Gå til innhold

Hva gjør dere med rester av produkter dere prøver som ikke funker?


Apple-

Anbefalte innlegg

Normalt får jeg med meg rikelig med prøver, for å prøve produktet over noen dager før jeg kjøper.

Ved bomkjøp kaster jeg det ganske direkte, vet det når ting ikke kommer til å bli brukt. Da tar det bare opp plass, og skaper irritasjon hver gang jeg åpner skapet og ser bomkjøpet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, tusen takk, dere! Så mange svar, det setter jeg pris på. Tusen takk, også, for gode tips om andre kremer. :) Jeg spør ofte om prøver, men det er ofte de ikke har. Nå skal jeg imidlertid notere meg alle tipsene fra dere og se om jeg kan få prøver på noen av disse.

Og restene mine skal jeg bruke andre steder på kroppen :)

Om de ikke har mulighet til å gi deg prøve på produktet, ville jeg vurdert å handle et annet sted. "Min" butikk lager prøver om de ikke har, slik at jeg slipper å bruke en 500-lapp på en hel bruke. På den måten har jeg ikke kastet penger ut av vinduet, og bruker alt jeg har i skapet :)

Anonymous poster hash: d965f...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å bruke opp all kosmetikk jeg kjøper, og finner løsninger så langt det går:

Ansiktskrem: Brukes på hendene, føttene eller som bodylotion

Balsam, hårmaske: Som barberingsgelé

Shampoo: Kan fungere til kroppsvask, barbering eller håndvask av klær.

Peeling: Kan brukes på mindre sensitive deler av kroppen dersom den er for grovkornet for ansiktet (eks. til føttene når man tar fotbad).

Ansiksmasker: Er det jeg som oftest reagerer på i form av rødhet eller kløe. Har planer om å prøve en jeg har liggende som en heldekkende kroppsmaske etter dusjen, tidligere har jeg prøvd på føttene med stort hell.

Dusjsåpe: Håndsåpe (i dispenser), vask av skap, vegger eller gulv (lukter mye bedre enn Ajax!). Sistnevnte kom jeg på når jeg fikk tre store flasker(!) med såpe av en venninne, og samtlige luktet så sterkt at jeg fikk migrene. Men de fungerte fint til vask av leilighet når jeg brukte en liten mengde i varmt vann.

Det skal sies at jeg er veldig prinsippfast, og dermed ender jeg opp med å ha produkter liggende fordi jeg ikke klarer å kaste dem. Følger denne tråden nøye, i tilfelle det dukker opp smarte tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...