Gjest Vevila Skrevet 31. august 2014 #341 Del Skrevet 31. august 2014 Noen som har sett de siste Live Broadcastene av det sims 4? Kan ikke si jeg ble særlig imponert.. Hadde egentlig tenkt å kjøpe spillet, men tror jeg avventer det en stund.. Hva er det egentlig som er nytt annet enn litt andre verktøy ved bygging/simslaging og litt ekstra ift sosialt samspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 31. august 2014 #342 Del Skrevet 31. august 2014 Syns at det ser morsomt ut jeg. Morsommere enn sims3. Håper at det faktisk blir morsommere da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 31. august 2014 #343 Del Skrevet 31. august 2014 Noen som vet når på den 1 det er mulig å laste ned spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 31. august 2014 #344 Del Skrevet 31. august 2014 Noen som vet når på den 1 det er mulig å laste ned spillet? Er det ikke den 4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 31. august 2014 #345 Del Skrevet 31. august 2014 Er det ikke den 4? Er mulig å laste ned spillet den 1, men ikke å spille før den 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 31. august 2014 #346 Del Skrevet 31. august 2014 Er mulig å laste ned spillet den 1, men ikke å spille før den 4. Aha! Trodde nesten jeg hadde gått glipp av noe å måtte skynde meg å bestille allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 1. september 2014 #347 Del Skrevet 1. september 2014 Hvem skal dere lage og spille når dere spiller sims 4 for første gang? Jeg veksler mellom å bare lage en dame og starte med henne, eller lage meg og samboeren min... hehe Tror jeg lager meg en jente først og spiller med henne, sånn at jeg kan komme ordentlig inn i spillemåten før jeg spiller med flere simmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 1. september 2014 #348 Del Skrevet 1. september 2014 Noen som vet hvordan det blir med matlaging på sims 4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 1. september 2014 #349 Del Skrevet 1. september 2014 Noen som vet hvordan det blir med matlaging på sims 4? Har ikke hørt noe. Håper de har gjort noe med sulten til simene, for mine spiste hele tiden i de tidligere spillene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #350 Del Skrevet 1. september 2014 Noen andre som har forhåndsbestilt fra Spaceworld? Fikk mail om at pakken var sendt på fredag kveld, så hadde et håp om at den skulle komme i dag. Ikke kommet:/ Kan være den kommer i morgen da, men er ikke sikkert det går an å spille før torsdag likevel siden man må inn på nett for å installere? Evnt at 2 sept er det tidligste man kan spille, siden det er da det er release i USA. Anonymous poster hash: c06eb...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2014 #351 Del Skrevet 1. september 2014 Noen andre som har forhåndsbestilt fra Spaceworld? Fikk mail om at pakken var sendt på fredag kveld, så hadde et håp om at den skulle komme i dag. Ikke kommet:/ Kan være den kommer i morgen da, men er ikke sikkert det går an å spille før torsdag likevel siden man må inn på nett for å installere? Evnt at 2 sept er det tidligste man kan spille, siden det er da det er release i USA. Anonymous poster hash: c06eb...55e Bittelitt usikker, men før var det lokale pakker, så selv om man fikk tak i de tidligere fikk man ikke spilt de! Men er jo lov å høre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mymle Skrevet 1. september 2014 #352 Del Skrevet 1. september 2014 Man kan forhåndslaste det ned klokken 19 ikveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #353 Del Skrevet 1. september 2014 Man kan forhåndslaste det ned klokken 19 ikveld Hva mener du? Laste det ned har man hatt muligheten til i mange dager. Mener du selve installasjonen og kan spille det i kveld? Anonymous poster hash: c06eb...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 1. september 2014 #354 Del Skrevet 1. september 2014 Hva mener du? Laste det ned har man hatt muligheten til i mange dager. Mener du selve installasjonen og kan spille det i kveld?Anonymous poster hash: c06eb...55e Forhåndsnedladtningen fra Origin Norge ble først åpnet nå kl.19. Du får lastet ned og installert det nå, men spillet kan ikke spilles før 4. september hvis jeg har forstått det riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #355 Del Skrevet 1. september 2014 Forhåndsnedladtningen fra Origin Norge ble først åpnet nå kl.19. Du får lastet ned og installert det nå, men spillet kan ikke spilles før 4. september hvis jeg har forstått det riktig... Ah. Skjønner. Får det forhåpentligvis i posten onsdag senest:) Anonymous poster hash: c06eb...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 1. september 2014 Forfatter #356 Del Skrevet 1. september 2014 Dere må fortelle hvordan spillingen er. Fikk ikke forhåndsbestilt, og nå er lønna brukt opp #9dagertillønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #357 Del Skrevet 1. september 2014 Dere må fortelle hvordan spillingen er. Fikk ikke forhåndsbestilt, og nå er lønna brukt opp #9dagertillønn Har du ikke sparekonto? Dette er jo nødstilfelle;) Anonymous poster hash: c06eb...55e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #358 Del Skrevet 1. september 2014 Håper cracken kommer ut i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #359 Del Skrevet 1. september 2014 Håper cracken kommer ut i kveld Når tror du den kommer? Den kommer jo senest 00.01 i USA da... Har kjøpt spillet, dersom det ikke kommer innen i morgen så blir jeg å cracke, men bruke det kjøpte når det kommer^^ Sånn skjer når det skal være forskjell på releasedagene fra sted til sted:( Anonymous poster hash: c06eb...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #360 Del Skrevet 1. september 2014 Når tror du den kommer? Den kommer jo senest 00.01 i USA da... Har kjøpt spillet, dersom det ikke kommer innen i morgen så blir jeg å cracke, men bruke det kjøpte når det kommer^^ Sånn skjer når det skal være forskjell på releasedagene fra sted til sted:( Anonymous poster hash: c06eb...55e Brukeren som vanligvis lager cracks først jobber på den as we speak, men jeg vet ikke når den kommer ut. I morgen tidlig er den nok ute uansett, da har de jo tilgang på alle filene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå