Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man se verden ut fra simens øyne? Finner ikke ut av det.

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man se verden ut fra simens øyne? Finner ikke ut av det.

Anonymkode: c0e80...572

Du må trykke in shift + tab + enter. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må trykke in shift + tab + enter. 

Anonymkode: 10047...8d0

Nei, du visst bare trykke shit + tab. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du visst bare trykke shit + tab. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

Takk!! Det var ikke noe særlig syns jeg, ble skikkelig sjøsyk 😅

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2018 den 13.06, AnonymBruker skrev:

ah så dumt :( Men er det kun når du spiller at den bråker? fordi de sier jo at mac er vifteløse og ikke skal bråke?

ønsker gjerne flere erfaringer angående sims og mac. Kan jo også hende at de macene som er nyere modell har bedre ram, gb, minne og alt det der jeg ikke har greie på..

Anonymkode: e48db...651

Det er vel bare de nyeste Macbookene som er vifteløse. Resten har vifte. 

Jeg hadde en Macbook pro 15" (2011-modell) som jeg spilte sims 3 og sims 4 på. Dessverre så fungerer ikke den lenger, og jeg tror nok at sims-spillinga (med mange tilleggspakker) var med på å slite den ut fortere enn nødvendig.. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd noe rart med simmen min. To av tre simmer var på tur til en felleseiendom, mens en sim var på jobb. Da de to simmene som var på tur kom til hjemtomten er simmen hjemme fra jobb, men det står fremdeles at han er på jobb. Prøvd å tilbakestille simmen og reparere spillet i origin, men det står fremdeles at han er på jobb. Nå skulle han på jobb igjen, så jeg tenkte det ville løse seg, men jeg får ikke sendt han på jobb. Noen tips? 😕

Edit: Fant ut av det :)

Endret av PantheraUnica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har endelig fått tid til å spille litt etter eksamen, så jeg har startet på en ny legacy, og jeg er så fornøyd med hun førstefødte. Hun ble nettopp voksen, og allerede har hun mange traits. 

20181219_003638.thumb.jpg.1eedbf6ebe9fb122bf3c098b4ee621af.jpg

Spent på hvor mange hun har når hun er gammel! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker The Sims, og skulle ønske de kunne lage et sims spill som faktisk går an å spille. Alle spillene har vært fulle av bugs, og the sims 4 er intet unntak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, male32 skrev:

Liker The Sims, og skulle ønske de kunne lage et sims spill som faktisk går an å spille. Alle spillene har vært fulle av bugs, og the sims 4 er intet unntak.

Bugs kan jeg egentlig leve med. Jeg skulle bare ønske at PCen min taklet å kjøre Sims 3, og at jeg ikke går lei av 4 etter bare en liten stund. Det er så mange pakker men når du har gjort det som kan gjøres så er du liksom ferdig. Den følelsen hadde jeg ikke med 3.

Anonymkode: a15cc...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd 100 Babies Challenge? Det virker litt vanskelig å få 100 babier med én sim! 😮 Hvis man følger alle reglene så blir det i alle fall en skikkelig utfordring! 😅

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/793168/the-official-the-sims-4-100-baby-challenge-updated-on-nov-24-2018

 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe en tilleggspakke, men klarer ikke bestemme meg! Har bare «på jobben» fra før. Jeg synes den med dyr er kjedelig 😛 

Hvilken pakke liker dere best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2018 den 11.53, Chiyo skrev:

Noen som har prøvd 100 Babies Challenge? Det virker litt vanskelig å få 100 babier med én sim! 😮 Hvis man følger alle reglene så blir det i alle fall en skikkelig utfordring! 😅

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/793168/the-official-the-sims-4-100-baby-challenge-updated-on-nov-24-2018

 

Har prøvd og synes det er gøy! Blir lei før jeg har klart å fullføre da 🙈 Tror det er sånn at du spiller videre med den eldste datteren når simmen har blitt gammel, hvis du ikke har nådd 100?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tweet skrev:

Har tenkt å kjøpe en tilleggspakke, men klarer ikke bestemme meg! Har bare «på jobben» fra før. Jeg synes den med dyr er kjedelig 😛 

Hvilken pakke liker dere best?

Get Famous er ganske bra. :) Ellers liker jeg Byliv. Jeg liker muligheten til å bo i en leilighet og ha fellestomter i byen man kan dra til, og festivaler man kan bli med på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.12.2018 den 20.23, Chiyo skrev:

Get Famous er ganske bra. :) Ellers liker jeg Byliv. Jeg liker muligheten til å bo i en leilighet og ha fellestomter i byen man kan dra til, og festivaler man kan bli med på. 

Enig, Byliv er kjempeartig og Get Famous er veldig lovende, ikke rukket å spille så mye enda 🙂 litt skuffet over Hollywood-verden (husker ikke navnet) pga litt lite tomter og hus, så hvis man er opptatt av en bedre by syns jeg Gøy med gjengen er et bedre valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisa87 skrev:

Enig, Byliv er kjempeartig og Get Famous er veldig lovende, ikke rukket å spille så mye enda 🙂 litt skuffet over Hollywood-verden (husker ikke navnet) pga litt lite tomter og hus, så hvis man er opptatt av en bedre by syns jeg Gøy med gjengen er et bedre valg.

Gøy med gjengen er ganske bra, fordi man kan lettere bli kjent med de simmene man vil bli kjent med. :) Dessuten kan man bygge ferdigheter lettere i grupper hvis man kjøper sånne "rewards" med gruppepoeng. 😄 Bra måte å bli flinkere på noe uten å jukse.

(Chiyo pleier å jukse... 😮)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller jungeleventyr nå, og simmen min får stadig tilsendt gjenstander i posten hun skal vurdere. Men hvor legger disse gjenstandene seg? Hvis de legger seg i hennes utstyrsliste, så klarer jeg ikke å skille ut hvilke som er tilsendt, for der ligger mange "skatter" hun har samlet selv og ikke fått sett på ennå. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, blomstre skrev:

Jeg spiller jungeleventyr nå, og simmen min får stadig tilsendt gjenstander i posten hun skal vurdere. Men hvor legger disse gjenstandene seg? Hvis de legger seg i hennes utstyrsliste, så klarer jeg ikke å skille ut hvilke som er tilsendt, for der ligger mange "skatter" hun har samlet selv og ikke fått sett på ennå. Noen som vet?

Har ikke spillet med meg nå, men går det ikke an å se om du holder musen over tingene? Jeg ville i alle fall gjort det, fordi når du sender de tilbake, så får du masse penger! 😄 
Sjekk en gjenstand og klikk på det, hvis det står "send tilbake" eller noe sånt, så er det jo den. Men det må da kunne være mulig å vite hvilken gjenstand det er før man sjekker den. :P 
Min sim fikk i alle fall en ganske god ekstra inntekt ved å sjekke slike gjenstander fra posten. Selv om gjenstanden ikke er ekte, så får man godt betalt. 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset 🙂 Når jeg ser på tingene i utstyrslista, eller i lista over ting jeg kan undersøke på bordet, så står det at det er simmen min som er oppdager på alle tingene, så jeg slo det litt fra meg. På tingene jeg er ferdig med å verifisere er det ingen alternativ om å sende tilbake. Jeg får forske videre senere, må visst melde meg på den virkelige verdenen noen timer 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folk om Get Famous? (Bruker engelske navn for spiller på engelsk). Har avholdt meg fra å kjøpe, ikke fordi jeg ikke har råd eller ikke er interessert, men har generelt vært så skuffet av Sims 4 pakkene at jeg ikke vil sløse mer penger på enda en jeg risikerer å ikke like. 

Har alle utvidelsespakkene utenom den nyeste og ANGRER SÅRT på at jeg kjøpte Get to Work f.eks. Er ikke særlig begeistret over Get Together heller. Elsker City Living, mens Seasons er helt ok til tross for at den er veldig teit noen ganger. Cats and Dogs skuffet meg selv om jeg elsker dyr fordi jeg ville ha noe lignende som Sims 3 pets og de er ganske irriterende på mitt spill (bare meg?). Sånn spesielt kattene blir alltid fult av bugs! Om jeg ikke følger med de konstant så bare forsvinner de og jeg kan ikke få de tilbake. Da mener jeg, ikonet deres står fremme men når jeg klikker på de for å se de så skjer ingenting. Roper simmene på katten, dukker den aldri opp, selv om spillet regner katten som hjemme.

Uansett, har vært veldig skuffet av utvidelsespakkene. Må derfor være bestemt med den nyeste da jeg deler gamig pc med typen og vil jo ikke ta alt for mye plass (grunnet min egen pc ikke takler sims lenger). 

Er fortsatt veldig glad i Sims 3 så er sikkert derfor jeg sliter med å like Sims 4 like mye. For meg er det så kjedelig uten åpen verden og fargehjulet på møbler/klær/hår! 

Men må helt ærlig si at grafikken er så mye penere på sims 4, er bare selve spillet jeg finner fort «tomt». Flere som føler det sånn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk get famous er en av de bedre pakkene, jeg syns det er veldig artig. Og jeg trodde faktisk ikke at jeg kom til å like den noe særlig.

Han her har veldig ærlige reviews, og jeg er stort sett enig med han. Ikke kjøpt og betalt av EA sånn som Deligracy og sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...