Eponine Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #41 Del Skrevet 23. juli 2004 Det skal jeg gjøre! :-) Ha en fin sommer intill videre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 23. juli 2004 #42 Del Skrevet 23. juli 2004 Kommer innom for og ønske deg lykke til videre med bæring og flytting. Og selvfølgelig en riktig deilig helg Takker for hilsner i boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #43 Del Skrevet 24. juli 2004 Heisann Betty :-) Tusen takk og en deilig helg til deg også! Nå er vi faktisk helt flyttet inn (ikke helt men omtrentlig:P) Og det er DEILIG :D I dag skal jeg på bursdagsfest til en vennine i tillegg, så nå kan jeg liksom begynne å slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #44 Del Skrevet 25. juli 2004 Nå har jeg da altså våknet etter en nogenlunde fuktig tur ute i går Det hele begynte med grillfest hos en nær vennine av meg, så dro hele grillfølget ganske brisne til dubliners i Oslo. Der ble det plass til både en øl og fire Newcastle ølen de har der nede er en av de ølene jeg virkelig liker. Så kom en fyldig ire, pekte på klokka og sa at nå var det stengetid. Så da dro vi likesågodt tilbake til venninen min igjen og grilla ute i regnet gnaska grillspyd trygt under et veranda tak med deilig rødvin til Deilig med en helaften ute etter 40 dagers hardjobbing ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. juli 2004 #45 Del Skrevet 25. juli 2004 Koselig å høre at du hadde en fin dag i går. Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. juli 2004 #46 Del Skrevet 25. juli 2004 Bare innom for og si god natt til deg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #47 Del Skrevet 26. juli 2004 takk betty og fighter for meldinger, kjempehyggelig at dere kom innom :-) Mange lyder som kommer når man ligger og skal prøve og sove på en ny plass. Lå våken i natt og hørte på alle de uvante lydene.. Men det er vel slikt man vender seg til etterhvert? Vel nå er det tid for meg å parkere meg foran symaskinen og sy kjøkken gardiner Tror de blir veldig fine på kjøkkenet her ihvertfall Hvite med blått mønster (av typen gammelt engelsk landskap), kjøkkenet her er veldig gammeldags i seg selv selv om det er pussa opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 #48 Del Skrevet 26. juli 2004 Gardinene hørtes kjempefine ut, og jeg elsker gammel stil på kjøkkene så dette hørtes ut til og bli flott. Jeg har gardindilla, og elsker og sy nye gardiner, gud vet hvor mange slag jeg har til de forskjellinge rommene nå..............altfor mange sier min kjære Morten hvertfall Vel, noe laster må jeg også ha Ha en fortsatt herlig ettermiddag ved maskinen og lykke til med gardinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #49 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei betty :-) Jo jeg tror kjøkkenet vil komme til å se veldig bra ut :-) Koslig blir det ihvertfall Jo enig syns det er koslig å sy selv:) avslappende. Vi har vært og kjøpt gryter og stekepanne nå, høyang polaris party pack, eller hva det heter. Må si det er en drøm å lage mat med dette Deilig! Nå ser det ut til at sommern har kommet for fullt også, selv om det var i det litt seneste laget Sommerdagene flyter litt stillere avgårde nå ihvertfall, og snart er det tid for universitetet. :o Tiden går fort. Snart når jeg også 6 måndeders milepælen for klumperns død og... Føles egentlig ut som et helt år, selv om det fortsatt er så nært. Man må ta en dag av gangen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. juli 2004 #50 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg synes du er kjemptøff som klarer deg så bra God natt og sov søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #51 Del Skrevet 29. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 30. juli 2004 Takk for klemmene Fighter og Betty tilbake og en :dagensrose: til dere. I dag har jeg flyttet på rot vel forsøkt å rydde..men det er så mye som skal sorteres og legges i skuffer at jeg blir helt ør. Svigersøsters rom har blitt svært så koslig, og ser ut som hun koser seg glugg ihjel i sitt eget rom. Ser ut til at det skal fungere ganske bra med oss jentene i denne nyoppussede 3-romsen. Så lenge hun tåler at jeg gir henne en omgang prikkedøden av og til Prikkedøden ble oppfunnet av min far da jeg var liten, og formålet var å kiling. Husker jeg lo så jeg skreik til tider. Har også bestemt meg for å lære meg å lage mat Klumpern var den som kunne dette og likte dette (han jobbet med mat) og han lot meg knappt inn i kjøkkenet. Der var det han som regjerte ja! Jeg nøyet meg med å skure gulver og vaske klær og slike ting som jeg kunne Men han var jo så stolt også, der han la frem den ene middagen etter den andre med levende lys og pent dekket på. Jo flink var han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 30. juli 2004 #53 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei! Fint å høre at ting går greit med flyttinga. Det er alltid mer å gjøre med flytting enn man planlegger. Og du blir nok en god kokk etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 30. juli 2004 #54 Del Skrevet 30. juli 2004 *bare innom og prikker litt på deg Eponine* God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 1. august 2004 Forfatter #55 Del Skrevet 1. august 2004 Heisann fighter og betty:) Tusen takk for besøk!! Fighter jo det kan man trygt si, mye mer å gjøre enn jeg forventet :-? Men så trives vi jo som plummen i egget også :-) I går var vi på innflyttningsfest hos en barndomsvennine av meg. Hun har fått seg en utrolig koslig leilighet, men mye blanda drops der av møbler og stiler, men syns det ble ganske kult Interiør dekor er en av mine store lidenskaper, eeeelsker å dekorere og finne småting og dill og dall å putte opp her og der Klumpern syntes alltid det var så kjekkt at jeg dilla med sånnt, så kunne han ta seg av hjemmekinoanlegg og dataer og tver Men i dag klør det i rengjøringsfingern, selv om jeg har holdt på med i flere dager etter flyttinga.' Er jeg rar hvis jeg liker å gjøre rent? Jeg mener, når det allerede er rent :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 6. august 2004 Forfatter #56 Del Skrevet 6. august 2004 Har hatt to rare dager.. Onsdag hadde jeg en ganske stor sorgreaksjon, men det er lenge siden jeg har virkelig latt meg selv sørge nå(p.g.a oppussing osv) så det var nok nødvendig. Noen ganger så blir det hele så virkelig... Marerittene er der fortsatt, mareritt om blodkreft og sykehus...men det er vel også en bearbeiding av det som har hendt. I går var det en utrolig hyggelig dag, var ute med en kamerat og svigersøster i parken og gikk lang tur Det var kjempehyggelig :-) Man må jo få med seg litt av sommerværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. august 2004 #57 Del Skrevet 8. august 2004 Fint å høre at du har fått det så bra i den nyoppussa leiligheta. Er deilig å flytte inn når ting er sånn man har bestemt selv at de skal være. Må bare spørre, svigersøster som du bor sammen med, er det din avdøde manns søster? Du har gjort utrolig stort intrykk på meg, jeg ønsker deg det aller beste for fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. august 2004 #58 Del Skrevet 9. august 2004 Kommer innom med en stor til deg, og litt solfaktor , det trengs i disse solfyllte dager Ha en herlig solfylt dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 9. august 2004 Forfatter #59 Del Skrevet 9. august 2004 Fakse: ja vi begge stortrives i den nye leiligheten :-) blir på en måte en ny start! Og ja svigersøster er min avdøde samboers lillesøster, vi har alltid vært nære , men er nå om mulig enda nærmere enn vi var før. Tusen Takk for betty og stor tilbake :D Og solfaktor trengs i disse varme sensommer dagene :-) I morgen er det den store dagen, universitetet :-) Kiler litt i magen og forventningene er ganske så høye.. gleder meg masse! :-) Nytt kapittel i livet har startet og håper det blir en bra start. Igår som svigermor med masse kjøttvarer fra sverige også så nå skal vi meske oss med nakkekoteletter på grillen Bare vi får til de bakte potetene :-? Nei på tide å komme seg ut i sola og lufte tærne i vannet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 16. august 2004 #60 Del Skrevet 16. august 2004 Heia Eponine Høres ut som du har det fint! Så at du har skrevet mere på diktet ditt, det er vakkert, litt mystisk...... Jeg har endelig fått litt tid å skrive igjen, å de er godt. Kjæresten er på ferie alene, gutte tur, men han har en eks som driver på og henger seg etter han, å det liker jeg ikke Men jeg har vel noe å lære av det, f eks å ikke være sjalu Stor klem til deg, håper det har vært fint å begynne på universitetet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå