Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Måtte legge meg i går men NÅ er jeg våken og klar til å sette i gang! Ser ut som ingen har hatt problemer med spillet så satser på det går fint her og. :) :)

hehe håper jeg ikke får sånn creepy baby Stueloff , så en del videoer på youtube i går så jo rent freaky ut:P

Bra å høre det retter på seg når de vokser videre :)

Er veldig fornøyd med at jeg skaffet meg fridager akkurat nå :D

Kos deg! Jeg har spilt i sju timer nå, skal legge meg litt før jeg står opp og fortsetter. Hekta! Baby nummer to var også en creepy liten skapning som ikke ligna grisen. Håper ikke det skjer med alle barna jeg lager til :( Men det som er så greit er at du selv bestemmer når de skal vokse opp, så de kan nærmest poppe ut av mora som 6-åringer :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg! Jeg har spilt i sju timer nå, skal legge meg litt før jeg står opp og fortsetter. Hekta! Baby nummer to var også en creepy liten skapning som ikke ligna grisen. Håper ikke det skjer med alle barna jeg lager til :( Men det som er så greit er at du selv bestemmer når de skal vokse opp, så de kan nærmest poppe ut av mora som 6-åringer :fnise:

jeg skulker forelesning i dag for å spille!^^ bare to timer egentlig da.

hva liker du/liker ikke med spillet?

Anonymous poster hash: c06eb...55e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt nattevakt, så har spilt i hele natt :nigo: Nå skal jeg hjem og sove litt før jeg skal spille litt igjen!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Ååå, gleder meg til å komme hjem fra jobb :fnise: Satt ikke oppe i natt, tenkte jeg heller kunne glede meg til i ettermiddag. Tenkte på Sims 4 allerede da jeg våknet, det er ferdig lastet ned og ligger klart :danse: Jeg er for øvrig 27 og har spilt The Sims siden første versjon i år 2000 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke bestemmer om de skal vokse opp, blir de automatisk eldre etter noen dager da? Liker det best sånn :P

Og de kommer sikkert til å fikse de creepy babyene i en patch snart :)

Håper at spillet har kommet i posten når jeg kommer hjem.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt siden litt over tolv, nå går jeg å legger meg noen timer :P

Må si jeg er positivt overrasket ovet spillet, elsker alle detaljene mtp graviditetene :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så heldige! :)

Får håpe de gir ut en versjon for oss mac brukere om ikke alt for lenge,,

Når de ga ut de tidligere versjonene, ga de ikke ut en å samme versjon for mac/pc i samme slengen? Eller var det slik at versjonen for pc kom først og så kom en versjon for pc/mac senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige! :)

Får håpe de gir ut en versjon for oss mac brukere om ikke alt for lenge,,

Når de ga ut de tidligere versjonene, ga de ikke ut en å samme versjon for mac/pc i samme slengen? Eller var det slik at versjonen for pc kom først og så kom en versjon for pc/mac senere?

Mac kom samtidig til sims3 hvertfall, men det var jo ikke designet for mac i det hele tatt, så for meg (og alle de andre mac-brukerne jeg kjenner), så gjorde ikke spillet annet enn å krasje. At de bruker lenger tid på det nå, betyr kanskje at de med mac får en versjon som faktisk funker, og det hadde jo vært strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns sims 4 er tungt fordøyelig? Jeg blir veldig fort sliten av å spille det, men det er muligens fordi det er så mye å sette seg inn i. Greier liksom ikke å sitte å spille det like lenge som da sims 3 eller 2 ble gitt ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg helt dust her nå, finner ikke simmene jeg laget i CAS-demoen. :vetikke: Er det noe triks?

Finner ikke jeg heller :(

Anonymous poster hash: e45fe...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det ut :)
"The easiest way to get your Sims into the full game is to just upload them to the Gallery from the demo and then download them into the full game.* Otherwise, you can copy the files from \Documents\Electronic Arts\The Sims 4 Create A Sim Demo\Tray to \Documents\Electronic Arts\The Sims 4\Tray in order to “move” your Sims from the demo to the full game."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant det ut :)

"The easiest way to get your Sims into the full game is to just upload them to the Gallery from the demo and then download them into the full game.* Otherwise, you can copy the files from \Documents\Electronic Arts\The Sims 4 Create A Sim Demo\Tray to \Documents\Electronic Arts\The Sims 4\Tray in order to “move” your Sims from the demo to the full game."

Ja! :) Fant det til slutt, men det hadde ikke trengt å være så knotete synes jeg, burde bare vært der når vi startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper babyene blir fikset snart for jeg fikk min første baby nå og den ser jo helt ødelagt ut. Helt vrengt og øyeeplene står utenfor hodet. Monsterbaby med andre ord :O det er foreløpig e ting jeg savner ved sims 4 og det er toddler delen. Fra baby til toddler før den blir barn.. jeg er den typen som liker å spille på familier o.l. og lage generasjoner.. og da er det gøy å lære de små å gå og drite på potte :(

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper babyene blir fikset snart for jeg fikk min første baby nå og den ser jo helt ødelagt ut. Helt vrengt og øyeeplene står utenfor hodet. Monsterbaby med andre ord :O det er foreløpig e ting jeg savner ved sims 4 og det er toddler delen. Fra baby til toddler før den blir barn.. jeg er den typen som liker å spille på familier o.l. og lage generasjoner.. og da er det gøy å lære de små å gå og drite på potte :(

Ikke klag. Dem fjernet masse ting fra spillet så dem skulle få bedre tid til å gjøre grunnspillet jævlig bra!

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var det jeg skulle spørre om. Leste et sted a EA hadde fjernet toddlers for å så selge dem som ekstra etterpå. Samme som med bassengene

Edit: Svar til AB over - Jeg leste at grunnen var så dem kunne tjene ekstra penger ved å selge toddlerne senere. Super dustete gjort isåfall.

Endret av Ulzzang
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Svar til AB over - Jeg leste at grunnen var så dem kunne tjene ekstra penger ved å selge toddlerne senere. Super dustete gjort isåfall.

Det er ikke sikkert. Virker ikke logisk at de kun fjernet småbarnstadiet, mens de fortsatt har barn og baby stadiet. Hvis de hadde planlagt å gjøre det så hadde de mest sannsynlig fjernet alle de trinnene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, jeg har forstått det slik at småbarn (og veldig mye annet) var fjernet permanent og ikke vil inkluderes i fremtiden heller. Det var vel derfor folk var så sure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert. Virker ikke logisk at de kun fjernet småbarnstadiet, mens de fortsatt har barn og baby stadiet. Hvis de hadde planlagt å gjøre det så hadde de mest sannsynlig fjernet alle de trinnene.

håper at det stemmer, men tiden vil vise. kanskje toddlers expansion pack + pool er ute neste år :ler:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...