Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er hekta på den pakken. Valgte å ha en hjemmeværende mor for å få utnyttet den til det fulle. Utrolig morsomt at barna lærer seg plikter i hjemmet når de fyller personlighetstrekkene. Ene sønnen i huset dekker bordet automatisk når mor lager mat. I tillegg rydder alle etter seg. De gjør lekser og skoleprosjekter av seg selv om de er ansvarlige nok, og foreldrene går automatisk for å hjelpe. Også veldig kult at man kan være frivillig på gamlehjem, suppekjøkken osv :-) 

Anonymkode: 48a89...de1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy f de laste skjermene er helt på tryne treige hos meg!! Noen innstillinger som kan gjøre det raskere? Tar jo nesten 10 min å starte opp spillet.... :roll:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til kule mods og hvor jeg kan laste de ned? Aldri hatt mods før, annet enn cc som hår og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Tyttebæra skrev:

Forslag til kule mods og hvor jeg kan laste de ned? Aldri hatt mods før, annet enn cc som hår og sånn. 

Wicked whims... :fnise: 

Anonymkode: 10047...8d0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er skribent og har bestselgerforfatteren som ambisjon. Han skal skrive 2 bøker, men jeg får ikke opp valget på datamaskinen. Prøvd å kjøpe ny datamaskin også, og restartet spillet, kommer fortsatt ikke opp. Hva kan det være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Tyttebæra skrev:

Mannen min er skribent og har bestselgerforfatteren som ambisjon. Han skal skrive 2 bøker, men jeg får ikke opp valget på datamaskinen. Prøvd å kjøpe ny datamaskin også, og restartet spillet, kommer fortsatt ikke opp. Hva kan det være? 

Han må opp på et ganske høyt nivå i skriving, skrive bøker, og så kan du etterpå se om de er bestselgere eller ikke ved å sjekke dem.

Anonymkode: 5e0b9...4a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, Tyttebæra skrev:

Står ikke det under "skriv"? Skriv sjanger... Og så velger du barnebok eller noe. Det beste er å trene på å skrive først, slik at du får bedre ferdigheter, da tjener du mer og du har flere sjangermuligheter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kommer ikke opp under der. Han er level 8 i skriving også.. 😐 

Måtte til slutt bare skifte karriere og ambisjon. Kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tyttebæra skrev:

Nei kommer ikke opp under der. Han er level 8 i skriving også.. 😐 

Måtte til slutt bare skifte karriere og ambisjon. Kjipt!

Det må det være noe galt, ja. :( Men du... du kan jo jukse da. ;) 

TestingCheats on

aspirations.complete_current_milestone :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Simmen min vil ikke dø! Har til og med startet nytt spill og ny familie, men simmene dør ikke. Det kommer opp meldinger om at de har få dager igjen osv, men ingen død. Hjelp? 

Anonymkode: 1fcab...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Jeg tenkte umiddelbart "GJESP" men så så jeg møblene....Og jeg elsker dem.. Faen heller, da "må" jeg jo kjøpe den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Simmen min vil ikke dø! Har til og med startet nytt spill og ny familie, men simmene dør ikke. Det kommer opp meldinger om at de har få dager igjen osv, men ingen død. Hjelp? 

Anonymkode: 1fcab...669

Juks litt da :P Hvis jeg har gamle som jeg vil bli kvitt så pleier jeg å få dem til å ha Woohoo flere ganger på rad. Da dør de av utmattelse. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.6.2017 den 7.58, AnonymBruker skrev:

Juks litt da :P Hvis jeg har gamle som jeg vil bli kvitt så pleier jeg å få dem til å ha Woohoo flere ganger på rad. Da dør de av utmattelse. 

What a way to go :alice:

Anonymkode: 5e0b9...4a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg lastet ned familiepakken har spillet begynt å fryse når barna skal på skolen. Noen andre som har dette problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere som lager cc? Jeg har lasta ned The Sims 4 studio, og tenkte å prøve meg på å bare lage nye farger på det jeg har.

Noen som vet hvordan man billig kan lage mesh? Husker ikke hva programmet het, men det som jeg ser blir brukt koster 60 dollar i måneden. :sukk: 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.6.2017 den 1.53, Sitronmelis skrev:

Fy f de laste skjermene er helt på tryne treige hos meg!! Noen innstillinger som kan gjøre det raskere? Tar jo nesten 10 min å starte opp spillet.... :roll:

Har du gammel PC? Ikke oppdatert origin eller sims? Har du mye cc eller mods? 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abruzzi

Noen andre som har problemer med at simmene bruker forferdelig lang tid på ting? Å spise, gå på toalettet og spesielt dusje tar jo en evighet. På Sims 3 rakk simmen både å dusje, spise og gå på do 1 time før jobb, mens nå tar det 1 time å bare få i seg maten. Jeg har ikke så mye CC, og jeg har ikke lastet ned noen mods enda. Forøvrig ny i gamet, tok et par år å løsrive seg fra Sims 3..... Datamaskinen min skal kunne klare å kjøre spillet ganske bra, hadde iallefall null problemer med Sims 3 med alt på høy kvalitet og en shitload med CC. 

Det tar også veldig lang tid å fylle behovene, for eksempel om det er på tide å sosialisere seg tar det evig lang tid før barometeret er fullt. Igjen må jeg sammenligne med Sims 3, der var det nok å slå av en vits og sladre litt, så var det fullt. Nå må jeg nærmest stifte bestevennskap med en person jeg ikke har møtt før, før barometeret er fullt. Vanvittig irriterende, simmen kaster jo bort kjempe mye tid! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Abruzzi skrev:

Noen andre som har problemer med at simmene bruker forferdelig lang tid på ting? Å spise, gå på toalettet og spesielt dusje tar jo en evighet. På Sims 3 rakk simmen både å dusje, spise og gå på do 1 time før jobb, mens nå tar det 1 time å bare få i seg maten. Jeg har ikke så mye CC, og jeg har ikke lastet ned noen mods enda. Forøvrig ny i gamet, tok et par år å løsrive seg fra Sims 3..... Datamaskinen min skal kunne klare å kjøre spillet ganske bra, hadde iallefall null problemer med Sims 3 med alt på høy kvalitet og en shitload med CC. 

Det tar også veldig lang tid å fylle behovene, for eksempel om det er på tide å sosialisere seg tar det evig lang tid før barometeret er fullt. Igjen må jeg sammenligne med Sims 3, der var det nok å slå av en vits og sladre litt, så var det fullt. Nå må jeg nærmest stifte bestevennskap med en person jeg ikke har møtt før, før barometeret er fullt. Vanvittig irriterende, simmen kaster jo bort kjempe mye tid! :frustrert:

Da må noe være veldig galt, med meg går alt rimelig fort! Oppdater du spillet regelmessig?

Anonymkode: 3a9bb...aac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...