om grunnmuren ikke er på plass så spiller det ingen rolle. Det samme gjelder spill. Nytter ikke med mye fancy tilleggsutstyr når ikke grunnprinsippet i spillet funker. En annen ting er at de som oftest hører på fansen når de lager nye utvidelser, så det kan hende det kommer nye innspill som de ikke har tenkt på tidligere, og da er det dumt at de ikke får til å legge det inn fordi de ikke skal ha noen som helst utvidelse av spillet. I tillegg, i hvert fall for meg, så syns jeg det blir morsomt å utvide spillet etterhvert som en går. Hadde nok blitt fortere lei om spillet hadde vært det samme hele tiden. Med pakker så kommer det nytt innhold som gjør det morsomt på nytt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 3. september 2014 #457 Del Skrevet 3. september 2014 Pent hus er vel og bra, men om grunnmuren ikke er på plass så spiller det ingen rolle. Det samme gjelder spill. Nytter ikke med mye fancy tilleggsutstyr når ikke grunnprinsippet i spillet funker. En annen ting er at de som oftest hører på fansen når de lager nye utvidelser, så det kan hende det kommer nye innspill som de ikke har tenkt på tidligere, og da er det dumt at de ikke får til å legge det inn fordi de ikke skal ha noen som helst utvidelse av spillet. I tillegg, i hvert fall for meg, så syns jeg det blir morsomt å utvide spillet etterhvert som en går. Hadde nok blitt fortere lei om spillet hadde vært det samme hele tiden. Med pakker så kommer det nytt innhold som gjør det morsomt på nytt. Det er jo bare det at disse pakkene er ting dem fint kunne inkludert i grunnspillet, og det har ingenting med ekstra tid til å gjøre spillet "bra" osv. Når det ikke er fantatisk bra, og mangler masse. Alt dette gjør dem fordi dem vet folk som dere vil kjøpe DLCene, og derfor er dem ikke i spillet fra før av. Djiz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 3. september 2014 #458 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg gleder meg så til midnatt når jeg kan ta i bruk spillet! Jeg har planer om å sitte oppe i natt med Sims og kaffe;) Skal på jobb klokka 7 vel og merke, men jeg klarer det:) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 3. september 2014 #459 Del Skrevet 3. september 2014 Det er jo bare det at disse pakkene er ting dem fint kunne inkludert i grunnspillet, og det har ingenting med ekstra tid til å gjøre spillet "bra" osv. Når det ikke er fantatisk bra, og mangler masse. Alt dette gjør dem fordi dem vet folk som dere vil kjøpe DLCene, og derfor er dem ikke i spillet fra før av. Djiz Det sier seg selv at det tar tid og ressurser fra det. Utviklere må ta valg av hva som skal inn i spillet og hva som må gå. Uansett hva de velger å gjøre så vil det alltid være noen som surmuler. Når det er sagt, om en ikke liker det, så ikke kjøp det. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 3. september 2014 #460 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg vet ikke om det er fordi det er en uvant spillmotor eller hva det er, men jeg klarer ikke spille sims 4 like lenge i strekk som de tidligere versjonene..? Spiller i tre kvarter og så vil jeg ha en times pause, liksom. Det er sikkert egentlig veldig bra, men får et inntrykk av at jeg kjeder meg mer av denne versjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå