AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Jeg har aldri blitt slikket før fordi jeg er redd for at partneren min ikke skal like det. Har hørt at mange gutter ikke liker det(jeg er i tidlig 20-årene). Anonymous poster hash: e4cea...d03
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Jeg har aldri blitt slikket før fordi jeg er redd for at partneren min ikke skal like det. Har hørt at mange gutter ikke liker det(jeg er i tidlig 20-årene). Anonymous poster hash: e4cea...d03 Nydusja. Glatt barbert = no problem M23Anonymous poster hash: 2b57b...331
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Stemmer vel det sikkert. Men da om han ikke "liker" å suge, trenger ikke du nødvendigvis å "like" å suge heller? Noe man som gutt må prøve ut gjerne flere ganger før man bestemmer seg. Jeg er velda ifølge deg en av få for jeg tenner på å sleike dama mi! Anonymous poster hash: d8d68...f6a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Stemmer vel det sikkert. Men da om han ikke "liker" å suge, trenger ikke du nødvendigvis å "like" å suge heller? Noe man som gutt må prøve ut gjerne flere ganger før man bestemmer seg. Jeg er velda ifølge deg en av få for jeg tenner på å sleike dama mi! Anonymous poster hash: d8d68...f6a Jeg synes det er så rart at samtlige menn på KG sier de elsker å slikke. Jeg har aldri møtt menn i virkeligheten som liker det. De er glad for å slippe, og synes det er et ork. Anonymous poster hash: 4fa08...863 3
Massør i Oslo Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Jeg har aldri blitt slikket før fordi jeg er redd for at partneren min ikke skal like det. Har hørt at mange gutter ikke liker det(jeg er i tidlig 20-årene). Anonymous poster hash: e4cea...d03 Jeg skjønner ikke dette kan være et problem. Hvis partneren din ikke liker det, eller ikke ønsker å gjøre det, så får du bare respektere det. Og liker han det, så er du veldig heldig og får nyte det så mye som mulig. Det er selvsagt mye med situasjonen om menn slikker eller ikke. Men, hvis du er velstelt/barbert og ren og pen der nede, så er jeg sikker på at det vil friste de fleste menn.
Shira Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Jeg synes det er så rart at samtlige menn på KG sier de elsker å slikke. Jeg har aldri møtt menn i virkeligheten som liker det. De er glad for å slippe, og synes det er et ork. Anonymous poster hash: 4fa08...863 Min elsker det. Gjør det uoppfordret ofte
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Jeg synes det er så rart at samtlige menn på KG sier de elsker å slikke. Jeg har aldri møtt menn i virkeligheten som liker det. De er glad for å slippe, og synes det er et ork.Anonymous poster hash: 4fa08...863 Jeg har aldri vært bortpå noen som ikke har prøvd seg på det. Anonymous poster hash: cc8be...8a6 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Jeg vet også om mange gutter som ikke takler å slikke, men har også vært sammen med noen som ville gjøre det veldig ofte. Noen syns visst bare det er så ekkelt.. Anonymous poster hash: 997e4...313
Gjest Lille-pus Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Hankjønn har like ulike tenningsmønstre som hunkjønn har. - og noen liker ikke tanken på å slikke.... andre elsker det fordi tenningen ved å se og høre henne nyte også tenner dem selv. Akkurat som at noen hunkjønn ikke kan tenke seg tanken på å suge, - og andre ikke kunne tenke seg tanken på å aldri 'få lov' til å suge ham. Det gjelder å finne en match som har så like preferanser og tenningsmønster som mulig.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Min liker det veldig godt Tror jeg, spør ikke Men han gjør det så og si hver gang vi har sex, så kan vel ikke si han hater det. Eksen min likte det godt også, han sa at det var forskjellig fra person til person da. At ikke alle smakte "godt", hehe. Men har man god hygiene, så vil jeg anta at det ikke er så gale. Anonymous poster hash: 93089...1ca
Subtessa Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Min samboer elsker å slikke. Det gjør han hver gang. Han slurper, slikker og suger. Virkelig digging in. Har til dagsdato ikke vært borti en mann som ikke liker og slikke. Men så har jeg (heldigvis) alltid fått høre at jeg smaker så godt. Jeg hadde aldri kunnet ha en mann som ikke liker det, det er jo bare herlig! Til dere gutta: Er det stor forskjell på smaken på oss jentene? Ved vanlig renslighet så klart.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Det er så utrolig godt! :-) Jeg har inntrykket av at de aller fleste gutter liker det. Kjæresten min liker det veldig godt. Sier at det tenner han veldig ;-) Anonymous poster hash: 739a8...e80 1
