Gå til innhold

Hvordan få typen til å foreslå analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tviler typen til ts er så hypp på det skitne brunøyet hennes..



Anonymous poster hash: 8843e...a41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Synes du skal si det jeg, TS

- selv om du er veldig sjenert.

Siden du sier han også tenner på det så ser jeg ikke bort fra at han vil juble over en kjæreste som gjerne vil ha analsex med ham i dag.

Og neste gang vil det føles mye mindre flaut, sånn er det med det aller meste.

Det går ofte svært godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel.. Jeg pleide å bare ta tak i penisen hans og føre den til rumpa mens vi hadde sex :fnise: Fikk en litt morsom reaksjon første gangen jeg gjorde det, men skal si det funka! Gikk litt sånn, hæ? Mener du? :sjokkert: Du tuller ikke? Også noe som ligna på den her: :bolledeig:

Da slipper man å si det også, det er gjerne litt flaut.

Men jeg trenger ganske mye oppvarming, så det blir litt dumt :/

Tviler typen til ts er så hypp på det skitne brunøyet hennes.. Anonymous poster hash: 8843e...a41

Typen min er veldig glad i analsex, men han har respektert at jeg ikke har vært like erfaren som han på det. Så vet at han vil, men han pleier ikke foreslå siden han ikke vil presse meg.

Synes du skal si det jeg, TS

- selv om du er veldig sjenert.

Siden du sier han også tenner på det så ser jeg ikke bort fra at han vil juble over en kjæreste som gjerne vil ha analsex med ham i dag.

Og neste gang vil det føles mye mindre flaut, sånn er det med det aller meste.

Det går ofte svært godt :)

Jeg skal prøve å spørre i kveld. Men synes det er veldig vanskelig å ta opp slike ting. Hva hvis han ikke vil?

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men jeg trenger ganske mye oppvarming, så det blir litt dumt :/

Typen min er veldig glad i analsex, men han har respektert at jeg ikke har vært like erfaren som han på det. Så vet at han vil, men han pleier ikke foreslå siden han ikke vil presse meg.

Jeg skal prøve å spørre i kveld. Men synes det er veldig vanskelig å ta opp slike ting. Hva hvis han ikke vil?

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Hva hvis han ikke vil? Du sa jo lenger opp at han vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trenger ganske mye oppvarming, så det blir litt dumt :/

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Samme her, men det funker greit for å få gang på det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva hvis han ikke vil? Du sa jo lenger opp at han vil

Ja, men selv om han synes det er godt betyr det jo ikke at han har lyst på det når som helst. Man må jo være i en viss mood.

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk vaselin! Det er så mykje betre enn glidemiddel ;)

Anonymous poster hash: dc2ce...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig ikke klarer å si det som det er, og du på død og liv må hinte og ikke kan ta initiativet selv(medfødt kjønns-skavanke), så får du vel dra en hvit-halvgrå en, og si noe slikt som....

- Du atte..... jeg drømte vi hadde så utrolig deilig analsex i natt jeg :rodmer:

Win?

Hvis ikke, er typen din neppe særlig glad i rumpe-sex, evt. svært lite imponert over din manglende evne til initiativ... GLHF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si; Du, vi kan jo prøve analsex i kveld? Er du med?



Anonymous poster hash: 571f3...48c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell han, "ikke i kveld, kjære, jeg har mensen". Da vil han foreslå det.



Anonymous poster hash: baab8...1e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å spørre i kveld. Men synes det er veldig vanskelig å ta opp slike ting. Hva hvis han ikke vil?

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Hvis han ikke vil, så prøver du igjen en annen gang. ;) Og jeg istemmer forslaget om å finne fram analglidemiddelet. Det burde vel være klar nok tale uten at du faktisk sier ordene ...? Her i heimen er det som regel liten tvil om hva som er i gjære i alle fall, når en av oss finner fram leketøy/glidemiddel/kostymer/hva som nå enn er planen for kvelden ...

Anonymous poster hash: 980fe...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ja, men selv om han synes det er godt betyr det jo ikke at han har lyst på det når som helst. Man må jo være i en viss mood.

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

jaja men er han ikke in the mood akkurat da, gjør det noe da?. Du går vel ikke rett i kjellern dersom han sier nei ikke akkurat nå vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv mann og har hatt en eks-kjæreste som var mer enn overivrig til å prøve analsex. Det hun klarte å overbevise meg på var at hun hadde kunnskap om emnet (for ja, det kan gå galt...). Hun viste meg flere nettsider med punktvise trinn på hvilke forhåndsregler man skulle ta og hvordan hele akten skulle gjøres. I tillegg kjøpte hun inn både anal-glidemiddel og buttplugg som vi varmet opp med.

Les her feks: http://www.erotikkguiden.org/kjapp-guide-til-analsex/ ("Kjapp guide til analsex")

Du kan si det sånn at det ga noen gode måneders "bakluke"-sex før vi slo opp. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Putt den der bak mens du rir han? Da tar han nok "hintet" om at det er greit å gjøre dette i edru tilstand også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Putt den der bak mens du rir han? Da tar han nok "hintet" om at det er greit å gjøre dette i edru tilstand også.

men det er jo ikke bare å kjøre noe rett oppi der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo ikke bare å kjøre noe rett oppi der.

Nei, for hennes del så håper jeg jo at hun gjør litt forberedelser først. Men hvis hun ikke tør å snakke om det og direkte spørre om det, så må det jo handling til istedet? Hint nytter ikke da vi ikke tar dem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, for hennes del så håper jeg jo at hun gjør litt forberedelser først. Men hvis hun ikke tør å snakke om det og direkte spørre om det, så må det jo handling til istedet? Hint nytter ikke da vi ikke tar dem uansett.

syns det er rart at hun tør å være naken foran han når hun ikke tør å spørre om det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...