Chiyo Skrevet 4. september 2014 #541 Del Skrevet 4. september 2014 Må lage plass til spillet mitt. Er det noen som vet hvordan jeg kan avinstalere de gamle? Må jeg ha de gamle spillene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. september 2014 #542 Del Skrevet 4. september 2014 Never mind. Googled det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 4. september 2014 #543 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Så rart, jeg har forstått det slik at småbarn (og veldig mye annet) var fjernet permanent og ikke vil inkluderes i fremtiden heller. Det var vel derfor folk var så sure? slik jeg har lest, så har dem ikke vært 100 % klare med dette. De har ikke sagt at det absolutt ikke kommer etterpå, de sa at de "ikke fikk nok tid" til å utvikle disse tingene osv osv. Edit: og det var kun småbarn og basseng som ble fjernet, som fansene reagerte over. Endret 4. september 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. september 2014 #544 Del Skrevet 4. september 2014 Ingentinh i posten håper på at postmannen er litt sen idag, ellers kommer det sikkert imorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 4. september 2014 #545 Del Skrevet 4. september 2014 Skjønner i grunn hvorfor basseng ble fjernet, tomtene i spillet er relativt små. Tror den største er på 30x20. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2014 #546 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg er fascinert! Bygger enda, så vet ikke hvordan den funker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 4. september 2014 #547 Del Skrevet 4. september 2014 jeg skulker forelesning i dag for å spille!^^ bare to timer egentlig da.hva liker du/liker ikke med spillet?Anonymous poster hash: c06eb...55e Det er så mye å ta innover seg at det er vanskelig å si, jeg har jo bare spilt i 7 timer, så det er enda massemasse å utforske. Men så langt liker jeg veldig godt bl.a. at simmene kan gjøre flere ting på en gang - f.eks. snakke, spise og se på TV samtidig, at simmen må ta en graviditetstest for å vite om hun er gravid og at fødselen varer i flere sim-timer, alt som er med på å gjøre spillet mer realistisk er supert. Byggemoduset er kjempeenkelt og gøy å bruke, du kan for eksempel kjøpe allerede innredde rom og bare plassere dem på tomta. Jeg har aldri likt å bygge hus i The Sims fordi det har vært så tungvint, men nå er det kjempegøy! For ikke å snakke om humøret til simmene har jeg allerede blitt stor fan av og det at det påvirker hva simmen har lyst til å gjøre (som at hvis simmen er flau kan det hjelpe å gjemme seg under dyna ei stund ). Kan nok skrive mye mer om saken, men det får holde nå Sålangt er det ikke så mye jeg ikke liker eller som irriterer meg, annet enn den baby-buggen, og den kommer jo ikke alle til å plages med En ting som er litt irriterende er at hvis man står ute eller på en offentlig plass og prater med noen, så kan du banne på at det kommer en eller flere bort og deltar i samtalen. I enkelte tilfeller er det helt greit, men i andre, hvor man bare vil bli kjent med en bestemt sim også kommer det en random og begynner å snakke om lamaer. Hvis man ikke bestemmer om de skal vokse opp, blir de automatisk eldre etter noen dager da? Liker det best sånn Og de kommer sikkert til å fikse de creepy babyene i en patch snart Håper at spillet har kommet i posten når jeg kommer hjem. Jeg er faktisk usikker på det, babyer er ikke spillbare simmer, så det går ikke ant å trykke seg inn på simologien deres og se hvor mange dager til alderovergang. Noen som har prøvd å bare vente og se? Hvis jeg klarer å få en normal baby skal jeg prøve selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 4. september 2014 #548 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg må forresten også legge til at jeg elsker de små detaljene som at når de ser på TV så er det The Sims 3 som går, og når de spiller The Sims på datamaskin så spiller de The Sims 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. september 2014 #549 Del Skrevet 4. september 2014 Klokka er over fire og ingrn postmann får håpe på imorgen da. Likegreit kanskje at jeg ikke fikk det idag siden jeg må legge meg tidlig idag. Hvis jeg ikke får det imorgen blir jeg lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #550 Del Skrevet 4. september 2014 Okei, jeg klarte absolutt ikke å holde meg lenger. Jeg dro ned på platekompaniet for å kjøpe det. Føler meg litt skammelig over det, men jeg gleder meg som en liten tunge til å begynne og spille! Anonymous poster hash: ed950...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. september 2014 #551 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg er faktisk usikker på det, babyer er ikke spillbare simmer, så det går ikke ant å trykke seg inn på simologien deres og se hvor mange dager til alderovergang. Noen som har prøvd å bare vente og se? Hvis jeg klarer å få en normal baby skal jeg prøve selv Babyen min Er ikke blitt eldre, fått opp varsel to ganger om at ho snart har bursdag, men har ikke skjedd enda Det er ganske lenge siden jeg fikk ho også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. september 2014 #552 Del Skrevet 4. september 2014 Okei, jeg klarte absolutt ikke å holde meg lenger. Jeg dro ned på platekompaniet for å kjøpe det. Føler meg litt skammelig over det, men jeg gleder meg som en liten tunge til å begynne og spille! Anonymous poster hash: ed950...4e9 Hahahahaha, sorry, men kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 4. september 2014 #553 Del Skrevet 4. september 2014 Dama jeg styrer er tydeligvis en riktig flørtepus, for hun legger seg ann på alle som kommer innom. Har ikke flørtete som personlighetstrekk heller, så merkelig det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. september 2014 #554 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Dama jeg styrer er tydeligvis en riktig flørtepus, for hun legger seg ann på alle som kommer innom. Har ikke flørtete som personlighetstrekk heller, så merkelig det der.Hun hadde sikkert passa til The pregnant challenge da, med mindre hun hater barn http://youtu.be/lYh5u7cBGA0 Endret 4. september 2014 av Shinigami 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 4. september 2014 #555 Del Skrevet 4. september 2014 Kjøpte limited edition på butikken i stad, og det er med to cd'er. Disk 1 og 2. Hva er disk 2 til? Har innstallert spillet med disk 1 nå og trengte ikke disk 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #556 Del Skrevet 4. september 2014 Hahahahaha, sorry, men kunne ikke dy meg Hahahaha, det gikk visst litt fort i svingene der! Holdt på å installere spillet, også var det nesten ferdig så da ble det tunge istedetfor unge. Har spilt i et par timer allerede, og faktisk så elsker jeg det. Ladeskjermene plager meg overraskende lite, og alle handlingene simmene kan nå gjøre er så spennende! Nei, jeg angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte spillet!! GLEDER meg til å finne ut mer :D Anonymous poster hash: ed950...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #557 Del Skrevet 4. september 2014 Andre som bare får bugbabyer? Anonymous poster hash: 50b3f...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #558 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg er fascinert! Bygger enda, så vet ikke hvordan den funker da Hva er det der Har du funnet hvordan den funker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 4. september 2014 #559 Del Skrevet 4. september 2014 Hun hadde sikkert passa til The pregnant challenge da, med mindre hun hater barn http://youtu.be/lYh5u7cBGA0 Hehe, kanskje det. Hun er i hvert fall gravid i 2. trimester med en random fyr. Håper bare ikke det blir en bugga baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. september 2014 #560 Del Skrevet 4. september 2014 Går det ikke ann å ha bil..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå