Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man kjøpe den nye stæsjpakken til barn når klokken slår 00.00 i kveld/natt? Eller må man vente til i morgen før den kommer ut for salg på origin?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Ardwinna skrev:

Det er roboten som er oppfinnelsesmaskinen. Klikk på den så får du opp valg om å finne opp forskjellige ting, blant annet momentkonservatoren :)

Takk!!!

Anonymkode: c0e80...572

Skrevet

Når man kjøper spillet via Orgin, kan man installere det flere ganger da? F.eks hvis jeg kjøper meg ny PC eller må formatere 😊

AnonymBruker
Skrevet

Forskersimen min dro på jobb akkurat når hun skulle føde, og på jobb fikk hun en vanlig dag, frem til arbeidsdagen var ferdig. Da fikk jeg sende henne til sykehuset får å føde og så kunne hun komme tilbake på jobb etter det. Når hun kom tilbake var den klokka borte og hun fikk være på jobben i 3 dager frem til neste vakt, da kom klokka tilbake igjen. Kjempegøy! Fikk gjøre mye da!😃

Anonymkode: c0e80...572

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil det gå å spille spillet på en Mac Air? Eller blir det bare dumskap?

Anonymkode: 87fc8...bbd

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Rhyth skrev:

Når man kjøper spillet via Orgin, kan man installere det flere ganger da? F.eks hvis jeg kjøper meg ny PC eller må formatere 😊

Ja det går helt fint.

Anonymkode: ed70d...822

• Nyttig 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil det gå å spille spillet på en Mac Air? Eller blir det bare dumskap?

Anonymkode: 87fc8...bbd

Det får helt fint på min :-)

Skrevet

Når kommer sims 4 stæsj til barnerommet ut da? Det skulle jo komme i dag...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er sånne småting jeg syns de kunne gjort bedre i spillet. 

Hvorfor har ikke simmene egen tørst måler? Hadde også vært litt stilig hvis simmer ute faktisk gjenspeiler det som skjer, så når min sim står inne i stua og prater i telefonen, så prater faktisk simmen i andre enden tilbake i telefonen, isteden for å stå og fiske, mens telefonen ligger i lomma. xD

Så er det litt rart at de ikke blir påkjørt når de går over veien, isteden kjører bilene tvers igjennom simmen, mens h*n vandrer uskadd videre bortover til fortauet. 

Savner også vaskemaskin.

En ting jeg syns er litt teit er når man roser barnet til en annen sim så sier simmen " jeg har ikke hatt gleden av å møte denne simmen." så går h*n bort og hilser, og sier "*navn* er fantastisk! takk for at du introduserte oss!" xD

Endret av Lousina-Mallett
Skrevet
Den 27/06/2016 at 20.30, Annie-T skrev:

Skulle logge inn på origin for noen timer siden, og da fikk jeg bare opp feil passord så gikk innpå e-mailen min og da hadde jeg fått e-post fra origin " Passordet på Origin-kontoen din ble nylig tilbakestilt, etter at en vanlig systemanalyse indikerte at brukernavnet og passordet ditt kan ha blitt utsatt for mistenkelig aktivitet. Vi har i øyeblikket ingen grunn til å tro at den mistenkelige aktiviteten er et resultat av uautorisert tilgang til EAs database. I stedet kan slik aktivitet være relatert til phishing, bruk av svake passord, pålogging fra delte tilkoblinger eller til og med bruk av samme passord på flere nettsteder. Vi beklager eventuelle ulemper dette kan føre til for deg, og håper du skjønner at vi gjør dette for å beskytte dine personlige data. 
"  Fikk en link for å tilbakestille passordet, men fungerer ikke. Noen tips?

Synes du burde gå inn på origin sine sider, eller origin selv og be om å få tilsendt en ny epost med ny link til å tilbakestille passord.

Man burde aldri klikke på linker om å bytte passord som man får på mail med mindre man har "bestilt" det selv og er klar over at det kommer. Hvis feks den mailen skulle vært fake så åpner den opp en side som ser identisk ut med origin men istedet lagrer de informasjonen du skriver inn, inkl nytt passord. Kanskje du allerede vet det men tenkte jeg bare skulle si :)

Synes det virker litt rart at det står "eller til og med bruk av samme passord på flere nettsider". Hvordan skulle EA/Origin liksom vite det?

Skrevet
5 timer siden, MXB skrev:

Synes du burde gå inn på origin sine sider, eller origin selv og be om å få tilsendt en ny epost med ny link til å tilbakestille passord.

Man burde aldri klikke på linker om å bytte passord som man får på mail med mindre man har "bestilt" det selv og er klar over at det kommer. Hvis feks den mailen skulle vært fake så åpner den opp en side som ser identisk ut med origin men istedet lagrer de informasjonen du skriver inn, inkl nytt passord. Kanskje du allerede vet det men tenkte jeg bare skulle si :)

Synes det virker litt rart at det står "eller til og med bruk av samme passord på flere nettsider". Hvordan skulle EA/Origin liksom vite det?

Takk for svar! Fikk ordnet det heldigvis.
Linken fungerte jo ikke. Så jeg ba om en ny en, og da ordna det seg :)

Skrevet
Jeg kjøpte Sims4 til onkelbarnet mitt, under den tanken at det er noe hun vil like, og det er fascinerende å observere hvor mye hun faktisk liker det.

Jeg blir nesten skremt! Og spesielt i forhold til min tanke at dette er en kvinnegreie. Men kanskje jeg ikke burde bli skremt av tanken at det er forskjell på menn og kvinner?
Skrevet

Haha, er da plenty av menn som spiller sims og... Flere av de beste custom content creators til sims 3 er menn. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet noe om den nye utvidelsespakka? Nå er det lenge siden det kom noe nytt på den fronten, og det har jo kun vært game og stash packs...

Anonymkode: 88424...756

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet noe om den nye utvidelsespakka? Nå er det lenge siden det kom noe nytt på den fronten, og det har jo kun vært game og stash packs...

Frem til nå har det vel vært to stuffpakker - game pack - to stuffpakker - utvidelsespakke - to stuffpakker, osv. Mener å huske at en ny stuffpakke har blitt lekket og kommer i løpet av sommeren, så jeg tipper at en ny utvidelsespakke blir annonsert etter det og sluppet i løpet av høsten.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kragebein skrev:

Frem til nå har det vel vært to stuffpakker - game pack - to stuffpakker - utvidelsespakke - to stuffpakker, osv. Mener å huske at en ny stuffpakke har blitt lekket og kommer i løpet av sommeren, så jeg tipper at en ny utvidelsespakke blir annonsert etter det og sluppet i løpet av høsten.

Siden stuff-packen som kom nå (i sommer) er for barn, så antar jeg at det er den lekkede stuffpacken? Eller kommer den enda en i sommer? Jeg er så spent på hva den nye utvidelsespakken handler om.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden stuff-packen som kom nå (i sommer) er for barn, så antar jeg at det er den lekkede stuffpacken? Eller kommer den enda en i sommer?

Det er noen rykter på Sims Community om at det kommer enda en stæsjpakke med navnet "Backyard stuff". Høres jo ... interessant ut :rolleyes:

Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Det er noen rykter på Sims Community om at det kommer enda en stæsjpakke med navnet "Backyard stuff". Høres jo ... interessant ut :rolleyes:

Hahah really? Nå må de slutte å kødde og gi oss noe mer givende.. Det har da vært to stæsjpakker til nå som handler om hageting (romantisk hagestæsj og vidunderlig veranda) .......... :klaske:

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hahah really? Nå må de slutte å kødde og gi oss noe mer givende.. Det har da vært to stæsjpakker til nå som handler om hageting (romantisk hagestæsj og vidunderlig veranda) .......... :klaske:

Mange spekulerer og håper på ting som uteleker rettet mot barn, drivhus (med mer planteutstyr) og mer utstyr til bassenget som sklier o.l. Menneh hvis dette ryktet er seriøst har jeg litt dårlig tro på den stæsjpakken ja. På tide at de kommer med en skikkelig imponerende expansion pack nå! Vi har fått nok stæsj for ei stund.

Skrevet

Jeg vil gjerne prøve å laste ned noe til sims 4 fra thesimsresource, slik som jeg pleide å gjøre med sims 3. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får den nedlasta tingen inn i selve spillet nå som jeg bruker både Windows 10 og Origin, som jeg ikke brukte tidligere. Før lastet det inn til spiller automatisk, mens nå skjønner jeg så og si ingenting. Noen som har prøvd det samme via Windows 10? Takk for råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...