Adele Skrevet 15. januar 2018 Forfatter #4961 Del Skrevet 15. januar 2018 På 10.1.2018 den 17.19, Sjokoladerull skrev: Tenkte jeg skulle prøve med på legacy challenge, men finner ingen sider med oversikt over reglene. Simslegacychallenge.com funker ikke. Noen som har tips? Er du med i Norske Simmere? Der er den challengen oversatt til norsk under filer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. januar 2018 Forfatter #4962 Del Skrevet 15. januar 2018 På 14.1.2018 den 23.05, Chiyo skrev: Jeg har lyst på vaskemaskin, men hvis pakken er pricy så gjør jeg som dere andre og venter. Det er en stæsjpakke, så tipper prisen er 89 kr som med de andre Jeg er spent på den. Ja, klesvask er kjedelig i det vanlige liv, men det er sånne ting som gjør spillet litt mer virkelighetsnært. Også er mye av tingene som kommer med så fine! Pluss de fine klærne og hårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4963 Del Skrevet 16. januar 2018 Jeg har tidligere bare spilt Sims 2, men lurer nå på å kjøpe Sims 4. Derfor lurer jeg på om noen kan ramse opp forskjellene mellom disse? Er det stor forskjell på spillopplevelsen? Takk Anonymkode: 62849...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. januar 2018 #4964 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tidligere bare spilt Sims 2, men lurer nå på å kjøpe Sims 4. Derfor lurer jeg på om noen kan ramse opp forskjellene mellom disse? Er det stor forskjell på spillopplevelsen? Takk Anonymkode: 62849...004 Nå er det en stund siden jeg har spilt The Sims 2 da, men ja, det er store forskjeller når det kommer til spillopplevelsen. Jeg kommer på en del i farten. CAS: Man har mye mer frihet til å lage simmer. Du kan få dem til å ligne folk du kjenner. Slik jeg husker The Sims 2 hadde man et utvalg ansikter man kan velge mellom, men i The Sims 4 kan du forme ansiktet og kroppen til simmen din slik du ønsker. Det jeg ikke liker med 4 er at i The Sims 3 kunne man endre alle klær og møbler med å bruke mønster som lå i spillet. Men det tok de bort i det nye spiller. På den annen side kan man i The Sims 4 velge sko og hatter som et eget plagg. Så hatter er ikke en del av hårfrisyren. Byggemodus er tusen ganger bedre. Det er mange som spiller The Sims 4 bare for å bygge hus. Du kan flytte på eller slette rom, noe som betyr at hvis du er misfornøyd med noe kan du bare flytte rundt på ting. Du trenger ikke slette noe. Du kan også laste ned ferdig dekorerte rom og plassere dem i huset ditt. Du bare drar veggene for å justere dem på plass. Verden: Noe jeg ikke liker med The Sims 4 er at man har ikke hele verden åpen slik som i The Sims 3 der man kunne vandre fritt, men sammenlignet med The Sims 2 har man mye mer spillerom. Verden i The Sims 4 er delt opp i "bydeler" så du kan bevege deg fritt innen en viss rekkevidde for tomten du befinner deg på, så selv om du ikke kan vadre fritt i hele verden, så er du ikke låst fast på en tomt. Du kan bevege deg i området rundt. Bonus: Man har også hemmelige tomter i noen av verdene som er litt gøy. Personlighetstrekk: Simmene dine har egne personlighetstrekk som gjør at de passer bedre i lag med noen simmer enn andre, og disse trekkene påvirket også humøret deres, og hvilken jobb de passer best i. Tilleggspakker: Hvis du har På Jobben kan du være med simmen din på jobb om han/hun er lege, forsker eller politi. Har du Livet i Byen kan simmen din jobbe hjemmefra med to av yrkene. Hvis du har Gøy med Gjengen kan du lage vennegrupper som kan dra til fellestomter og henge ilag. Dere kan for eksempel dra på karaokebar, dra på treningsstudio, fiske, drive med hagearbeid, bade, grille, spille musikk osv. Jeg likte også veldig godt pakken Foreldre og Barn fordi da må du passe på å lære barna dine ferdigheter som ansvar, manerer empati osv. Det gjør det litt gøyere å spille med barn, fordi foreldrene deres må passe på dem mer. Man må oppmuntre dem til å gjøre ting, du kan straffe dem for dårlig oppførsel, eller rose dem for ting som de gjør riktig. Disse "ferdighetene" som man bygger påvirker dem som voksne fordi de kan få negative eller positive personlighetstrekk som resultat av oppdragelsen deres. Det er mye som er annerledes. Mye mer enn det jeg har nevnt. Endret 16. januar 2018 av Chiyo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4965 Del Skrevet 16. januar 2018 5 minutter siden, Chiyo skrev: Nå er det en stund siden jeg har spilt The Sims 2 da, men ja, det er store forskjeller når det kommer til spillopplevelsen. Jeg kommer på en del i farten. CAS: Man har mye mer frihet til å lage simmer. Du kan få dem til å ligne folk du kjenner. Slik jeg husker The Sims 2 hadde man et utvalg ansikter man kan velge mellom, men i The Sims 4 kan du forme ansiktet og kroppen til simmen din slik du ønsker. Det jeg ikke liker med 4 er at i The Sims 3 kunne man endre alle klær og møbler med å bruke mønster som lå i spillet. Men det tok de bort i det nye spiller. På den annen side kan man i The Sims 4 velge sko og hatter som et eget plagg. Så hatter er ikke en del av hårfrisyren. Byggemodus er tusen ganger bedre. Det er mange som spiller The Sims 4 bare for å bygge hus. Du kan flytte på eller slette rom, noe som betyr at hvis du er misfornøyd med noe kan du bare flytte rundt på ting. Du trenger ikke slette noe. Du kan også laste ned ferdig dekorerte rom og plassere dem i huset ditt. Du bare drar veggene for å justere dem på plass. Verden: Noe jeg ikke liker med The Sims 4 er at man har ikke hele verden åpen slik som i The Sims 3 der man kunne vandre fritt, men sammenlignet med The Sims 2 har man mye mer spillerom. Verden i The Sims 4 er delt opp i "bydeler" så du kan bevege deg fritt innen en viss rekkevidde for tomten du befinner deg på, så selv om du ikke kan vadre fritt i hele verden, så er du ikke låst fast på en tomt. Du kan bevege deg i området rundt. Bonus: Man har også hemmelige tomter i noen av verdene som er litt gøy. Personlighetstrekk: Simmene dine har egne personlighetstrekk som gjør at de passer bedre i lag med noen simmer enn andre, og disse trekkene påvirket også humøret deres, og hvilken jobb de passer best i. Tilleggspakker: Hvis du har På Jobben kan du være med simmen din på jobb om han/hun er lege, forsker eller politi. Har du Livet i Byen kan simmen din jobbe hjemmefra med to av yrkene. Hvis du har Gøy med Gjengen kan du lage vennegrupper som kan dra til fellestomter og henge ilag. Dere kan for eksempel dra på karaokebar, dra på treningsstudio, fiske, drive med hagearbeid, bade, grille, spille musikk osv. Jeg likte også veldig godt pakken Foreldre og Barn fordi da må du passe på å lære barna dine ferdigheter som ansvar, manerer empati osv. Det gjør det litt gøyere å spille med barn, fordi foreldrene deres må passe på dem mer. Man må oppmuntre dem til å gjøre ting, du kan straffe dem for dårlig oppførsel, eller rose dem for ting som de gjør riktig. Disse "ferdighetene" som man bygger påvirker dem som voksne fordi de kan få negative eller positive personlighetstrekk som resultat av oppdragelsen deres. Det er mye som er annerledes. Mye mer enn det jeg har nevnt. Tusen takk for detaljert svar! Høres ut som det er mye nytt og mer spennende innhold i Sims 4. Anonymkode: 62849...004 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4966 Del Skrevet 16. januar 2018 Men jeg ser jo at man er nødt til å kjøpe de fleste ekstra pakkene, hvis ikke får man jo ikke gjort noe som helst...det blir fort dyrt ja.. Anonymkode: 62849...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. januar 2018 #4967 Del Skrevet 16. januar 2018 Jeg håper virkelig at det hintes om en Game Pack som handler om eksotiske reisemål eller oppdagelsesreiser her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4968 Del Skrevet 17. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg ser jo at man er nødt til å kjøpe de fleste ekstra pakkene, hvis ikke får man jo ikke gjort noe som helst...det blir fort dyrt ja.. Anonymkode: 62849...004 Man kan gjøre ting uten tilleggspakker også. Det er spillere her som ikke kjøper tilleggspakker. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4969 Del Skrevet 17. januar 2018 4 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg håper virkelig at det hintes om en Game Pack som handler om eksotiske reisemål eller oppdagelsesreiser her! Oh my god!!!! 🤩 Jasss! Tror dere det er Reiseliv? Det ligna. Lurer på når vi får vite det. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 18. januar 2018 Forfatter #4970 Del Skrevet 18. januar 2018 På 16.1.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev: Men jeg ser jo at man er nødt til å kjøpe de fleste ekstra pakkene, hvis ikke får man jo ikke gjort noe som helst...det blir fort dyrt ja.. Anonymkode: 62849...004 Vent til salg på Origin. Da kan du spare noen kroner På 17.1.2018 den 0.37, Ardwinna skrev: Jeg håper virkelig at det hintes om en Game Pack som handler om eksotiske reisemål eller oppdagelsesreiser her! Håper den blir noe ala Reisefeber i The Sims 3, bare litt mer spennende og artig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine.aat Skrevet 1. februar 2018 #4971 Del Skrevet 1. februar 2018 Hei. Er det lov å legge ut salg av sin Origin bruker her med noen Sims 4 spill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4972 Del Skrevet 2. februar 2018 Hjelp! Simsen min har plutselig klikket. Når jeg pomer det og kommer til startsiden, så kan jeg bare velge å trykke på playknappen. Som betyr lage ny husstand. Dette skjedde bare plutselig. Jeg ble så frustrert at jeg avinstallerte og så lastet ned igjen, men det skjer fortsatt. Når jeg lager ny hussstand kan jeg spille på den og lagte den, men hvis jeg går ut av spillet for så å starte det på nytt så kommer jeg ikke inn på det igjen. Er desp! Spiller fra Mac hvis det har noe å sk Anonymkode: 1fcab...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4973 Del Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hjelp! Simsen min har plutselig klikket. Når jeg pomer det og kommer til startsiden, så kan jeg bare velge å trykke på playknappen. Som betyr lage ny husstand. Dette skjedde bare plutselig. Jeg ble så frustrert at jeg avinstallerte og så lastet ned igjen, men det skjer fortsatt. Når jeg lager ny hussstand kan jeg spille på den og lagte den, men hvis jeg går ut av spillet for så å starte det på nytt så kommer jeg ikke inn på det igjen. Er desp! Spiller fra Mac hvis det har noe å sk Anonymkode: 1fcab...669 Har du mods installert? Anonymkode: de586...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4974 Del Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du mods installert? Anonymkode: de586...cdc Nei Anonymkode: 1fcab...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 4. februar 2018 #4975 Del Skrevet 4. februar 2018 Det er 50% på alle sims spill i forbindelse med at sims fyller 18 år. Det er dessuten også mange sims-youtubere som spekulerer i at det skal komme en magi pakke til sims i løpet av året, noe de fyrer oppunder her.. Så det blir spennende å følge med på videre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4976 Del Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, bippo skrev: Det er 50% på alle sims spill i forbindelse med at sims fyller 18 år. Det er dessuten også mange sims-youtubere som spekulerer i at det skal komme en magi pakke til sims i løpet av året, noe de fyrer oppunder her.. Så det blir spennende å følge med på videre Håper det er litt som sims 3 supernatural, men bedre gjennomført Hvis det er en liten stuff pakke med flosshatt, tryllestav og korttriks blir jeg mildt sagt skuffet... Anonymkode: 0b78b...404 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. februar 2018 #4977 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. februar 2018 #4978 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Det er ikke tilbud på noe av det jeg ikke har. Håper vi får en magipakke. Har lyst å bli heks som kan trylle, fly på sopelime og lage eliksirer! Endret 6. februar 2018 av Chiyo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fumbles Skrevet 7. februar 2018 #4979 Del Skrevet 7. februar 2018 Hopper på ønsket om en magipakke jeg også. Savner hekser noe sykt (generelt overnaturlige saker). Ser mange andre gjør det også, så forhåpentligvis blir det etter hvert. Vil helst at de fokuserer på å komme med en sesonger/vær lignende pakke først jeg da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. februar 2018 #4980 Del Skrevet 7. februar 2018 Info om neste Game Pack er visstnok lekket! Det offisielle navnet er "Jungle adventure" og det ser ut som at det blir noe lignende som Sims 3 World adventures bare i mindre format, med et hemmelig tempel, samling av artefakter, skumle ting (giftige edderkopper og insekter) og nye opplevelser innen mat og kultur. Håper dette blir bra! https://simsvip.com/2018/02/06/breaking-sims-4-jungle-adventure-next-game-pack/ Tar gjerne også imot litt mer magi i spillet! Det har vært en av mine favoritter i alle Sims-seriene Men som med andre nyheter i Sims 4 så tar jeg alt med stor ro og en hel kopp med salt. Så langt har ikke TS4 imponert. Det har på sitt beste vært grei underholdning og ikke stort mer enn det. Mulig de kan overbevise meg med utforskning av jungel og en magisk pakke, men vi får se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå