Gå til innhold

Spionere på kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En av mine venninner spionerte på mannen sin i 3 mnd.. Sprøtt, ville jeg sagt, inntil hun fortalte meg hele historien.

Etter mer enn 20 års ekteskap, hvor hun visste at han hadde flere ONS, ante hun endringer. Når hun spurte benektet han at noe var galt.

Hun allierte seg med to venninner, som begge hadde bil. Først for å finne ut hvem han traff. Hun viste seg å være en 18 år yngre småbarnsmor.

En kveld fulgte den ene venninnen hans bil, og den andre hennes bil. Hennes bil ble parkert, og elskerinnen entret hans bil. Så kjørte de videre sammen. Det var kveld, og de kjørte til en kirkegård.

Min venninne krøp på alle fire de siste hundre metrene ra der bilen sto parkert, med bakdørene åpne. De var midt i seansen da hun reiste seg opp, og sa med hyggelig stemme: Nei, så koselig dere har det!

Så forlot hun, både stedet og ham.

Å herregud, det er rått gjort!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ser han han ikke er hjemme flere ganger, så send en melding å spør hva han gjør på. Sier han at han er hjemme så kan du konfrontere han med at du vet han ikke er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du spionerer en kveld til. Hvis han ikke er hjemme sender du først en sms og spør hva han gjør. Hvis han sier at han er hjemme så kan du skrive at du savner han og kommer bort ;-)

Anonymous poster hash: e5ebe...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg oppdaget at min kjæreste hadde spionert på meg, hadde det vært over og ut. Et større tillitsbrudd er knapt mulig, og jeg likestiller det med utroskap.



Anonymous poster hash: a92ad...9f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, sidesprangene mine har ikke samboeren noe med! Stoler hun ikke på meg kan hun bare dra....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...