Quakecry Skrevet 3. september 2014 #421 Del Skrevet 3. september 2014 Er dere klare for å bruke masse penger på DLC's nå da? Det er jo via dem ting som årstider, universitet, biler også videre garantert vil komme. Er jo synd dere støtter at det skal være slik.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 3. september 2014 #422 Del Skrevet 3. september 2014 Tror ikke jeg skal sitte oppe i natt selv om jeg har litt lyst, spiller heller når jeg står opp i morgen, kansje jeg står opp ekstra tidlig Hmm tok ikke meg så lang tid å laste ned og jeg lastet ned fra origin, sånn 1-2 timer kansje ? Men jeg så på vikings samtidig på tv2 sumo da så la ikke merke til at det tok litt tid Men jeg lastet heller ikke ned den 01 men i går. Når det kommer til å kjøpe ekstrapakker osv, så vet man jo enda ikke hva som kommer, ja jeg har jo ikke en gang spilt spillet enda. Men man velger jo selv hva man vil bruke penger på På sims 3 kjøpte jeg kun utvidelses pakkene, de som forandret litt i spillet. Sånne klær pakker osv pleier jeg ikke kjøpe så blir nok det samme denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 3. september 2014 #423 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Er dere klare for å bruke masse penger på DLC's nå da? Det er jo via dem ting som årstider, universitet, biler også videre garantert vil komme. Er jo synd dere støtter at det skal være slik.. Jeg syns i grunnen det er helt greit sånn som det er. Slipper at spillet tar opp så mye mer plass på ting som jeg aldri kommer til å bruke, så jeg syns det er bedre å tilpasse spillet som jeg selv ønsker. I tillegg så gir det firmaet mulighet til å gjøre grunnspillet bedre, enn om de skulle legge til mye dilldall i grunnpakken. Eneste som jeg ser negativt på er at utvidelsespakkene koster litt mye. Endret 3. september 2014 av Fiolinisten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 3. september 2014 #424 Del Skrevet 3. september 2014 Origin er helt ekstremt treige på hastighet. Har fiberlinje, å bruker mange timer pr spill. I motsetting til Steam der det gjerne tar 1 times tid om fila er stor Kan umulig være Origin som er problemet, her tok hele opplegget ca et kvarter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 3. september 2014 #425 Del Skrevet 3. september 2014 Ingen spill i dag dumme postmann som må presse en haug med reklame i postkassen. Håper den kommer i morgen tidlig!!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #426 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Sikkert et dumt spørsmål, men det her er første gangen jeg laster ned fra Origin.. Må man ha nett for å spille? Etter man har lastet ned hele spillet altså Endret 3. september 2014 av Saraby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. september 2014 #427 Del Skrevet 3. september 2014 Kan umulig være Origin som er problemet, her tok hele opplegget ca et kvarter Joda origin har problemer hos mange brukere. Det er pga serverne til EA. Bare Google det. Ikke den eneste som har problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 3. september 2014 #428 Del Skrevet 3. september 2014 Sikkert et dumt spørsmål, men det her er første gangen jeg laster ned fra Origin.. Må man ha nett for å spille? Etter man har lastet ned hele spillet altså Nei, det tror jeg ikke! Da er det i tilfelle noe nytt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 3. september 2014 #429 Del Skrevet 3. september 2014 Nei har du sett, der har sannelig cdon.com sendt spillet! Er jeg griseheldig har jeg det i morgen på utgivelsesdagen men mest sannsynlig har jeg det fredag. Eller mandag. Hadde det ikke vært for gavekortet hadde jeg aldri bestilt derfra da jeg vet at de alltid sitter og holder på spillene til enten dagen før releasedato eller samme dagen. Så ender man opp med å få spillet senere enn alle andre, som oftest dagen etter releasedato. Lurer på hvorfor de gidder å tilby forhåndsbestilling på fysiske produkter når de sender så sent. Har ikke veldig store forventninger men er jo litt spent og gleder meg til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 3. september 2014 #430 Del Skrevet 3. september 2014 I morgen kommer det! Jeg har forhåndsbestilt på en butikk + jeg får 50 kroner i minus siden jeg har det tilgode der. De BØR ha spiller klart når jeg kommer! Eh hvor stor plass tror dere det kommer til å ta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. september 2014 #431 Del Skrevet 3. september 2014 I morgen kommer det! Jeg har forhåndsbestilt på en butikk + jeg får 50 kroner i minus siden jeg har det tilgode der. De BØR ha spiller klart når jeg kommer! Eh hvor stor plass tror dere det kommer til å ta? Tror det var 8,5gb jeg laster ned nå. Og det er på 26% etter over tre timer Godt jeg ikke venta til i morgen da. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #432 Del Skrevet 3. september 2014 Nei, det tror jeg ikke! Da er det i tilfelle noe nytt nå. Å, så kjekt! Da kan jeg spille på nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemuren Skrevet 3. september 2014 #433 Del Skrevet 3. september 2014 Mitt har blitt sendt fra CDON nå :D Gleder meg, håper jeg har god nok data da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. september 2014 #434 Del Skrevet 3. september 2014 Hiihihi jeg kommer til å skru av telefonen i helgen, for jeg skal bare spille. Kan jo ikke reise fra valpen uansett, og han sover jo bare, så jeg har den perfekte unnskyldning :D Gleder meg skikkelig! Sitter og ser på Let's Plays på YouTube, det ser skikkelig gøy ut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #435 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg må innrømme at nå som det straks er ute, er det veeeeeldig fristende å kjøpe det. Men seriøst, 500 kr???? Virkelig? Og det lasteskjerm-greiene er bullshit. Give me open world hater at det er ladeskjermer mellom hver "del" og til og med mellom noen HUS må man laste. Bare tenk, nå er det "rask" ladeskjerm på maks 30 sek, men tenk etter alle utvidelsespakkene + custom content da. Folk lager jo spesialklær, sminke osv til the sims 4 allerede. Nei, jeg må nesten se når første utvidelsespakken kommer. Reisefeber kom jo nesten rett etter the sims 3 i 2009. Det var uansett ikke mange månedene før den første utvidelsespakken kom i the sims 3 etter hovedspillet ble gitt ut Anonymous poster hash: ed950...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 3. september 2014 #436 Del Skrevet 3. september 2014 Hva er planene deres for spillrelease da? Jeg kommer til å gå lang tur med bikkja før midnatt i hvert fall så jeg blir tilgitt for å ikke være magekløer resten av natta. Hadde håpet jeg fikk amerikansk godt i dag, men så langt ser det mørkt ut. Har ikke smakt de typene før, så hadde vært fint om jeg hadde gjort det til en dobbel opplevelse. Så blir nok bare kaffe her i gården. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #437 Del Skrevet 3. september 2014 Å, så kjekt! Da kan jeg spille på nattevakt Nope. Du må ha nett for å installere:( Anonymous poster hash: c06eb...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #438 Del Skrevet 3. september 2014 Nope. Du må ha nett for å installere:( Anonymous poster hash: c06eb...55e Jammen, jeg har jo allerede innstallert det med forhåndsinnstalleringa til origin. Da går det vel? For det eneste jeg må gjøre nå er vel å starte spillet ved midnatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 3. september 2014 #439 Del Skrevet 3. september 2014 Jammen, jeg har jo allerede innstallert det med forhåndsinnstalleringa til origin. Da går det vel? For det eneste jeg må gjøre nå er vel å starte spillet ved midnatt? Jeg tror du må ha internet første gangen du spiller spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #440 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg tror du må ha internet første gangen du spiller spillet. Damn it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå