Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. februar 2018 #4981 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #4982 Del Skrevet 8. februar 2018 18 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Prøver å spille nå. Men det er å irriterende! Skal ha et bakeri. Men du trenger ingredienser for å lage det meste. Hvem i huleste har tid til å finne, plante og høste absolutt alle ingrediensene?! Finner ingen juksekoder for å få alle ingrediensene. Buydebug har de ikke lengre!! Sykt irriterende Har du forsøkt å brukte testingcheats true og bb.ignoregameplayunlocksentitlement ? Deretter går du inn i kjøpemodus og søker på f.eks. eple. Hos meg kommer da "absolutt alt" opp så du må nok scrolle en del. Planter til innhøsting, matvarer, alt kommer opp. Litt dårlig forklart Anonymkode: 0b78b...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. februar 2018 #4983 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.2.2018 den 16.00): Har du forsøkt å brukte testingcheats true og bb.ignoregameplayunlocksentitlement ? Deretter går du inn i kjøpemodus og søker på f.eks. eple. Hos meg kommer da "absolutt alt" opp så du må nok scrolle en del. Planter til innhøsting, matvarer, alt kommer opp. Litt dårlig forklart Anonymkode: 0b78b...404 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 12. februar 2018 #4984 Del Skrevet 12. februar 2018 På 14.1.2018 den 18.51, Chiyo skrev: Dragefrukter er bra, men romplantene er verdt mest. Jeg poder de oransje kulene, UFO frukter og pennesplittfrukter på tomatbusk, og da kan jeg høste i alle fall en gang i døgnet og tjene mucho monitos. Snakk om flere tusen per fruk type. Hvis det er Amerikansk blåbær du mangler... hmm.... Har du drept planter i Granite Falls som ikke har vokst tilbake? Kan det være at du bare ikke har kunnet gjenkjent dem? Hva om du gir deg selv fullt urtesamler ferdighet? Det skal da gå an å finne dem. Jeg fant tilfeldigvis den siste planten akkurat nå. Ikke rart jeg ikke fant den når der hvor den egentlig skal stå stod det ildblad og gråbæret står på en ny plass. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. februar 2018 #4985 Del Skrevet 14. februar 2018 Nja, vet nå ikke helt... Føler at denne pakken er som andre pakker i Sims4; forenklede og kjedeligere utgaver av pakker i tidligere sims-spill. Mistenker at denne knapt når TS3 World Adventures opp til anklene. Men er nok nysgjerrig nok til å kjøpe den, dammit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 14. februar 2018 #4986 Del Skrevet 14. februar 2018 Er det noen som kan si meg navnet på de resterende jeg ikke har funnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. februar 2018 #4987 Del Skrevet 14. februar 2018 6 minutter siden, Nettejea skrev: Er det noen som kan si meg navnet på de resterende jeg ikke har funnet? Den øverste tror jeg er bonsaiknopper. Den kan podest med å blande jordbær og tusenfryd. Midten til venstre er vekstfrukt. Jeg vet ikke hvor man finner dem ute, jeg kjøpte mine i Granite Falls med Ut i Naturen spillpakken. Nede til venstre er tannblomst som man finner i Sixam. Planten i midten til høyre er ukjent. Jeg aner virkelig ikke, jeg finner den ikke selv. Det er en ny plante som ikke var der før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 14. februar 2018 #4988 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Chiyo skrev: Den øverste tror jeg er bonsaiknopper. Den kan podest med å blande jordbær og tusenfryd. Midten til venstre er vekstfrukt. Jeg vet ikke hvor man finner dem ute, jeg kjøpte mine i Granite Falls med Ut i Naturen spillpakken. Nede til venstre er tannblomst som man finner i Sixam. Planten i midten til høyre er ukjent. Jeg aner virkelig ikke, jeg finner den ikke selv. Det er en ny plante som ikke var der før. Åhh tusen takk!! Jeg har fått bonsaiknopper og tannblomst. Da mangler jeg kun 2. Vekstfrukt sier du? Hmm. Kan ikke skjønne hvor jeg skal finne den står at den er vanlig? Endret 14. februar 2018 av Nettejea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. februar 2018 #4989 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, Nettejea skrev: Åhh tusen takk!! Jeg har fått bonsaiknopper og tannblomst. Da mangler jeg kun 2. Vekstfrukt sier du? Hmm. Kan ikke skjønne hvor jeg skal finne den står at den er vanlig? Den siste er visst forbudt frukt. Tror den var en del av en challenge, men det står her at man kan bruke en kode til å få dem. Da lærte jeg noe nytt også.https://answers.ea.com/t5/Game-Information/Sims-4-Gardening-Collection/td-p/6003378 Vekstfrukt kjøpte jeg i Granite Falls når jeg dro på camping og skulle kjøpe utstyr. Endret 14. februar 2018 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 14. februar 2018 #4990 Del Skrevet 14. februar 2018 11 minutter siden, Chiyo skrev: Den siste er visst forbudt frukt. Tror den var en del av en challenge, men det står her at man kan bruke en kode til å få dem. Da lærte jeg noe nytt også.https://answers.ea.com/t5/Game-Information/Sims-4-Gardening-Collection/td-p/6003378 Vekstfrukt kjøpte jeg i Granite Falls når jeg dro på camping og skulle kjøpe utstyr. Får lete meg frem til den forbudte frukten Tusen hjertelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4991 Del Skrevet 14. februar 2018 8 timer siden, Ardwinna skrev: Nja, vet nå ikke helt... Føler at denne pakken er som andre pakker i Sims4; forenklede og kjedeligere utgaver av pakker i tidligere sims-spill. Mistenker at denne knapt når TS3 World Adventures opp til anklene. Men er nok nysgjerrig nok til å kjøpe den, dammit. Ja det ser litt ut som "ut i naturen".. Liksom litt tomt, meningsløst, og man går lei etter å ha sett stedet. Vet ikke om det er flere steder å oppdage, men kun et tempel er lite. Får heller ikke noe form for kultursjokk, dette kunne jo egentlig ha vært en park i cityliving Anonymkode: 0b78b...404 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. februar 2018 #4992 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg skal kjøpe meg ny PC for den jeg har er utgått på dato Men trenger en som kjører sims 4 bra. Har dere noen anbefalinger? Ikke Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. februar 2018 #4993 Del Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, Sitronmelis skrev: Jeg skal kjøpe meg ny PC for den jeg har er utgått på dato Men trenger en som kjører sims 4 bra. Har dere noen anbefalinger? Ikke Mac. Laptop eller stasjonær? Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. februar 2018 #4994 Del Skrevet 16. februar 2018 3 timer siden, Kragebein skrev: Laptop eller stasjonær? Hva er budsjettet ditt? Laptop ☺ Helst ikke over 6000😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. februar 2018 #4995 Del Skrevet 16. februar 2018 22 minutter siden, Sitronmelis skrev: Laptop ☺ Helst ikke over 6000😂 Du vil kunne spille Sims 4 på denne og få ganske grei FPS med medium settings, men ikke særlig bedre enn det. https://www.komplett.no/product/921406/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/lenovo-v110-15isk-156-hd?offerId=KOMPLETT-310-921406# Hvis du har mulighet til å legge inn en ekstra 500 så vil jeg heller anbefale denne. Begge har lik lagringsplass (SSD, som gir deg blant annet raskere lasteskjermer) og RAM, men denne har en bedre prosessor og skjermkort, som vil gi deg bedre ytelse https://www.komplett.no/product/952797/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/acer-aspire-5-156-fhd-matt?offerId=KOMPLETT-310-952797# 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. februar 2018 #4996 Del Skrevet 16. februar 2018 50 minutter siden, Kragebein skrev: Du vil kunne spille Sims 4 på denne og få ganske grei FPS med medium settings, men ikke særlig bedre enn det. https://www.komplett.no/product/921406/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/lenovo-v110-15isk-156-hd?offerId=KOMPLETT-310-921406# Hvis du har mulighet til å legge inn en ekstra 500 så vil jeg heller anbefale denne. Begge har lik lagringsplass (SSD, som gir deg blant annet raskere lasteskjermer) og RAM, men denne har en bedre prosessor og skjermkort, som vil gi deg bedre ytelse https://www.komplett.no/product/952797/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/acer-aspire-5-156-fhd-matt?offerId=KOMPLETT-310-952797# Takk for tips :D Skal se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 16. februar 2018 #4997 Del Skrevet 16. februar 2018 Hvorfor får simmene min bestandig tvillinger eller trillinger? Har ikke brukt noen juksekoder eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4998 Del Skrevet 17. februar 2018 13 timer siden, Tiramy skrev: Hvorfor får simmene min bestandig tvillinger eller trillinger? Har ikke brukt noen juksekoder eller noe slikt. Ser de på barnetv eller hører på barnemusikk? I sims 3 hvertfall ga det økt sjangse for flerlinger. Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #4999 Del Skrevet 18. februar 2018 Hei! På The Sims 4: Hvordan får jeg lasta ned ting fra for eksempel https://www.thesimsresource.com/ og brukt det på spillet? Jeg har spillet lasta ned i Origin. Skjønner ingenting... Håper det er noen som kan hjelpe meg her :D Anonymkode: c81c7...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5000 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg blir ikke helt venn med Sims 4, og vil gjerne teste Sims 3. Når jeg skal kjøpe inne på Origin - hvor er originalen? Alt jeg finner er stasj og utvidelsespakker, hvor kjøper man the basic, for å spille? Hilse savner CD-rom Anonymkode: 87fc8...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå