Gå til innhold

Redd for å bli slikket

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det hverken dufter roser eller smaker sukkervann der nede. Dere kvinner skal være glade vi menn i det hele tatt gidder.

Anonymous poster hash: c8fa9...e58
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor menn skal drive og sleike oss i silkeslottet. Vi er jo ikke hunder! Menn pleier å bli sure når jeg sier NEI. Jeg har 0 behov for at noen skal slafse meg i skrævet. Mannfolk er rare.

Anonymous poster hash: 05676...dce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det hverken dufter roser eller smaker sukkervann der nede. Dere kvinner skal være glade vi menn i det hele tatt gidder.

Er det nå jeg skal si at, suprise suprise, akkurat det samme gjelder menn?

Anonymous poster hash: bafbc...45e

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor menn skal drive og sleike oss i silkeslottet. Vi er jo ikke hunder! Menn pleier å bli sure når jeg sier NEI. Jeg har 0 behov for at noen skal slafse meg i skrævet. Mannfolk er rare.

Ethvert meneske har sin egen smak. En smak som noen tenner kraftig på... og andre ikke finner like god.

Det samme gjelder hvert enkelt menneskes helt egne duft (feromoner).

Så gjelder nøyaktig det samme for hvert enkelt menneskes tenningsmønster.

Det gjelder å finne noen som matcher deg selv, og det hjelper ikke så mye å klage over at man så langt ikke har funnet noen man er på bølgelengde med både duft-, smaks- og tenningsmønster sett under ett.

Gjest HarryDotter
Skrevet

"ren og PEN." <- Det her er problemet.

Jeg syns ikke jeg er pen der nede. Skrukkete store lepper, og talgkjertler langs kantene. Uff. :(

Anonymous poster hash: b3958...15a

Huff?

skrukkete og litt "kuler" her og der er da ikke avtennende?

Pungen til gutta har mye "skrukk" den og men pytt pytt ;)

Musa di høres helt super ut den etter det jeg kan lese du beskriver. Skrukker og talgkjertler hører med på de fleste kukhoder og kjønnslepper så det kan du ta med knusende ro. ALLE fitter ser flotte ut på hver sin rare måte er nå mitt syn :D

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Har det hendt at du har følt behov for å gi typa di et skikkelig tungekyss?

Hvorfor gjør du det? Vi er da ikke hunder? Hvorfor skal vi gjøre noe så "teit" som å stikke tunga inn i munnen på et annet menneske?

Jeg tror du oppfattet poenget mitt?

Grunnen til at vi mannfolk er så "teite og rare" er fordi hos de fleste damer, ligger de aller fleste nervepunktene på UTSIDEN av tissen deres. mange damer får ikke orgasme av en pikk som dyttes ut og inn. Derfor må hele "silkeslottet" deres på utsiden behandles også.Desutten syntes mange av oss "teite" mannfolk at det smaker godt av tissen deres....om hun er ren vel og merke. Også er vi jo også så dumme at vi ofte tenner på det å sleike dama også :danse:

Ja vi er rare vi mannfolka ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri blitt slikket.. Men jeg er redd for at det skal lukte vondt og ikke smake godt. Men om jeg får han jeg vil ha nå, tror jeg ikke at jeg rekker å bekymre meg for det hvis jeg først får en mulighet til å besøke soverommet hans :P hehe... da er tankene et annet sted!

Anonymous poster hash: 4017a...bc5
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg har heller aldri blitt slikket.. Men jeg er redd for at det skal lukte vondt og ikke smake godt. Men om jeg får han jeg vil ha nå, tror jeg ikke at jeg rekker å bekymre meg for det hvis jeg først får en mulighet til å besøke soverommet hans :P hehe... da er tankene et annet sted!

Anonymous poster hash: 4017a...bc5

Et lite tips frøken.....Ta å hell litt vaniljesaus eller noe annet godt over fitta ;)

Jeg mener det seriøst! Jeg personlig er veldig glad i vaniljesaus......og sleike det av en varm og bløt fitte er bare helt magisk!!! Da vil lukten og smaken av vaniljen "drepe" det lille som eventuellt måtte være av lukt :D

Prøv det! Det hjelper. Jeg syntes det er godt selv om fitta til dama bare er "bar" jeg og da.....smaker godt og lukter "henne"......Dere damer trenger ikke bekymre dere for sånt

AnonymBruker
Skrevet

Et lite tips frøken.....Ta å hell litt vaniljesaus eller noe annet godt over fitta ;)

Jeg mener det seriøst! Jeg personlig er veldig glad i vaniljesaus......og sleike det av en varm og bløt fitte er bare helt magisk!!! Da vil lukten og smaken av vaniljen "drepe" det lille som eventuellt måtte være av lukt :D

Prøv det! Det hjelper. Jeg syntes det er godt selv om fitta til dama bare er "bar" jeg og da.....smaker godt og lukter "henne"......Dere damer trenger ikke bekymre dere for sånt

Kanskje et dumt spørsmål, men det vil kanskje være en (ekstra) fordel å dusje rett etter akten da ...? Når vi har brukt melkebaserte godsaker på andre kroppsdeler, blir det ofte en sånn syrlig melkelukt av det hvis vi ikke vasker området etterpå. Hva er din, evt hennes, erfaring med det?

- Et alternativ til vaniljesaus eller lignende er glidemiddel med smak.

Anonymous poster hash: 98fcd...725

AnonymBruker
Skrevet

For den guffa damer svelger/får i kjeften fra oss er jo så UTROLIG mye bedre? "Fitte er fitte" sier mange men det er jo ikke det... Jeg ELSKER å gå ned på dama mi. Gjør det så fort sjansen byr seg og hun liker det veldig godt. Jeg pleier å kysse å slikke å bite og suge overalt der nede da hun liker at jeg er litt hardhent så pleier jeg å kysse henne etterpå. Sånn for at hun skal slappe av mer, for da smaker hun det selv at det ikke smaker vondt så fortsetter jeg! :D

Anonymous poster hash: d8d68...f6a

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men det vil kanskje være en (ekstra) fordel å dusje rett etter akten da ...? Når vi har brukt melkebaserte godsaker på andre kroppsdeler, blir det ofte en sånn syrlig melkelukt av det hvis vi ikke vasker området etterpå. Hva er din, evt hennes, erfaring med det?

kjøp heller sjokoladesaus og krem! Det er helt herlig å bare sleike opp alt sammen :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg dusjer uansett etter ferdig sex....er svett og varm da, så det gjør vel de fleste tror jeg :)

Vaniljesausen var bare et eksempel.....Den er frisk og god lenge den. Begynner ikke å bli sur før etter timer. Det får du av med vann aleine.....Men typa slikker vel opp allt tror du ikke det? hehe

Bruk fantasien...masse deilig drikker og sauser man kan bruke

Gjest HarryDotter
Skrevet

kjøp heller sjokoladesaus og krem! Det er helt herlig å bare sleike opp alt sammen :)

Bra alternativ! :smoke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er så rart at samtlige menn på KG sier de elsker å slikke. Jeg har aldri møtt menn i virkeligheten som liker det. De er glad for å slippe, og synes det er et ork.

Anonymous poster hash: 4fa08...863

Jeg synes det er så rart hvor mange menn på KG som sier det ikke liker det, da jeg aldri har møtt en mann i RL som ikke elsket det.

Skrukker osv har alle kjønnsorganer, talgkjertler kan du til en viss grad motvirke ved å klemme dem ut og bruke skrubbeprodukter regelmessig, du får kjøpt bra saker som er skånsomt mot underlivet på de fleste Spa. Man bruker jo gjerne litt ekstra på ansiktet, når man har uren hud, så det er ingen grunn til å ikke skjemme bort resten av kroppen litt.

Anonymous poster hash: 36d14...5d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer uansett etter ferdig sex....er svett og varm da, så det gjør vel de fleste tror jeg :)

Vaniljesausen var bare et eksempel.....Den er frisk og god lenge den. Begynner ikke å bli sur før etter timer. Det får du av med vann aleine.....Men typa slikker vel opp allt tror du ikke det? hehe

Bruk fantasien...masse deilig drikker og sauser man kan bruke

Lukta kommer fra huden, selv om vi er nøye med å slikke av alt fra den som har det på. Mousse, krem, saus ... Alt med mye meieriprodukter i.

Joda, det går av med en fuktig klut, så sånn sett er det jo bare å gå over med den etterpå. Men det er ikke alltid nok å bare slikke av, det var det som var poenget. :P

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg har aldri blitt slikket før fordi jeg er redd for at partneren min ikke skal like det. Har hørt at mange gutter ikke liker det(jeg er i tidlig 20-årene).

Anonymous poster hash: e4cea...d03

Da er det lurer å høre med partneren hva han faktisk liker, så slipper du usikkerheten rundt det. Har han ikke erfaringer med det er han sikkert positiv til å prøve. Mange gutter / menn liker å slikke.

Skrevet

Jeg var også redd for å bli slikket. Var redd for at jeg skulle være stygg eller lukte eller smake vondt.

Men etter litt øvelse så slapper jeg av og nyter! Hihi...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør som meg da. Var på byen og fant den kjekkasen. Blir kåt, men ikke like lett våt når noe alkohol er i bildet. Så jeg puttet på litt glidemiddel (viste seg at dette var med alo vera). Trodde ikke oral var i tankene på fyren, menjoda. Tror ikke han synes smaken av alo vera var spesielt fristende...og han vet jo ikke at jeg brukte glidemiddel. Han tror sikkert jeg smaker ondt. Situasjon: La vedkommende tro du smaker ondt, eller fortelle at glidemiddel med ugunstig smak ble puttet på. hjelpes altså.

Anonymous poster hash: c3d0b...199
Skrevet

Min samboer elsker å slikke. Det gjør han hver gang. Han slurper, slikker og suger. Virkelig digging in. ;) Har til dagsdato ikke vært borti en mann som ikke liker og slikke. Men så har jeg (heldigvis) alltid fått høre at jeg smaker så godt. Jeg hadde aldri kunnet ha en mann som ikke liker det, det er jo bare herlig!

Til dere gutta: Er det stor forskjell på smaken på oss jentene? Ved vanlig renslighet så klart.

Kjæresten min hater å slikke. Noe som er like greit, siden jeg hater å bli slikket.

Jeg kan mer enn gjerne suge ham, men å bli slikket? Nei, takk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var kjempeskeptisk til å la den nåværende kjæresten min slikke meg, fordi jeg trodde gutter ikke likte å gjøre det. Dessuten så får jeg dårlig samvittighet når de holder på der nede, forestiller meg ikke at de egentlig får noe ut av det, og er redd for at jeg lukter osv. Men det kan lett løses med sånn intimvask-wipes, jeg har en sånn i nærheten tilfelle rottefelle :ler:

Uansett så tror jeg det er noe man venne seg til, jeg er fremdeles ikke helt komfortabel med å bli slikka, og tror nok ikke jeg blir det heller, selv om typen min sier han liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...