Stueloff Skrevet 1. september 2014 #381 Skrevet 1. september 2014 Det er MASSE i simskaperen som ikke har blitt inkludert i demoen!! Syns den var litt mangelfull Nå gleder jeg meg bare enda mer! 1 1
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #382 Skrevet 1. september 2014 (endret) Fader at jeg ikke fant ut dette tidligere i dag. Førsteinntrykk: kjempemye annerledes, jeg kommer til å bruke mange dager på å lære meg dette ordentlig... Merkelig byggemodus, vanskelig å holde oversikt på hva simmene trenger og vil, men nydelig grafikk! Det er også veldig mye morsommere å følge med på simmene enn før! De skjønner mye bedre hva rommene skal brukes til(simmen min går for eksempel for å spise på spisestua) og flere detaljer(etter at hun har spist, kaster hun faktisk restene i søpla før hun vasker opp). Av en eller annen grunn har hun bestemt seg for å hovedsakelig lage mat på benken på badet og ikke kjøkkenet. Hun har også ved flere anledninger satt seg ved PC'en for å trolle på forum... Endret 1. september 2014 av Chanchan 10 1
Fiolinisten Skrevet 2. september 2014 #383 Skrevet 2. september 2014 Har handlet inn noe godteri fra UK, forhåpentligvis får jeg det akkurat tidsnok til release. Tror ikke jeg kommer til å være mye tilgjengelig denne helga, for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #385 Skrevet 2. september 2014 Fader at jeg ikke fant ut dette tidligere i dag. Førsteinntrykk: kjempemye annerledes, jeg kommer til å bruke mange dager på å lære meg dette ordentlig... Merkelig byggemodus, vanskelig å holde oversikt på hva simmene trenger og vil, men nydelig grafikk! Det er også veldig mye morsommere å følge med på simmene enn før! De skjønner mye bedre hva rommene skal brukes til(simmen min går for eksempel for å spise på spisestua) og flere detaljer(etter at hun har spist, kaster hun faktisk restene i søpla før hun vasker opp). Av en eller annen grunn har hun bestemt seg for å hovedsakelig lage mat på benken på badet og ikke kjøkkenet. Hun har også ved flere anledninger satt seg ved PC'en for å trolle på forum... åÅÅÅ! Så heldig! Har ventet hele natta på crack, ingenting enda. Dersom jeg ikke har funnet noe innen 11-12, kan jeg sende deg pm ang hvor du fant det? Jeg må få det i dag, har fri et par dager nå^^ Anonymous poster hash: c06eb...55e 1
Gjest MissWinter Skrevet 2. september 2014 #386 Skrevet 2. september 2014 Men hva er en crack? Er det liksom spillet bare åpnet illegalt?
Shinigami Skrevet 2. september 2014 #387 Skrevet 2. september 2014 Håper at jeg får spillet mitt før helga. Bestilte fra gamezone for det ble billigere der enn å laste fra origin. Har hele helga + mandagen fri, så bare må ha det til helga 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #388 Skrevet 2. september 2014 Håper at jeg får spillet mitt før helga. Bestilte fra gamezone for det ble billigere der enn å laste fra origin. Har hele helga + mandagen fri, så bare må ha det til helga Jeg fikk mitt nå, og installerer det. Etter å ha satt in plata må man inn på origin og laste ned via der. Håpløst. Har holdt på i en time, og står at den trenger 3 timer til. Tviler også sterkt på at det er mulig å starte å spille det før torsdag:( Anonymous poster hash: c06eb...55e 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #389 Skrevet 2. september 2014 Men hva er en crack? Er det liksom spillet bare åpnet illegalt? Ca slik, man kan laste ned men trenger cracken (kode) for spille det. Anonymous poster hash: c06eb...55e 1
Sitronmelis Skrevet 2. september 2014 #390 Skrevet 2. september 2014 (endret) Ser at Coop obs selger the sims 4 for 399 kr nå! Men det er vel ikke digital delxue versjonen? Men hva er egentlig forskjellen på digital deluxe versjonen og vanlig? edit: Eller, det står det lanseres 4.sept. Så da selger de det vel ikke før torsdag da? Endret 2. september 2014 av Sitronmelis
Gjest BabyBlue Skrevet 2. september 2014 #391 Skrevet 2. september 2014 Hvilken pc har dere, og kan dere si meg hvordan spillingen har gått når dere har fått spillet? Tviler på at det kommer til å gå helt smooth på macbook airen min, men har i hvert fall lyst til å prøve.
Uten navn Skrevet 2. september 2014 #392 Skrevet 2. september 2014 Hvilken versjon har folk kjøpt? Limited - Deluxe - Premium ? Blir ikke enig med meg selv hva jeg skal gjøre, kjøpe spillet fysisk eller laste ned .. 1
Gjest boblebrus Skrevet 2. september 2014 #393 Skrevet 2. september 2014 Speeent! Gamledataen mi tok kvelden her om dagen, og PC "må" man jo ha. Beleilig timing! Da blir det flunkende ny maskin med flunkende ny Sims veldig snart
Fiolinisten Skrevet 2. september 2014 #394 Skrevet 2. september 2014 Hvilken versjon har folk kjøpt? Limited - Deluxe - Premium ? Blir ikke enig med meg selv hva jeg skal gjøre, kjøpe spillet fysisk eller laste ned .. Jeg kjøpte digital deluxe, virket for meg som om det var en av de bedre pakkene. Spørs hva en ønsker av spillet, jeg syns i hvert fall det er kjipt å miste en del møbler og musikken til sims.
Shinigami Skrevet 2. september 2014 #395 Skrevet 2. september 2014 Jeg kjøpte limited edition. For min del var det ikke verdt å betale ekstra for deluxe versjonen. Eneste jeg ville ha var dyrehattene 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #396 Skrevet 2. september 2014 Åååh er så irritert over at det ikke kommer på Mac enda! Lurer på hvor lenge vi er nødt til å vente? Anonymous poster hash: 44607...3d5
Shinigami Skrevet 2. september 2014 #397 Skrevet 2. september 2014 Da fikk jeg sendingsbekreftelse på spillet da får jeg det sikkert i tide til helga 1
-Missi- Skrevet 2. september 2014 #398 Skrevet 2. september 2014 Har ikke fått kjøpt meg ny pc enda, må vente på stipend og lån som ser ut til å komme først i oktober...og så lenge kan jeg ikke vente! Tror dere at det går ann å laste det ned to ganger? Typ at jeg prøver å laste det ned nå på gamle pcen og laster det ned på den nye når jeg får kjøpt den ? Lurer og på om pcn takler det,hvordan sjekker man det? Måtte man ha windows 8 eller hva det var? Må nesten prøve på denne pcen syns jeg. Fjerne hele sims 3 først kansje sånn at det er plass nok. wee håper jeg får til sims4 helg
Stueloff Skrevet 2. september 2014 #399 Skrevet 2. september 2014 Har ikke fått kjøpt meg ny pc enda, må vente på stipend og lån som ser ut til å komme først i oktober...og så lenge kan jeg ikke vente! Tror dere at det går ann å laste det ned to ganger? Typ at jeg prøver å laste det ned nå på gamle pcen og laster det ned på den nye når jeg får kjøpt den ? Lurer og på om pcn takler det,hvordan sjekker man det? Måtte man ha windows 8 eller hva det var? Må nesten prøve på denne pcen syns jeg. Fjerne hele sims 3 først kansje sånn at det er plass nok. wee håper jeg får til sims4 helg Så lenge spillet ligger på Origin-kontoen din kan du laste det ned så mange ganger du vil så lenge du husker brukernavn (eller er det e-postadressen kanskje?) og passord Jeg tror ikke du trenger Windows 8, men Windows må du ha, da spillet ikke er ute til Mac enda. 1
-Missi- Skrevet 2. september 2014 #400 Skrevet 2. september 2014 Så lenge spillet ligger på Origin-kontoen din kan du laste det ned så mange ganger du vil så lenge du husker brukernavn (eller er det e-postadressen kanskje?) og passord Jeg tror ikke du trenger Windows 8, men Windows må du ha, da spillet ikke er ute til Mac enda. Takk <3 :D Da blir det å fjerne sims 3 og laste ned sims4 :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå