Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Spillet mitt driver å kræsjer :-(

Plutselig kommer det opp : the sims 4 stopped working. Close program.

Flere med samme feil? Hva kan være grunnen?

Jeg hadde samme problemet, men oppdaget at jeg ikke fikk kjørt det med riktig grafikkprosessor (den med høy ytelse, fikk bare opp en feilmelding ang nvidia). Sjekk at skjermkortdriverne dine er oppdaterte, og sjekk windows update for om den har noen oppdateringer den vil installere. Og sørg for at spillet ditt ikke har høyere innstillinger enn du har spesfikasjoner som kan takle de. Nå funker alt her, grafikken er helt strøken (har egentlig en monsterkraftig pc) og det krasjer ikke lenger. Husk å restarte pcen etter at du eventuelt har oppdatert drivere/windows update installeringer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg sett min første sims4 død. En random gammel dame jeg krangla med på en bar som plutselig døde. Mange simmer samlet seg rundt og gråt, mens jeg sto å dansa og kunne ikke ha brydd meg mindre xD

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett min første sims4 død. En random gammel dame jeg krangla med på en bar som plutselig døde. Mange simmer samlet seg rundt og gråt, mens jeg sto å dansa og kunne ikke ha brydd meg mindre xD

Det var jo... sært :fnise: Har simmen noen rare personlighetstrekk eller no?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kræsja spillet mitt og det er mange timer siden jeg lagra sist :(

Får bare lagre oftere, tar jo bare noen sekunder nå :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo på 3 også? :P

HVA, også har jeg ikke fått det med meg :dry: Æsj ass. Jaja.

Hei er det noen som vil dele origin-innhold? Jeg skal bare gjøre kontoen min litt mindre personlig, så kan jeg hvertfall legge ut mitt kallenavn :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simmen min er tydeligvis en interessant person. Fikk oppmerksomheten fra alle guttene i baren :biggrin:

ff08sm.png

Haha, stakkars hu som står bak der :P hun med pandahatten ser også litt nedfor ut. Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig for oss med mac....

Litt OT, men jeg har et drømmespill i tankene. Dere vet vel alle av GTA, og hvor detaljert og hvor mange muligheter det er. Du kan hoppe i fallskjerm, dra å spille golf + + +, altså mange aktiviteter. Stooor kart, god grafikk osv. Jeg synes det nesten bare er gøy å ta en bil, kjøre rundt bare for å se. Det hadde vært fantastisk med et lignende sims spill for konsoll. Ps4 og Xbox1 skal vel greie å kjøre et slikt spill uten problemer. Ååå, hvor gøy det hadde vært! Du kunne dra på visninger, kjøpe hus, leiligheter å hytter. Dra til frisør, supermarked og shopping + ++ ..

Kan dette være realiserbart?

Anonymous poster hash: 33564...310

Det hadde vært fantastisk!! Akkurat slik jeg har drømt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å vise simmene sine?
Dette er dama jeg spiller, hun går gravid med sin 3 unge nå. Øynene hennes ser litt smågal ut :fnise:

post-81483-0-50010300-1410035923_thumb.p

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere min sim. Dette skal forestille meg... :P Med min nyfødte sønn. Han blir nok mitt eneste barn! :fnise:

2mg6r9g.png

Gaydrama på kjøkkenet...

33xxxl1.png

Endret av Skyblue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, stakkars hu som står bak der :P hun med pandahatten ser også litt nedfor ut.

Hadde ikke du vært nestor om alle guttene i baren ikke ville snakke med deg? :(

simmen min døde av flauhet :/

What???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?? er det mulig? :sjokkert: hahah

Hvordan får man tvillinger/trillinger tro? eller er det bare tilfeldig? Husker på sims 3 at hvis man hadde mye årnings mens man var gravid eller før man ble gravid så ble det ofte tvillinger... men vet ikke om det stemmer da, kan hende det bare var tilfeldig og :fnise: Any ideas?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? er det mulig? :sjokkert: hahah

Hvordan får man tvillinger/trillinger tro? eller er det bare tilfeldig? Husker på sims 3 at hvis man hadde mye årnings mens man var gravid eller før man ble gravid så ble det ofte tvillinger... men vet ikke om det stemmer da, kan hende det bare var tilfeldig og :fnise: Any ideas?

Fikk tvillinger igår, var helt tilfeldig, gjorde ikke noe ekstra. Dog litt rart at de endte opp med totalt forskjellig hudfarge :ler:

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde min og! Tisset på seg + gikk inn på badet mens datteren satt på do :P Heldigvis hadde jeg lagret rett før nesten, ville ikke at hun skulle dø av noe så teit! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg eller er det umulig å få seg en mann i sims 4? :fnise: Ender enten med at simmen min blir veldig flau og/eller avvist av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det umulig å få seg en mann i sims 4? :fnise: Ender enten med at simmen min blir veldig flau og/eller avvist av en eller annen grunn.

Jeg sliter med akkurat det samme :fnise:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg fikk tvillinger på første forsøk! Hjelp, rene kolikkungene. Gadd ikke dille så mye før jeg gjorde dem til barn. De er tydeligvis toeggede for de har arvet utseendet til hver sin forelder :)

Nå er det definitivt bysselalletid! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrert!! Min unge jente-sim giftet seg med en mann, og bare et par dager etter at han flyttet inn hadde han bursdag og ble GAMMEL?! Ikke var han rik heller, dårlig dømmekraft på den dama

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...