SiMa Skrevet 22. juli 2015 #2761 Del Skrevet 22. juli 2015 Kan ikke simmene lenger bygge opp ferdigheter ved å lese bøker? Jeg fikk simmen min til å lese en bok om urtebrygging uten at hun fikk bedre ferdigheter. Det virker litt merkelig når de kan få ferdigheter i f.eks. fiske ved å snakke med andre (som kan mer enn dem). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #2762 Del Skrevet 22. juli 2015 Når kommer toddlers??? Herregud, det har gått vanvittig lang tid..... ;-) Kjøper ingen tilleggspakker før det har kommet på plass. Anonymous poster hash: 7f9f6...e36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 23. juli 2015 #2763 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Hvor kan jeg finne insekter? Må jeg sende simmene på ferie, eller kan de finnes i nærheten av der de bor? Kan insekter avles, eller må jeg ut og lete etter dem? Og hva med de nye sunne oppskriftene som skulle komme med spapakken? Hittil har jeg bare fått en, men til gjengjeld blir de veldig fornøyd når de spiser den.Insekter må du på ferie for å finne ja:-) Du finner noen ved campingen, andre typer finner du i den dype skogen og noen hos hermitten. Endret 23. juli 2015 av Nettejea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 23. juli 2015 #2764 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg lastet ned spapakken i går, men jeg finner ingen spa?! Har fått klær og møbler osv, men ingen spa.. Må jeg bygge selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2765 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg lastet ned spapakken i går, men jeg finner ingen spa?! Har fått klær og møbler osv, men ingen spa.. Må jeg bygge selv? Har du sjekket galleriet? Anonymous poster hash: 6fa32...8bb Anonymous poster hash: 6fa32...8bb Anonymous poster hash: 6fa32...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 23. juli 2015 #2766 Del Skrevet 23. juli 2015 Har du sjekket galleriet? Anonymous poster hash: 6fa32...8bb Anonymous poster hash: 6fa32...8bb Anonymous poster hash: 6fa32...8bb nei, men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 23. juli 2015 #2767 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Kan man jukse seg oppover karrieren? Jeg spilte med to simmer, en som var sykepleier og en som var politiman for en stund siden. Nå har jeg laget to nye simmer som jeg vil spille med, og jeg vil de skal komme på samme karrierenivå som de andre jeg spilte med, for orker ikke begynne heelt på nytt igjen Finnes det juksekode på det?? Endret 23. juli 2015 av Sitronmelis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2768 Del Skrevet 23. juli 2015 Er neste stæsjpakke "Cool kitchen stuff"? Hvis det er tilfelle lurer jeg veldig på hvordan det blir. Det kan bli veldig bra eller gørrkjedelig. Anonymous poster hash: 844e8...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #2769 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg lastet ned spapakken i går, men jeg finner ingen spa?! Har fått klær og møbler osv, men ingen spa.. Må jeg bygge selv? Det ligger tre ferdige i galleriet og så må du selv plassere det du vil ha i byen. Anonymous poster hash: 844e8...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 23. juli 2015 #2770 Del Skrevet 23. juli 2015 Etter å bare ha fått tvillinger i en evighet nå, har jeg endelig fått én baby! Det føles som jeg har fanget en enhjørning eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 23. juli 2015 #2771 Del Skrevet 23. juli 2015 Kan man jukse seg oppover karrieren? Jeg spilte med to simmer, en som var sykepleier og en som var politiman for en stund siden. Nå har jeg laget to nye simmer som jeg vil spille med, og jeg vil de skal komme på samme karrierenivå som de andre jeg spilte med, for orker ikke begynne heelt på nytt igjen Finnes det juksekode på det?? Her har du koden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 23. juli 2015 #2772 Del Skrevet 23. juli 2015 Her har du koden Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 23. juli 2015 #2773 Del Skrevet 23. juli 2015 Her har du koden Hmm, får ikke til. Hva skal jeg skrive inn på navnet til karrieren? Har prøvd medical intern osv, men får ikke til jeg :S skjer ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 23. juli 2015 #2774 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Hmm, får ikke til. Hva skal jeg skrive inn på navnet til karrieren? Har prøvd medical intern osv, men får ikke til jeg :S skjer ingenting Doctor skriver du inn Trur du skal skrive inn navnet flere ganger, så fremt det ikke står 1. 2, 3 osv bak. Irriterende at vi må bruke de engelske ordene. For kodene er jo i selve spillet, og ikke etter språk liksom. Fant den videoen som funket for meg! Du kan skrive inn hele koden på et dokument, eller bare her på KG (og slette den etterpå), kopier og lim, også bruker du bare CTRL + V inne i spillet, så slipper du å skrive den inn heeele tiden. Om du vil maks ut hele spillet, altså kom deg til topps så skriver du den inn 10 ganger. Du kan også kopiere den under og skriv inn Doctor "manuelt". Endret 23. juli 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 24. juli 2015 #2775 Del Skrevet 24. juli 2015 Insekter må du på ferie for å finne ja:-) Du finner noen ved campingen, andre typer finner du i den dype skogen og noen hos hermitten. Er det en hermitt? Hvor finner jeg han? Nå blir det ferie på urtesamleren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 24. juli 2015 #2776 Del Skrevet 24. juli 2015 Er det en hermitt? Hvor finner jeg han? Nå blir det ferie på urtesamleren min. Man reiser på ferie og Ved campingen der man sover kan man dra videre til den dype skogen, og der finnes det en hemmelig vei til hermitten. Kos deg med urtesamlingen :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. juli 2015 #2777 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg har ikke greid å finne noen av de hemmelige områdene enda jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #2778 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg har ikke greid å finne noen av de hemmelige områdene enda jeg Noe av det krever level 10 i ulike ferdigheter, for å komme seg inn. Man finner veldig fine steder Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 24. juli 2015 #2779 Del Skrevet 24. juli 2015 Doctor skriver du inn Trur du skal skrive inn navnet flere ganger, så fremt det ikke står 1. 2, 3 osv bak. Irriterende at vi må bruke de engelske ordene. For kodene er jo i selve spillet, og ikke etter språk liksom. Fant den videoen som funket for meg! Du kan skrive inn hele koden på et dokument, eller bare her på KG (og slette den etterpå), kopier og lim, også bruker du bare CTRL + V inne i spillet, så slipper du å skrive den inn heeele tiden. Om du vil maks ut hele spillet, altså kom deg til topps så skriver du den inn 10 ganger. Du kan også kopiere den under og skriv inn Doctor "manuelt". Takk Fant det ut Jeg skrev det jo inn på feil sim, så ikke rart det ikke funka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 24. juli 2015 #2780 Del Skrevet 24. juli 2015 Noe av det krever level 10 i ulike ferdigheter, for å komme seg inn. Man finner veldig fine steder Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 Er det flere hemmelige steder? Jeg visste bare om det magiske treet fra før. (Og nå har jeg funnet den hemmelige skogen.) Hvilke andre er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå