Chiyo Skrevet 8. juni 2016 #3541 Del Skrevet 8. juni 2016 ARgh! Jeg er lei restauranten min! Jeg kan jo ikke få tak i personer som har erfaring! Kokken er ikke en god kokk og kundene venter flere timer på maten enda jeg har bedt kokken om å lage mat fortere. Tror jeg sparker han og prøver en annen. Det var ikke så lett å drive restaurant altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. juni 2016 #3542 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg hørte man ikke kan drive den som famileresturant, da er det ikke morsomt lengre. Datteren min har 10 i kokegreia og i gorumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 9. juni 2016 #3543 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg syns faktisk pakken er veldig bra, jeg koser meg når jeg spiller nå, og det har jeg ikke opplevd så mye med the sims 4. Det er gøy å drive restaurant, men også gøy å dra på date på restaurant og de nye handlingene som følger med. For meg er dette den første pakken som virkelig er verdt pengene innertier! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. juni 2016 #3544 Del Skrevet 13. juni 2016 Noen som har problemet etter den nye oppdateringen? Tre ting jeg har hatt problem med. 1) Selge planter som jeg har høstet. Lenge fikk jeg ikke selge romvesen plantene mine (og det er de som tjener mest), men nå går det... MEN jeg får ikke solgt bjørnebær. Jeg kan bare spise de eller så de. 2) Når lege simmen min skal undersøke pasienter forsvinner de fra legebenken HVER gang jeg har gjort en undersøkelse. Altså må jeg gjøre en undersøkelse, og be dem sitte seg ned igjen for å gjøre en ny undersøkelse. Det gjør det litt vanskelig fordi de viser ikke symptomer like ofte om de ikke sitter der de er. 3) Mange av mine simmer som var unge voksne har blitt voksne aaaaalt for fort. Jeg har nettopp gjort en sim til ung voksen, slik at hun kunne gifte seg med en annen, og nå har hun bursdag bare noen dager etter på. Det må være noe galt med spillet fordi det gjør mange simmer eldre når det ikke er deres tid. Noe de har til felles er at de er gravide. Så jeg lurer på om spillet gjør gravide kvinner eldre på grunn av en feil. Veldig frustrerende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie-T Skrevet 16. juni 2016 #3545 Del Skrevet 16. juni 2016 Den 13.6.2016 at 22.21, Chiyo skrev: Noen som har problemet etter den nye oppdateringen? Tre ting jeg har hatt problem med. 1) Selge planter som jeg har høstet. Lenge fikk jeg ikke selge romvesen plantene mine (og det er de som tjener mest), men nå går det... MEN jeg får ikke solgt bjørnebær. Jeg kan bare spise de eller så de. 2) Når lege simmen min skal undersøke pasienter forsvinner de fra legebenken HVER gang jeg har gjort en undersøkelse. Altså må jeg gjøre en undersøkelse, og be dem sitte seg ned igjen for å gjøre en ny undersøkelse. Det gjør det litt vanskelig fordi de viser ikke symptomer like ofte om de ikke sitter der de er. 3) Mange av mine simmer som var unge voksne har blitt voksne aaaaalt for fort. Jeg har nettopp gjort en sim til ung voksen, slik at hun kunne gifte seg med en annen, og nå har hun bursdag bare noen dager etter på. Det må være noe galt med spillet fordi det gjør mange simmer eldre når det ikke er deres tid. Noe de har til felles er at de er gravide. Så jeg lurer på om spillet gjør gravide kvinner eldre på grunn av en feil. Veldig frustrerende! Når simmene mine blir gravide så står det at de blir voksne rett etter graviditeten men når de har fått ungen er det tilbake til normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 17. juni 2016 #3546 Del Skrevet 17. juni 2016 Den 13. juni 2016 at 22.21, Chiyo skrev: Noen som har problemet etter den nye oppdateringen? Tre ting jeg har hatt problem med. 1) Selge planter som jeg har høstet. Lenge fikk jeg ikke selge romvesen plantene mine (og det er de som tjener mest), men nå går det... MEN jeg får ikke solgt bjørnebær. Jeg kan bare spise de eller så de. 2) Når lege simmen min skal undersøke pasienter forsvinner de fra legebenken HVER gang jeg har gjort en undersøkelse. Altså må jeg gjøre en undersøkelse, og be dem sitte seg ned igjen for å gjøre en ny undersøkelse. Det gjør det litt vanskelig fordi de viser ikke symptomer like ofte om de ikke sitter der de er. 3) Mange av mine simmer som var unge voksne har blitt voksne aaaaalt for fort. Jeg har nettopp gjort en sim til ung voksen, slik at hun kunne gifte seg med en annen, og nå har hun bursdag bare noen dager etter på. Det må være noe galt med spillet fordi det gjør mange simmer eldre når det ikke er deres tid. Noe de har til felles er at de er gravide. Så jeg lurer på om spillet gjør gravide kvinner eldre på grunn av en feil. Veldig frustrerende! Jeg har hatt et problem med å øke størrelsen på ting (før oppdateringen trykket man på å, så ble ting større). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. juni 2016 #3547 Del Skrevet 17. juni 2016 Nååå, hva syns folk om den nye restaurant pakken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. juni 2016 #3548 Del Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, Sitronmelis skrev: Nååå, hva syns folk om den nye restaurant pakken?? Helt grei og jeg ble veldig begeistret til å begynne med. Men etter noen få timers spilling der jeg har laget noen restauranter og tatt simmen min med på restaurant, så forsvant mye av spillelysten. Men sånn tror jeg faktisk alltid det kommer til å være med Sims 4 for min del, uansett om de kommer med både biler, toddlers, årstider, reiseliv, overnaturlig og kjæledyr. Rett og slett fordi spillet i seg selv er like kjedelig og begrenset som en pose Duplo. Restaurantpakken var slett ikke verst, faktisk en av de bedre i mine øyne. I tillegg til det spillmessige synes jeg også det var en god del fint innhold i pakka, spesielt innen interiør. Veldig fine planter! Men jeg savner muligheten til å drive familiebusiness der man kan trene opp simmene og la dem drive restaurant sammen. Ikke det, jeg hadde nok uansett gått lei av det også etter en viss tid. Arh, jeg skulle ønske jeg kunne bygd TS4-hus og laget TS4-simmer i en TS3-verden med TS3-farge/mønstervalg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. juni 2016 #3549 Del Skrevet 17. juni 2016 3 timer siden, Kraula skrev: Jeg har hatt et problem med å øke størrelsen på ting (før oppdateringen trykket man på å, så ble ting større). Jeg visste ikke at det gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 18. juni 2016 #3550 Del Skrevet 18. juni 2016 14 timer siden, Chiyo skrev: Jeg visste ikke at det gikk... Er ikke så lenge siden jeg fant det ut selv! Fant det ut omtrent samtidig som jeg fant ut den frie plasseringen (når man holder inne alt-knappen). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. juni 2016 #3551 Del Skrevet 19. juni 2016 Den 17.6.2016 at 18.58, Chiyo skrev: Jeg visste ikke at det gikk... Den 18.6.2016 at 9.01, Kraula skrev: Er ikke så lenge siden jeg fant det ut selv! Fant det ut omtrent samtidig som jeg fant ut den frie plasseringen (når man holder inne alt-knappen). Da har jeg lært to nye ting i dag! Har alltid lurt på det der med å gjøre ting større men trodde man måtte ha en mod eller bruke juksekode for å få det til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. juni 2016 #3552 Del Skrevet 19. juni 2016 Visste dere at simmer av samme kjønn kan gjøre hverandre gravide? Man kan ordne det inne i simskaperen Fant det ut her om dagen! Vet ikke om det er noe nytt? Aldri hørt om det jeg men Viser hvordan i videon under hvis noen lurer på hvordan man gjør det video-1465417260.mp4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 19. juni 2016 #3553 Del Skrevet 19. juni 2016 3 timer siden, Ardwinna skrev: Da har jeg lært to nye ting i dag! Har alltid lurt på det der med å gjøre ting større men trodde man måtte ha en mod eller bruke juksekode for å få det til. Den greia for å få ting større funker likevel, winning! Den er ganske handy. Jeg har blitt skikkelig hekta på å lage hus for tiden, dekorere ute og sånn. Spesielt steiner og lignende har vært helt topp å få større, og å få plassert aaaaaakkurat hvor man vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. juni 2016 #3554 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Sitronmelis skrev: Visste dere at simmer av samme kjønn kan gjøre hverandre gravide? Man kan ordne det inne i simskaperen Fant det ut her om dagen! Vet ikke om det er noe nytt? Aldri hørt om det jeg men Viser hvordan i videon under hvis noen lurer på hvordan man gjør det video-1465417260.mp4 Det kom med den siste oppdateringen sammen med muligheten til å velge klær og hår på tvers av kjønn Tror jeg må pare noen simmer snart Kanskje gjøre en sånn "fra stygg til pen"-legacy. Det har jeg aldri gjort i sims 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. juni 2016 #3555 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Det kom med den siste oppdateringen sammen med muligheten til å velge klær og hår på tvers av kjønn Tror jeg må pare noen simmer snart Kanskje gjøre en sånn "fra stygg til pen"-legacy. Det har jeg aldri gjort i sims 4. Åjaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3556 Del Skrevet 20. juni 2016 Noen som har opplevd dette? Med en gang jeg begynner å spille sims4 på macbook air så hører jeg at vifta går for fullt. Det samme skjer ikke når jeg spiller sims2. Er dette farlig? Takk! Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. juni 2016 #3557 Del Skrevet 20. juni 2016 Det er fordi sims 4 er et mer krevende spill enn sims 2, antagelig. Farlig er det hvertfall ikke. Men du kan prøve å sette ned grafikken og se om det hjelper så ikke vifta sliter seg unødvendig mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3558 Del Skrevet 20. juni 2016 1 time siden, Auri skrev: Det er fordi sims 4 er et mer krevende spill enn sims 2, antagelig. Farlig er det hvertfall ikke. Men du kan prøve å sette ned grafikken og se om det hjelper så ikke vifta sliter seg unødvendig mye. Takk! :-) Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. juni 2016 #3559 Del Skrevet 21. juni 2016 Synes at stygg til pen challenge i sims 4 var alfor lett,hehe. Pene gener dominerer visst i sims4 Er mer utfordende i sims 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. juni 2016 #3560 Del Skrevet 21. juni 2016 7 timer siden, Shinigami skrev: Synes at stygg til pen challenge i sims 4 var alfor lett,hehe. Pene gener dominerer visst i sims4 Er mer utfordende i sims 3. Æsj Tror jeg må prøve likevel. Fordi jeg kjeder meg og har litt TS4-abstinens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå