Gå til innhold

Redd for å bli slikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at menn ikke har likt å slikke. Første gang jeg hadde sex var han nede på meg før jeg fikk sukk for meg. Det var ikke engang noe jeg hadde tenkt over at kunne skje, men han elsket virkelig å gjøre det. Men så lenge man er relativt nybarbert og har grei intimhygiene burde det ikke være noe problem.

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg var kjempeskeptisk til å la den nåværende kjæresten min slikke meg, fordi jeg trodde gutter ikke likte å gjøre det. Dessuten så får jeg dårlig samvittighet når de holder på der nede, forestiller meg ikke at de egentlig får noe ut av det, og er redd for at jeg lukter osv. Men det kan lett løses med sånn intimvask-wipes, jeg har en sånn i nærheten tilfelle rottefelle :ler:

Uansett så tror jeg det er noe man venne seg til, jeg er fremdeles ikke helt komfortabel med å bli slikka, og tror nok ikke jeg blir det heller, selv om typen min sier han liker det.

Tror veldig mange kvinner "tenker og bekymrer seg" for mye når det kommer til deres eget underliv. så og si ALLE gutta jeg har prata med sånt om, har elsket å slikke! For de fleste av oss er jo den sprekken mellom bena deres en fantastisk vakker liten sak, så bittelitt lukt og kanskje litt usymetriske fittelepper betyr faktisk ikke en dritt ;)

Jeg vet at mange damer suger gutten sin kun fordi de vet HAN liker det. De får ofte ikke mye glede av det selv. Men tror det er motsatt med gutta faktisk. Veldig mange gutter gjør det ikke bare for at hun skal like det...men også fordi de tenner rått på det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Til dere gutta: Er det stor forskjell på smaken på oss jentene? Ved vanlig renslighet så klart.

Jeg fikk høre av en og han kjente knapt noe smak når han slikket. Men klart kan sikkert være at andre gutter opplever det annerledes.

Anonymous poster hash: fa3bd...960

• Liker 1
Skrevet

Tror veldig mange kvinner "tenker og bekymrer seg" for mye når det kommer til deres eget underliv. så og si ALLE gutta jeg har prata med sånt om, har elsket å slikke! For de fleste av oss er jo den sprekken mellom bena deres en fantastisk vakker liten sak, så bittelitt lukt og kanskje litt usymetriske fittelepper betyr faktisk ikke en dritt ;)

Jeg vet at mange damer suger gutten sin kun fordi de vet HAN liker det. De får ofte ikke mye glede av det selv. Men tror det er motsatt med gutta faktisk. Veldig mange gutter gjør det ikke bare for at hun skal like det...men også fordi de tenner rått på det selv.

Nei, det er sant. Den eneste gleden jeg får ut av å suge gutten min er at han nyter det og blir glad. Det er liksom ikke voldsomt tennende for min del akkurat. Liker å gjøre det for hans skyld da :rodmer:

Forøvrig godt å høre fra en annen fyr at gutter faktisk liker det :laugh:

Gjest Mr. Toad
Skrevet

kjøp heller sjokoladesaus og krem! Det er helt herlig å bare sleike opp alt sammen :)

Anonymous poster hash: d8d68...f6a

Kan vi ikke bare droppe slikkinga mens vi ser på Norge Rundt og spiser sjokoladepudding med vaniljesaus? :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...