Gå til innhold

Nettdating: Greit å gjøre seg utilgjengelig i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Egentlig hadde det vært best for hans del om ikke du svarte, så kunne han sett hvor kjip du er.

Hva mener du med det?

En av mine foreldre har vært alvorlig syk den siste tide,jeg har påtatt meg mye i tilegg til å være sliten pga jobb.

Og da er jeg altså kjip fordi jeg ønsker et par dager alenetid.

Jaja.

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med det?

En av mine foreldre har vært alvorlig syk den siste tide,jeg har påtatt meg mye i tilegg til å være sliten pga jobb.

Og da er jeg altså kjip fordi jeg ønsker et par dager alenetid.

Jaja.

Anonymous poster hash: af2fc...bb1

Nei, du er kjip fordi han sendte deg flere meldinger i går du ikke hadde overskudd til å svare på, men du hadde overskudd til å gå inn her å fortelle at han hadde sendt meldinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å være interessert, og interessert i å bli kjent.

Joda, men kan bli litt intenst for noen å skal ha for mye kontakt. Er jo dumt å skulle tvinge seg selv til å ha så mye kontakt at man mister interessen da.

Anonymous poster hash: 71ba1...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men kan bli litt intenst for noen å skal ha for mye kontakt. Er jo dumt å skulle tvinge seg selv til å ha så mye kontakt at man mister interessen da.

Anonymous poster hash: 71ba1...90b [/quote

Syns ikke det er "for mye" å svare på meldinger FØR man drar på påsketur, når man har planlagt å ikke ha kontakt på selve turen uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rimelig å forvente at mange er eller vil være utilgjengelige i ferien, særlig om man er på hytter,

på fjellet, vil ha kvalitetstid med andre etc...Regner med han har forståelse for det.

Dette med å hele tiden skulle være tilgjengelig via mail, mobil og sosiale medier er et kunstig skapt behov som ofte skaper mer stress enn hygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå er det ikke deg og dine behov som er tena i tråden da. Du skjønner vel at sånt er individuelt! Det går an å forstå at det er mye for noen, selv om det ikke er det for deg...

Anonymous poster hash: 71ba1...90b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ame="Chloe-" post="14305958" timestamp="1397816010"]

Ja, men nå er det ikke deg og dine behov som er tena i tråden da. Du skjønner vel at sånt er individuelt! Det går an å forstå at det er mye for noen, selv om det ikke er det for deg...

Anonymous poster hash: 71ba1...90b

Javel. Jeg mener at hun ikke burde startet en ny flørt på et tidspunkt hun hadde for mye å stri med til å kunne svare på melding (ref. forklaringen om syk forelder).

Fyren går sikkert å tenker på hva han har skrevet galt siden det tar henne dager å svare.

Og da tenker jeg ikke på påsketuren som jo er avklart, men før avreise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om ts bare vil ha han når hun vil og driter i han ellers. Veldig egoistisk! Stakkars mann, håper han finner seg noe bedre.



Anonymous poster hash: c1143...58f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...