Gå til innhold

Produkter som er like bra som MD Formulations?


LeaMichele

Anbefalte innlegg

Mitt beste råd er: Alle hudpleieserier er mye bedre enn EmerginC! Ikke gå i fella og hør på all reklamen her, det merket er det verste jeg noen gang har prøvd. Slet i over et år med kviser, svarte prikker og store porer etter å ha brukt EmerginC.

Hvis du ser etter produkter med glykolsyre er Elixir suverent (men akk så dyrt). Vet det finnes produkter med glykolsyre på Iherb. Har ikke prøvd selv, men har hørt andre som er fornøyd med dem.

takk for at du deler din erfaring:-)

Det er nok alt for dyrt til at jeg har råd til å prøve.

men godt å høre du har hørt om noen som er fornøyd med de fra iherb. Vet du hvilket merke de har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om et produkt er bra eller ikke kommer vel an på din hud?

Jeg sverger til Babor som har gjort min hud mye bedre av å bruke dette merke, men en venninne av meg fikk bare kviser av dette produktet. Så det er veldig viktig å kjøpe produkter som er tilpasset din hudtype. Noen synes det og det produktet er helt fantastisk mens andre synes ikke det. Et produkt som ikke funket på min hud var Ole Henriksen. Nesten alle jeg kjenner bruker OH og er super fornøyd. Bare fordi jeg ikke fikk strålende hud av OH, så blir det litt teit at jeg skal si at OH er ræva og alle burde holde seg unna.



Anonymous poster hash: b5bab...cf7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig fått produktene til å vare i 8 mnd?? Jeg brukte fuktserum og den grønne kremen tidligere, måtte ha nytt etter 2-3 mnd, samme med hyper vitalizer nå.

Ja Emergin C produktene er litt dyre, men vel verdt pengene sine syns jeg.

Dessuten er de utrolig drøye i bruk, har prøvd mange merker/produkter før,

men disse varer og varer da man trenger utrolig lite av hvert produkt.

Så dersom du tenker at hvert produkt varer ca 8 mnd med daglig bruk (dag+natt)

så blir det ikke så dyrt. De mest effektive produktene er dessverre veldig dyre.

Anonymous poster hash: 3a34f...8d0

Anonymous poster hash: 7eba4...efe

Da må du bruke utrolig mye av produktene om gangen, lite går en lang veg her.

Hvis du må bruke for mye, har du kanskje feil produkter for huden din?

Vanligvis varer en dagkrem alt fra 3-5 mnd hos meg, disse varte 8 mnd ja.

Anonymous poster hash: 3a34f...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste råd er: Alle hudpleieserier er mye bedre enn EmerginC! Ikke gå i fella og hør på all reklamen her, det merket er det verste jeg noen gang har prøvd. Slet i over et år med kviser, svarte prikker og store porer etter å ha brukt EmerginC.

Hvis du ser etter produkter med glykolsyre er Elixir suverent (men akk så dyrt). Vet det finnes produkter med glykolsyre på Iherb. Har ikke prøvd selv, men har hørt andre som er fornøyd med dem.

Hud er forskjellig, og selv om Emergin C ikke passet for deg er det litt drøyt å si at

ett merke er dårlig fordi det ikke passet for deg.

Mange reagerer på Decleor fordi de ikke tåler planteoljer, og mange får utrolig dårlig

hud av MD Formulations fordi huden deres responderer dårlig med glycol-syre som

finnes i MD, det vil ikke dermed si at disse merkene er "dårlige".

For min egen del så er jeg veldig glad i både MD og Decleor, men ikke noe annet

merke har gitt meg like flott hud som Emergin C har :)

Anonymous poster hash: 3a34f...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips. Får vel bare holde meg til Md foreløbig :)

Men noen som vet om Midwestskincare på ebay skriver ned verdien på pakken ? :)

Fra nettsiden http://midwestskincare.com/%C2'>International Customs

Many countries impose their own customs, duties, tariffs, taxes, etc. on items being shipped from the US. You as the buyer are solely responsible for payment of any and all taxes, fees, duties, or tariffs assessed by your country at the time of delivery. We are not responsible for these and cannot quote these fees. Please contact your local customs agency for additional information.

If you have special shipping instructions for your international shipment, please simply include those special instructions in the Notes or Message section during the checkout."

Tips: Rabattkoden SPRINGFLING gir minus 20% hos Midwestskincare, og da kommer man under 200-grensen på noen av produktene.:)

Anonymous poster hash: 12684...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Reviva Labs hadde visst bra glykolsyreprodukter, men har som sagt ikke prøvd dem selv:-)

Selvfølgelig kan jeg si at EmerginC er dårlig, ut fra mine erfaringer og flere venninner som har prøvd det som også synes det var dårlig. På samme måte som at noen sier at Nivea er dårlig hudpleie selv om det sikkert funker bra for noen.

Når en fuktighetskrem som skal gi fukt tørker ut huden er det en dårlig fuktighetskrem.

Når et produkt mot uren hud gir mer urenheter er det et dårlig produkt.

Når en rens ikke renser hud godt nok er det en dårlig rens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Reviva Labs hadde visst bra glykolsyreprodukter, men har som sagt ikke prøvd dem selv:-)

Selvfølgelig kan jeg si at EmerginC er dårlig, ut fra mine erfaringer og flere venninner som har prøvd det som også synes det var dårlig. På samme måte som at noen sier at Nivea er dårlig hudpleie selv om det sikkert funker bra for noen.

Når en fuktighetskrem som skal gi fukt tørker ut huden er det en dårlig fuktighetskrem.

Når et produkt mot uren hud gir mer urenheter er det et dårlig produkt.

Når en rens ikke renser hud godt nok er det en dårlig rens.

Ja det er et dårlig produkt for DIN hud, men ikke for andres nødvendigvis. Jeg har kun gode erfaringer med EmerginC og det har ikke verken tørket ut huden min eller gitt meg kviser. Om et produkt er dårlig eller ikke kommer helt an på hvordan hud man har og hva man tåler.

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Ja det er et dårlig produkt for DIN hud, men ikke for andres nødvendigvis. Jeg har kun gode erfaringer med EmerginC og det har ikke verken tørket ut huden min eller gitt meg kviser. Om et produkt er dårlig eller ikke kommer helt an på hvordan hud man har og hva man tåler.

Jeg har aldri påstått at det er dårlig for alle andre sin hud. Jeg skrev at mitt beste råd var at EmerginC er en dårlig hudpleieserie. Ut fra min erfaring er den det. Du synes den er god, fint for deg, jeg synes den er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...