Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest babystøv
Skrevet (endret)
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når blir egentlig spillet tilgjengelig? Har sett at folk har snakket om kl. 23:00, men dreier det seg om i den enkelte tidssone, eller må vi vente til klokken blir 23 i for eksempel Storbritannia?

Anonymkode: 4c80d...88f

Står inne på origin at spillet blir tilgjengelig 3 nov 00:00 CET.  CET klokken nå er 23:41 feks. CET er en sentral europeisk tid. Siden storbritannia ligger en time bak oss så får de spillet klokken 23 :) 
La disse minuttene gå fort! :laugh: forresten, dette visste du sikkert fra før, men ja, bare nevner det jeg! 

Endret av babystøv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj jeg får bare feilmelding når jeg prøver å laste ned! Feil med internett står det---men internett fungerer jo på alt annet, ellers kunne jeg ikke skrevet her!!:grine:blir så irritert for jeg vil prøve spillet NÅ:fart2:

Skrevet
5 minutter siden, -Missi- skrev:

æsj jeg får bare feilmelding når jeg prøver å laste ned! Feil med internett står det---men internett fungerer jo på alt annet, ellers kunne jeg ikke skrevet her!!:grine:blir så irritert for jeg vil prøve spillet NÅ:fart2:

Jeg har hatt litt problem med at Origin ikke klarer å koble seg til nettet i det siste, så det kan hende de har en bug eller noe.

Spillet er hvertfall overraskende gøy! Digg med festivalene som tar meg ut av huset, også liker jeg de bittesmå leilighetene som er fulle av mus og kakerlakker. Syns også det er kult at man kan velge å jobbe hjemmefra med de nye jobbene. Men jeg lurer på om det er en bug der, fordi jeg blir forfremmet helt sinnsykt fort, selv om simmen er i dårlig humør, og av og til blir simmene sendt hjem etter bare to timer på jobben, og da blir man jo fort blakk også. Så jeg håper det er noe de fikser. Men jeg er faktisk veldig fornøyd med dette spillet - i sims 4 standard :P Syns det er vel verdt pengene. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, bippo skrev:

Jeg har hatt litt problem med at Origin ikke klarer å koble seg til nettet i det siste, så det kan hende de har en bug eller noe.

Spillet er hvertfall overraskende gøy! Digg med festivalene som tar meg ut av huset, også liker jeg de bittesmå leilighetene som er fulle av mus og kakerlakker. Syns også det er kult at man kan velge å jobbe hjemmefra med de nye jobbene. Men jeg lurer på om det er en bug der, fordi jeg blir forfremmet helt sinnsykt fort, selv om simmen er i dårlig humør, og av og til blir simmene sendt hjem etter bare to timer på jobben, og da blir man jo fort blakk også. Så jeg håper det er noe de fikser. Men jeg er faktisk veldig fornøyd med dette spillet - i sims 4 standard :P Syns det er vel verdt pengene. 

Ja må være noe rart, prøvde å oppdatere og reparerer spillet. Da begynte plutselig ALT av tillegspakker osv å legge seg i kø for å lastet ned på nytt.. etter at alt det var ferdig prøvde jeg gå inn på spillet igjen. Det står at jeg eier spillet men når jeg skal trykke på nabolaget så står det at det ikke er lastet ned....enda jeg nettop har gjort det! Har slått på/av både spillet, origin og pcen så nå føler jeg alt er prøvd :vetikke:

Bra å høre det er gøy da! Håper mitt fungerer i løpet av dagen:fnise:

Skrevet

Åh, nå gleder jeg meg til semesteret er over :D

(Kan ikke tillate meg å kjøpe spillet før da, med mindre jeg blir forkjøla...hmmm)

Skrevet
1 time siden, Poppie skrev:

Åh, nå gleder jeg meg til semesteret er over :D

(Kan ikke tillate meg å kjøpe spillet før da, med mindre jeg blir forkjøla...hmmm)

hehe jeg studerer også 2. året bachelor. Tatt meg "studiedag" for å spille sims:fnise:

Men det fungerer ikke...nå har jeg prøvd ALT så må krype til korstet og avinstallere alt tror jeg og installere på nytt. Se om det fungerer. Kjipt å miste alt man har gjort da :( men vil spille det nye spillet I DAG, jeg er alt for utolmodig:ph34r:

Skrevet
1 time siden, -Missi- skrev:

hehe jeg studerer også 2. året bachelor. Tatt meg "studiedag" for å spille sims:fnise:

Men det fungerer ikke...nå har jeg prøvd ALT så må krype til korstet og avinstallere alt tror jeg og installere på nytt. Se om det fungerer. Kjipt å miste alt man har gjort da :( men vil spille det nye spillet I DAG, jeg er alt for utolmodig:ph34r:

Macen min tåler kun én tilleggspakke, så må spille på den gamle pc´n min..men klarte selvfølgelig å ødelegge touchpaden da jeg støvsugde inni den, så må kjøpe mus :fnise:

Får håpe jeg får manflu i kvinneversjon snart :P

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker alien rasen i spillet, spesielt det å kunne forandre på seg selv når man vil, uten å måtte jukse.

MEN! Jeg brukte nettop en evighet å flørte og forelske meg i en annen sim.. var på date, fikk flrste kyss,ble kjærester. Så tror du fanden meg hun ikke bestemmer for å ta en memory wipe på mannen !

AAAAAARGH!

Anonymkode: 302f3...ae5

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker alien rasen i spillet, spesielt det å kunne forandre på seg selv når man vil, uten å måtte jukse.

MEN! Jeg brukte nettop en evighet å flørte og forelske meg i en annen sim.. var på date, fikk flrste kyss,ble kjærester. Så tror du fanden meg hun ikke bestemmer for å ta en memory wipe på mannen !

AAAAAARGH!

Mener med memory wipe? Aldri opplevd!

Anonymkode: 3a9bb...aac

Skrevet

Så langt er City Living gøy (ja jeg er svak og kjøpte det... ehem kremt), men tiden får vise hvor lenge det varer. Interessant bug i spillet da, plutselig tar simmen min fart og går tvers gjennom veggene! :sprettoy: Ene gangen gikk hun inn til naboen og andre gangen gikk hun gjennom ytterveggen og ut i løse luften.

Gøy med leilighet som er skikkelig trasig, med mus, kakkerlakker, lekke rør og dårlig sikringsskap. Og den mystiske lukta fra under gulvteppet i stua! Generelt mye nytt interiør og klær og sånn, og nye opplevelser. Det jeg merker allerede nå er samme problem som Sims 4 alltid har hatt: at man kan lage så lite selv. Spillet hadde vært mer enn dobbelt så morsomt om man kunne ha laget leiligheter selv, og plassert leilighetsbygninger i andre byer. Det burde også ha vært flere vanlige hustomter i byen. Én vanlig hustomt er altfor lite, selv om det er en by og fokus er på leiligheter. Jeg vil ha muligheten til å bygge et koselig lite byhus, i hvert fall.

Det er såpass mye nytt i spillet og så spennende med en ny by med alt innhold, at det er verdt å kjøpe omså bare for noen timers moro. Men jeg er redd at når man har spilt ei stund og testet ut forskjellige leiligheter, deltatt på alle festivalene og besøkt ca alle utestedene, så begynner man å kjede seg igjen. Etter min mening fordi man ikke har muligheten til å tilpasse byen mer. Men for all del, jeg hadde ikke forventet det uansett siden vi tross alt snakker om Sims 4...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med deg Ardwinna, foreløpig syns jeg det er veldig gøy også, rukket å spille kun med en famile hittil så er mange familier igjen å spille med. Foreløpig føler jeg det er masse timer igjen med gaming, mye nye klær, ting, og jeg liker hvordan det er utformet egentlig. For min del fått litt mer boozt til å spille sims igjen.

Men på den annen side, jeg tror også at når man har spilt alle familiene, vært på alle markedene/utestedene osv da blir det nok slik som resten av s4 at man går litt lei.

Heldigivis tror jeg det er en god stund til for har ikke så mye tid til sims i hverdagen egentlg, men denne langhelgen blir det sims spilling ja :hoppendeglad:

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener med memory wipe? Aldri opplevd!

Anonymkode: 3a9bb...aac

Romvesen rasen kan bruke empati, de kan finne ut av traits til folk.....ooooog...de kan slette minnet til folk så de ikke husker hvem du er. Praktisk om karakteren har kranglet mye og man vil starte på nytt. Ikke fullt så praktisk når hun gjør det av seg selv på daten sin. :(

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Har bare spilt litt igår, men så langt så bra. Jeg har en prippen familien drømmer om å bo på vestkanten, men må nøye seg med å bo i kunststrøket pga de stive prisene. Det elsker tenåringen i huset, for hun ønsker å bli kjent maler og drive med kunst, noe mor og far syns lite om. Far er politiker og mor er kriminell mesterhjerne. Haha! Han er altså da karismatisk og superhyggelig mot alle han møter, mens hun er tidenes bitch. 

Anonymkode: 48a89...de1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler sims 4 ikke har personlighet :( Gleder meg aldri lenger til å prøve nye pakker, for jeg vet jeg kommer til å bli drittlei etter 30 minutter.  Skulle ønske PC'en min kunne kjøre sims 3! *sukk* 
Men Livet i byen er lastet ned :) Skal prøve det i kveld, om jeg orker. 

• Liker 3
Skrevet

Synes city living var ok, er ikke fan av sims 4 generelt, men skal man først spille det så synes jeg city living var en pakke som gjør det en god del mer givende :duskedame: Har noen av dere Gøy med gjengen? Hvordan er dette? Verdt det? Så at det fikk god review av LGR. :) 

Anonymkode: ab607...5ba

Skrevet

Foretrekker 4'ern jeg. Simmene er så mye mer personloge nå, føler jeg knytter meg mer til simmene mine. I 1-3 så spilte jeg de en dag eller to før jeg følte for å ta livet av de bare for å få litt action.

Nå gjør jeg alt jeg kan for at de ikke skal dævve. Og når ene simmen min ble gamnel og døde ble jeg litt lei meg.

Nå håper jeg bare på at det kommer dyr og sesonger...

• Liker 2
Skrevet

Finnes der noe juksekode for å endre fellesgangen og flytte vindu i egen leilighet?  

Anonymkode: ed18f...f48

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes city living var ok, er ikke fan av sims 4 generelt, men skal man først spille det så synes jeg city living var en pakke som gjør det en god del mer givende :duskedame: Har noen av dere Gøy med gjengen? Hvordan er dette? Verdt det? Så at det fikk god review av LGR. :) 

Anonymkode: ab607...5ba

Jeg likte Gøy med gjengen.

Jeg bruker ofte det til å få simmene mine til å bli kjent med de "riktige" personen og få dem til å bli venner raskere. Det er veldig enkelt å få venner på den måten, eller til og med finne en partner. Man bare lager en gruppe, og man bruke "filter" til å finne riktig person. For eksempel, i min gruppe vil jeg ha bare unge voksne som er genier. Da vil man kun se simmene i den aldersgruppen med det personlighetstrekket. 

Gruppene kan også brukes til å bygge ferdigheter, fordi man tjener opp gruppepoeng som kan brukes til å kjøpe gruppeferdigheter. For eksempel kan simmene bygge opp hageferdigheter raskere om de gjør hagearbeid med gruppen sin. Eller bedre treningsferdigheter når de trener med treningsgruppen sin. 

Det er også en fin måte å gjøre så mange simmer så mulig gravid med dem samme personen. :P Du kan starte en gruppe hvor alle må være single og hvor kyssing og wohoo er gruppeaktiviteter. 

Anonymkode: 10047...8d0

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg får ikke noe strømbrudd eller kakkerlaker eller ting som ryker i leiligheten min.. Jeg bor i den billigste til 300 $ i husleie. Den hvor det står: Lurer på hvorfor prisen er så lav, ser ut som at utleieren har problemer med å få folk til å bo der... noe i den duren. :klo: Hvordan får mann toppleilighet igjen forresten? Kan man bare bygge/kjøpe det helt uten videre?  Hvis man har råd.

Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Jeg får ikke noe strømbrudd eller kakkerlaker eller ting som ryker i leiligheten min.. Jeg bor i den billigste til 300 $ i husleie. Den hvor det står: Lurer på hvorfor prisen er så lav, ser ut som at utleieren har problemer med å få folk til å bo der... noe i den duren. :klo: Hvordan får mann toppleilighet igjen forresten? Kan man bare bygge/kjøpe det helt uten videre?  Hvis man har råd.

Det kommer helt an på hvilke trekk leiligheten har. Man kan redigere trekkene(enkelte kan ikke fjernes) når man bygger på eiendommene i verdensskaperen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...