Gå til innhold

Guessveske- hvordan ser du på dem som har det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom over ett program på tv som heter noe med gypsies, som handler om sigøynerfamilie som bare kranglet og skrek til hverandre. Der handlet om å ha størst i alt. Størst hår, størst pupper, biler så klart og kjoler. Og samtlige alle jentene i programmet brukte Guess vesker. Etter å ha sett programmet, ga jeg alle Guess veskene mine til Fretex.

Anonymous poster hash: 7b2c5...8a0

Nei du klarer ikke tenke selv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tingelinling

Hehe. Fornøyelig tråd. Faktisk så fornøyelig at jeg måtte Google Guess.

Synes det var noen fine vesker og noen som ikke var helt i min gate. Kunne helt fint ha gått rundt med en slik veske og følt meg kjempefin!

Det hadde aldri falt meg inn at noen så på meg som white-trahs-horete-blinbling-babe på grunn av en veske. Tror den hadde passet godt til bootcuten min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, he! Jeg er langt fra glorete, horete eller white-trash - syns jeg selv, i alle fall! Jeg har hele to Guess-vesker, jeg! Den ene er beige og den andre er blå, jeg syns begge er kjempefine og er storfornøyd med kjøpet.

Hvorfor er du så opptatt av hva andre syns? Hvis du leter, vil du alltid finne noen som ikke liker, verdsetter eller syns noe positivt om dine valg. Du må lete inni deg selv og finne ut hva du liker, det er det som er stil!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Guess og Michael Kors er samme greia. Selges på samme steder i USA, og samme mennesker som går i/med det. Interessant at det ofte er slik at de med Michael Kors-veske som ser ned på de med Guess.

Jeg bryr meg ikke, har lommebok fra Guess selv. :)



Anonymous poster hash: cb65b...602
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe annerledes på de med Guess veske i forhold til hvilken som helst annen veske selv. Spiller ingen rolle i det hele tatt for meg hva slags veske folk bruker :vetikke:

Men nå er ikke jeg dratt inn i merke jaget heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

En person som kaller andre "white trash" pga en VESKE vil aldr blir relevant for tilbakemelding på stil.

Folkeskikk og vennlighet er viktig for å ha god stil, veske er rimelig periferet i den sammenhengen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trailer trash, dessverre.



Anonymous poster hash: f1b36...04d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Visste ikke at Guess var så fælt før jeg leste på KG. Iiiiiiik, nå må jeg kaste den lille, hvite veska mi. Jeg MÅ jo være trailer trash som kjøper noe så grusomt!? Eller nei vent.... Det bryr meg midt i rævva! Her inne er jo alt harry likevel og jeg såpass sikker på meg selv at jeg ikke kaster Guess-veska bare fordi jeg så en sigøynerfamilie som også digget Guess.

Anonymous poster hash: ed2c1...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Guessvesker, men hvis du liker den så er det jo det som teller, ikke hva jeg synes om vesken din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Hadde jeg vist hva en Guess-veske var så ville jeg uansett ikke lagt merke til det.

De kommer i alle varianter og størrelser og farger: http://www.guess.eu/en/Catalog/Browse/Women/BAGS/

(Jeg har en skulderveske og en lommebok/ liten veske kjøpt i Amsterdam forrige uke. Jeg pleier å enten velge klær etter farge på veske eller velge veske etter farge på klær. Har noen Ferragamo sko som går fint til den vesken, ^^, og noen Fiorentina sko som går fint til lommebok/ liten veske. ^^,

Jeg ser selv på helheten til en person, ikke på vesken alene. ^_^

(Helt greit å ikke like et bestemt merke, men å velge noen vekk pga et merke- da er man seriøst hjernedød/ white trash/ trailer trash/ wannabe/ etc. :P

Dessuten synes jeg det er unektelig mange såkalt "nyrike" eller wannabes som tror de er så mye bedre enn alle andre- og så viser det seg at de er det helt motsatte..blant annet pga uttalelsene sine. Morsomme folk.))

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nettopp en liten veske fra Guess fordi jeg likte utseende. Ikke den mest "glorete" jeg fant, og i en nøytral farge. Jeg vet at det ikke er en "dyr" veske, men jeg synes som sagt den var pen. Jeg har vesker fra Accessorize blant annet, de er jo ikke dyre.. :sjenert: Jeg har en bittelitten veske fra Guess og, men den har blitt litt stygg, hvilket var enda en grunn til at jeg kjøpte meg en ny. Hvis det var så om å gjøre så kunne jeg kjøpt en dyrere veske.

Etter å ha lest her inne får jeg inntrykk av at jeg kan gå og gjemme meg bak en stein, eller at jeg er for "sent ute" med å kjøpe Guess fordi det var populært for en stund siden... :sjenert:

Så, hvordan ser man på personer som går med Guessveske?

Er det veldig "negativt"? Betyr det at man er "white trash"? Harry? Hore?

Bør vesken pakkes bort fordi den har "gått av moten"?

Eller kan jeg gi F i hva folk mener og så gå med den?

Anonymous poster hash: d60b6...9c3

Jeg tenker; flott at du har veske, ellers synes jeg du skal fylle hodet med tanker som betyr noe.☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Wenche i Costa del Kongsvik Guess-veske. Jeg synes den veska hun har er skremmende lik de resultatene som kommer opp når jeg googler guess purse.



Anonymous poster hash: d560e...d31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Visste ikke at Guess var så fælt før jeg leste på KG. Iiiiiiik, nå må jeg kaste den lille, hvite veska mi. Jeg MÅ jo være trailer trash som kjøper noe så grusomt!? Eller nei vent.... Det bryr meg midt i rævva! Her inne er jo alt harry likevel og jeg såpass sikker på meg selv at jeg ikke kaster Guess-veska bare fordi jeg så en sigøynerfamilie som også digget Guess.

Anonymous poster hash: ed2c1...be8

Her inne får man ikke lov tl å gå hudfarget 5 denier tynn strømpebukse engang uten å være lavmål, så de som liker veskene burde ikke ta det så tungt nei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om hva slags veske folk har.



Anonymous poster hash: 3eba8...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at jeg bruker det jeg liker uansett hva andre måtte mene.

Om jeg har en veske noen ikke liker plager det meg overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...