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 Jeg synes det er så rart at samtlige menn på KG sier de elsker å slikke. Jeg har aldri møtt menn i virkeligheten som liker det. De er glad for å slippe, og synes det er et ork. Anonymous poster hash: 4fa08...863 å? Jeg har aldri hørt om noen som ikke liker det.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Jeg synes det er så rart at samtlige menn på KG sier de elsker å slikke. Jeg har aldri møtt menn i virkeligheten som liker det. De er glad for å slippe, og synes det er et ork.Anonymous poster hash: 4fa08...863 Da tror jeg du har vært uheldig. Anonymous poster hash: 97090...9e0 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #15 Skrevet 15. april 2014 Jeg skjønner ikke dette kan være et problem. Hvis partneren din ikke liker det, eller ikke ønsker å gjøre det, så får du bare respektere det. Og liker han det, så er du veldig heldig og får nyte det så mye som mulig. Det er selvsagt mye med situasjonen om menn slikker eller ikke. Men, hvis du er velstelt/barbert og ren og pen der nede, så er jeg sikker på at det vil friste de fleste menn. "ren og PEN." <- Det her er problemet. Jeg syns ikke jeg er pen der nede. Skrukkete store lepper, og talgkjertler langs kantene. Uff. Anonymous poster hash: b3958...15a 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Jeg synes det er så rart at samtlige menn på KG sier de elsker å slikke. Jeg har aldri møtt menn i virkeligheten som liker det. De er glad for å slippe, og synes det er et ork.Anonymous poster hash: 4fa08...863 Snodig. Jeg har bare hatt menn som har brukt god tid der nede helt uoppfordret. Er det noe som virkelig går igjen blant alle jeg har ligget med, er det at de tenner på å slikke. Også mange som har bedt om - og digget - at jeg har sittet på ansiktet deres.. Nåværende elsker å slikke, og blir steinhard av å gjøre det. Hvis jeg for eksempel ligger i bare trusa på sengen og leser i en bok, kan han bli så fristet at han drar trusa litt til sides og koser seg med å smake på meg mens jeg fortsetter å lese. Anonymous poster hash: 26bbf...578 1
Timza Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Jeg har aldri blitt slikket før fordi jeg er redd for at partneren min ikke skal like det. Har hørt at mange gutter ikke liker det(jeg er i tidlig 20-årene). Anonymous poster hash: e4cea...d03 Dusj først, barber deg og vis at du nyter det. Jo mer du viser at du nyter det, jo mer vil han nyte det også.
Gjest Andrea93 Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 De aller fleste tenner på å glede partneren sin, enten det er ei jente som suger typen sin eller en gutt som slikker kjæresten sin. Jeg har aldri vært borti noen som ikke har likt å slikke - fikk bekreftet at han liker det senest i dag. Typen trodde han trengte et par timer til før han var klar for runde to, så han slikket meg for å gjøre meg fornøyd likevel - i fem minutter, før han var så hard at slikking ikke var nok likevel. Så lenge man har normal hygiene og steller seg litt, er ikke slikking noe å bekymre seg for i det hele tatt, TS! Du liker å glede partneren din, ja? Tror du ikke han tenker akkurat det samme om deg? :-)
Gjest Coolaid Skrevet 16. april 2014 #19 Skrevet 16. april 2014 Jeg har aldri blitt slikket før fordi jeg er redd for at partneren min ikke skal like det. Har hørt at mange gutter ikke liker det(jeg er i tidlig 20-årene). Anonymous poster hash: e4cea...d03 Det kan godt være at mange gutter ikke liker det. Det er også mange gutter som liker det. Det er individuelt som alt annet. Selv syns jeg det er deilig og gir en følelse av å være veldig nær og intim hverandre. Jeg tenner på å gjøre det og ikke minst på hennes nytelse. Det kan godt være at gutter er redd for å gjøre dette fordi de ikke vet helt hva de skal gjøre. Oralsex fungerer best når man er trygge på hverandre. La ting utvikle seg naturlig så blir det digg for dere begge. Og skulle du være sammen med en gutt som absolutt ikke ønsker å gjøre det, så er vel det greit også ? Husk i hvert fall at du kan "hjelpe" partneren din med å fortelle hva som er godt eller ikke godt. Han er mest sannsynlig ikke klarsynt.
Massør i Oslo Skrevet 20. april 2014 #20 Skrevet 20. april 2014 "ren og PEN." <- Det her er problemet. Jeg syns ikke jeg er pen der nede. Skrukkete store lepper, og talgkjertler langs kantene. Uff. Anonymous poster hash: b3958...15a Alle ser forskjellige ut, og det er helt naturlig. Det er snakk om renslighet og det å stelle seg. Enten barbere seg eller trimme og stelle håret. Slik gjør man det mest tiltrekkende for gutten. Det er som regel ikke jentenes oppgave å vurdere om de synes de er pene eller ikke nedentil. Gutter elsker som regel dette uansett. Kan sikkert være vanskelig å tro og akseptere i starten, men la gutten bestemme dette. Hvis ikke kjæresten din liker det, er det garantert andre gutter som vil elske å slikke deg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå